Filters

6

Redelijk

2 x gebeld en zou terug worden gebeld door de werkplaats maar geen reactie gehad .

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor zover ik het kan overzien is alles prima in orde.

Goed. Hoewel ik wel een beetje lang naar mijn auto die ergens geparkeerd stond moest zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

APK en bijkomend noodzakelijk onderhoud prima uitgevoerd

Betreft eerste ervaring met Nefkens m.b.t. de overname van Alfa Romeo service Driessen. Is even wennen. Mijn ervaring met Driessen gedurende de afgelopen 35 jaar was top. Heb goede hoop dat die ervaring een goed vervolg krijgt bij Nefkens, zeker omdat de motet Maarten de overstap naar Nefkens heeft gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

geen zorgen

alles geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik werd hartelijk ontvangen aan de service baly,men was op de hoogte van mijn bezoek.tijdens het wachten kon ik de recente krant lezen onder het genot van een kopje koffie, daarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed,zoals al jaren

nette mensen ,wordt altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en Accuraat.

Een vriendelijk en uitgebreide uitleg van de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Reparaties zijn allemaal goed gedaan.

Een punt van aanbeveling is om iets meer informatie te geven als de reparatie iets langer duurt (vanwege bestellingen van onderdelen).

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Ik werd pro actief gebeld om een afspraak voor het reguliere onderhoud in te plannen. Daardoor was de wachttijd te overzien. Alles volgens afspraak. Top! Communicatie over vervanging autoruit had beter gekund.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede garage.

Het is een goede garage met vriendelijk personeel. Het enige nadeel is dat een beurt wel erg duur is bij jullie!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle vriendelijke service

Altijd vriendelijk personeel, goede service en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Hele vriendelijke personeel, ze leggen alles goed uit wat er gaat gebeuren en na afloop zeggen ze ook wat ze hebben gedaan. Ik vind het altijd een super service hier erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer uitstekend geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks grote drukte snel geholpen

Ondanks de grote drukte bij de werkplaats kon ik weer snel over mijn auto beschikken.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte communicatie, er wordt langs elkaar elkaar heen gewerkt!

Zie boven. Helaas niet eenmalig!

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn ervaring bij Nefkens is heel goed geweest

De ontvangst was prima en werd snel geholpen. Mijn gegevens waren snel opgezocht en de daarbij gemaakte afspraken waren ook bekend. Mijn vervangende auto was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles ok

wel jammer dat een onderhoudsbeurt een hele dag duurt/ kost

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto is weer helemaal top.

Heeft wel lang geduurd en de rekening was pittig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima service. Alleen was er blijkbaar een communicatiestoornis. Er werd gezegd dat het onderdeel er niet was, dat de reparatie dan de dag erop uitgevoerd zou worden. Maar misschien kon het toch vandaag. Ik zou gebeld worden. Uiteindelijk heb ik zelf gebeld. De volgende dag was de auto op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed en prettig

Telefonisch afspraak gemaakt en bij brengen snel en goed geholpen en service is ook goed

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte kommunicatie.

op de eerste warme dag ontdek ik dat mijn airco niet werkt. Auto is 32 maanden oud. 6 weken wachten. dan maar naar de kwikfit .blijkt dat er nog 100% gas in zit. terug naar Nefkens na 17 dagen auto gebracht vertel ik ze dat het niet aan het gas ligt . eerste bericht dat condensor lekt??? daarna blijkt dat het toch aan de compressor ligt. ik ben er dan ook van overtuigt dat de condensor niet stuk was. ik schrik van de offerte 2300 EURO Na veel discussie en aandringen van mijn kant dat ik dit niet ging betalen is de rekening uiteindelijk op ruim 1300 euro uitgekomen. Mijn punt in deze is dat met mij meteen had kunnen zeggen dat Nefkens er alles aan zou doen om dit bij opel te declareren. ook al is de garantie maar 2 jaar dit mag gewoon niet kapot gaan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klotebedrijf

Wordt nooit teruggebeld Geen terugkoppeling over reparatie Opel pechhulpdienst kaart wel betaald naar niet geleverd Ondanks afspraak toch olie ververst Verkeerde olie bijgevuld???

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service en klantvriendelijk,

Wordt er fijn geholpen en personeel is klantvriendelijk. Er is echter 1 minpuntje, afspraak was om 13:00 uur voor een half uur mbt vakantiecheck, maar helaas heb ik toen 1,5 uur moeten wachten. Ik had ingepland dat het slechts een half uur zou duren en dus daarop zou wachten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Diep teleurgesteld!

Wederom na reparatie auto met zelfde klachten stil gevallen ! Hoe is het mogelijk dat een dealer een probleem met de Opel niet kan oplossen na een 9maanden !

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.