Filters

10

Prima service

Duidelijk en top personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak verliep goed.

Fijn dat de auto ook gewassen werdt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon uitstekend.

Alles volgens planning, geen verassingen, geen 'ohja'-momentjes. Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

.

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel!

Vriendelijke ontvangst, goeie planning, direct vervangend vervoer, auto gewassen terug! En... heerlijke koffie..

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Defecte achteruitrij lamp bleek niet te zijn, want Opel Karl heeft er alleen rechts maar 1.

  • Aanbevelen? Ja
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Was prima geregeld

Vriendelijk en goed geregeld netjes gebeld dat de kosten toch hoger waren was wel fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

goed snel en correct

super fijn geholpen en alles snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

mogelijk telefonisch bereikbaar maar de rest is snel, zeer vriendelijk en onverwacht mijn auto was opnieuw opgeladen. Perfect

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet zo positief!

Ik heb mijn auto op de afgesproken tijd gebracht (08:00 uur). Kort e.e.a. doorgenomen met de werkplaatsbalie en nog een keer aangegeven dat ik per mail heb gevraagd het blad achterruitenwisser te vervanger en de vloermat bestuurderszijde. Vervolgens overgegaan op het vervangend vervoer. Het is de tweede keer nu, dat mij een Opel Astra wordt aangeboden. De eerste keer geaccepteerd, nu niet. Ik heb recht op min of meer gelijkwaardig vervangend vervoer. Gelukkig konden ze nog een Opel Grandland regelen, omdat ik ook mensen moest vervoeren. Wie schetst mijn verbazing, toen ik iets voor 12:00 uur gebeld werd door Nefkens met de vraag waar mijn auto bleef? Ik heb nog gekscherend gevraagd of ze de auto zoek hadden gemaakt.... Rond 15:30 uur ben ik weggereden vanuit mijn hoofdkantoor te Rotterdam. Op tijd, omdat de auto voor 17:30 uur opgehaald moet worden. Overigens (nog) geen gereed melding ontvangen. Omstreeks 16:51 uur kreeg ik de gereed melding, toen ik net de huurauto stond af te tanken. Bij de garage aangekomen stond mijn auto klaar. Nog even melding gemaakt van het rare telefoontje en het onderhoud doorgenomen. Hier stond ook de vervanging ruitenwisserblad bij, maar niet de vloermat. De aardig mevrouw achter de balie liep met me mee naar de auto om e.e.a. te checken, en ja hoor: vloermat was niet vervangen. Hier mag ik dus (weer) voor terugkomen. Is ook niet de eerste keer. Waar is de toch de tijd gebleven dat dienstverlening gericht was op het de eerste keer goed doen???

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd prima service, vriendelijk personeel.

Top

  • Aanbevelen? Ja
2

Uitermate slechte ervaring, buitengewoon fustrerend!

Lange wachttijden, slechte informatie het vertrouwen wordt zeer in twijfel getrokken

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed afgehandeld, maar advies: ga voor de top !

De grote beurt - en alles - en voorlichting - heel goed afgehandeld. Maar advies: ga qua service voor een 10 ! Waarom nog geen 10? - al jaren wordt in de My Opel app, bij Onderhoud, niet de actuele gegevens getoond: Zo staat er: Periodiek onderhoud, niet uitgevoerd. Terwijl er al drie jaar periodiek onderhoud is gedaan bij de officiële dealer. - als ik daar vragen over stel, verneem ik dat dit een probleem is voor meerdere klanten, en krijg ik het telefoonnummer van Opel Nederland (om het zelf te regelen). - ik ben echter geen klant van Opel Nederland, maar van deze dealer (NEFKENS). Dus jullie, dealer: verbeter je service, sta voor je meerdere klanten, en regel dit met Opel Nederland !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen.

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Auto schoon van binnen en weer klaar voor 20000 km!

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijke mensen, die je auto respecteren, ook als de auto 22 jaar oud is.

De mensen van Nefkens (vroeger Driessen) gaan goed met de auto om, en dat is fijn want dan weet je dat er niks fout gaat. Ze zijn vriendelijk, en willen graag het verhaal van de auto horen wat erachter zit.

  • Aanbevelen? Ja
8

lange wachttijd

Ondanks een niet opengaande achterklep konden we niet eerder terecht na bijna een maand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na een check, kon ik de dag erop mijn auto al brengen om te laten maken.

Had problemen, ik kreeg diverse meldingen. Na een check bleek dat de remlichten niet meer te functioneren. Kon daags de auto brengen om te laten maken, dat was erg snel en ik was er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, vriendelijk

Beurt + APK lease auto: helaas bleek dat het niet in de beloofde 1 dag klaar was. Maar lag aan lease maatschappij dus kon Nefkens zelf niet veel aan doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Fijne service afgesproken dat ik voordat de school uit was de auto kon ophalen. En hij was veel eerder klaar. Ook nog gebeld ivm de extra kosten. Maar ook nog gebeld dat hij klaar was ipv alleen de sms

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ontvangst en afhandeling.

Je wordt via de mail prima op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

APK

Alles goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dit keer snel geholpen aan de balie

Voorgaande keren heb ik enorm lang moeten wachten aan de balie voordat ik de auto kon inleveren en halen. Was nu goed geregeld door 2 alerte dames!

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.