Filters

10

Snelle reactie en snel opgelost!

Problemen met mijn accu, dacht zelf even een nieuwe accu te plaatsen, dat viel tegen, dus naar de garage en binnen een half uur was het klusje geklaard!

  • Aanbevelen? Ja
10

Rustige showroom, prettige sfeer, goede koffie en zeer correctieafhandeling.

Auto 08:00 brengen, 10:30 klaar. gebruik gemaakt van de goede leestafel en dus maar 1.30 uur hoeven te wachten. Bij controle thuis bleek ook het ruitensproeier reservoir goed gevuld te zijn. Een kleinigheid waarmee ik in het verleden slechte ervaringen had (Ford)

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Duurde te lang

Op de eerste plaats bleek aan de werkplaats niet gemeld dat ik zou wachten. Consequentie was dat de receptie moest gaan kijken of ik nog ingepland kon worden. Daarna kreeg ik pas na 2 uur wachten dat het nog anderhalf uur zou duren mbt nieuwe remblokken cq schijven te plaatsen. Daar bovenop kwam toen een melding dat er 2 nieuwe banden erop gezet moest worden. Al met al heeft dat meer dan 6 uur geduurd. Ja ik mocht na 2 uur met de fiets naar huis gaan, zien jullie wel waar ik woon!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correct

Nette, vriendelijke ontvangst en afwikkeling volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend geholpen.

Toen bleek dat de reparatie langer duurde dan verwacht,is er meteen een vervangende auto geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Afspraak was om 10.15 uur. Om 11.00 uur stond de auto nog net zoals ik die geparkeerd had. Om 11.15 stond hij ineens anders geparkeerd en was hij klaar. Ruim €65,- afrekenen voor het opvragen van een radio code, een karweitje van 10min en om 11.30 uur kreeg ik de sleutels terug.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfekte service.

Ik ben helemaal blij perfecte service. De wachttijd was zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van balimedewerkers tot baliemedewerkers

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
2

Terugroepactie kost berijder geld

Terugroepactie moest zsm volgens uitnodiging. Dit wilden we dus zeker laten uitvoeren voor start onze auto vakantie. Gebeld voor afspraak, meneer u kunt volgens planning 15 sept terecht. Ik zeg het moest snel, ook ivm komende autovakanfie. Dan kan 7-8, moet u er om 8u zijn en laten u weten zodra uitgevoerd. Wilt u vervangend vervoer. Ja, graag want ik kan niet halve of hele dag wachten totdat mijn auto klaar is. Moet ik vervolgens €43 betaln voor leenauto. Dit gemeld en baliemedewerker stelt simpel: tsja wij hebben mobiliteitsverplichting, u had ook gewoon gratis leenfiets kunnen pakken. Dit had gekund als je weet dat het op een specifiek tijdstip direct gerepareerd zou worden, en als optie aangeboden. Heel heel slecht!

  • Aanbevelen? Ja
2

Reparatie goed, randzaken en meedenken met klant slecht

Ik heb pech met de auto, kan de garage niets aan doen. Hoe deze pijn te verlichten of verzwaren is wel een taak van de garage. Afgelopen reparatie ging het weer niet goed. 7 weken vooraf een reparatie afgesproken, een leen auto besteld. Op het moment van wisselen was de auto niet bekend, dus ander soort auto, niet geschikt voor mijn gebruik, persoon en lenigheid. Reparatie loopt uit, en bij afspraak voor de wissel geen begrip voor de zoveelste kosten aan mijn kant (klanten, reistijd en ongemakken). Overleg over een sorry, excuus, of iets dergelijks. Maar het was volgens de medewerker pech en dat kan gebeuren. Nog 4 maanden, en hopelijk geen beurt meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch

Enorm blij dat ik nog dezelfde dag geholpen werd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring rondom uitgevoerde reparatie

In eerste instantie was reparatie niet goed uitgevoerd. Telefonisch contact hierover bleek onmogelijk. Kwam met bellen (6 x) nooit verder dan algemene klantenservice met de belofte teruggebeld te worden (met spoed) wat nooit gebeurde. Uiteindelijk na 3 dagen met de auto naar de garage teruggegaan waarbij ik eindelijk een monteur kon spreken. Hierna lijkt het probleem waarschijnlijk te zijn opgelost. Bedrijfsvoering moet op dit punt echt verbeterd worden!

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal prima

Nogmaals helemaal prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Adequaat geholpen

Prima service en duidelijke info. Zoals ik al jaren gewend ben, eerst van Driessen en nu van Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
8

redelijk goed

snel gereed, alleen misverstand over factuur, men was mij verteld dat de VIP pas gratis was maar achterafte keer bleek dat alleen de eerste keer

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect...

Helemaal tevreden..

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles goed

Alles prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Teveel betaald voor een klein probleem

Ik kreeg een melding van een motorstoring. Garage gebeld. Die adviseert pechhulp te bellen. ANWB komt langs, leest foutmelding uit en laat foto maken. Ik geef de foutmelding door aan de garage. Desondanks doen ze het uitlezen over onder het mom van wij analyseren zelf. Kosten € 150. ANWB deed dit in twee minuten. Conclusie is hetzelfde. Vervolgens 3 nieuwe bougies die al op de onderhoudsplanning stonden voor € 80. Vreemd genoeg zijn de kosten nu € 230. Weer uitgelezen zegt de medewerker. Zonder nieuwe foutmelding... Voelt als flinke overkill en geldklopperij voor mij.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Altijd correct geholpen als er iets meer bij komt altijd netjes een mailtje

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk positief

IK heb een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt waar ik op zou wachten. Speciaal de afspraak op 08.00 uur gezet zodat men gelijk aan het werk kon. Ik zag de auto om 10.30 uur weer op de parkeerplaatsen voor de garage staan. Toch duurder het nog 45 minuten voordat de auto werd vrijgegeven, nadat ik de balie medeweker gewezen had op het feit dat de auto reeds buiten stond.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Ben snel en naar tevredenheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle check van storingslampje

ondanks de drukte in de vakantieperiode heeft Nefkens toch nog kans gezien om mijn auto te checken zodat we met een gerust gemoed op vakantie kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

Bij het inleveren van de auto in de ochtend heb ik ca 30 minuten moeten wachten voordat ik werd geholpen. Er waren opdat moment 2 klanten voor mij. Dit komt volgens mij door te weinig desk medewerkers (in eerste instantie maar 1 (dame)) op dat moment en overmatig klantaandacht ( veel gewouwel). Het lijkt mij beter in de ochtend de desk met meer mensen te bemannen en/of incheckslots af te spreken met klanten. Verder was de service goed. De leenauto was goed geregeld, voormelding gereed/niet gereed zeer goed en ophalen ging wel soepel/snel.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.