Filters

2

Leenauto stond niet klaar

Absoluut waardeloos. Ik had een leenauto besproken maar die was er niet. Ik had een zeer belangrijke afspraak in het ziekenhuis die ik hierdoor bijna gemist heb. Dit heeft me erg veel stress opgeleverd. We zijn uiteindelijk naar het andere bedrijf moeten lopen omdat ze alsmaar niet kwamen met de auto. Daar maakte ze vervolgens nog de fout om met de auto naar de Opel dealer rijden terwijl ik bij Driessen voor de deur stond te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Makkelijk afspraak maken , op tijd auto afgeven en tijdig een bericht om hem als nieuw weer op te halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service en vriendelijk personeel

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk tot goed tevreden

Fijne wachtruimte maar moest zelf na 3 uren wachten vragen wanneer de auto gereed was.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht. Meerdere fouten, zonder overleg extra kosten...

Leenfiets gereserveerd maar niet aanwezig. Tegen betaling hadden ze wel leenauto's. Pas na aandringen toch een gratis leenauto ter vervanging. Even later het diagnose rapport ontvangen. Ruitenwissers moeten vervangen worden, dat kost een dikke €100. Op internet kosten Bosch ruitenwissers twee tientjes en je zet ze er eenvoudig op. Verzocht om teruggebeld te worden om te overleggen. Dat terugbellen is nooit gebeurt, zonder mijn toestemming zijn de absurd dure ruitenwissers toch gemonteerd. Na ook hier over te klagen een klein beetje korting gekregen. Onder protest toch maar betaald, want wat moet je anders, ze zijn al gemonteerd. Het begint hier steeds meer op een louche garage te lijken...

  • Aanbevelen? Nee
10

conform afspraak

onderhoudsbeurt en APK volgens afspraak. Omdat ik niet op het emailbericht gewacht had moest ik er tweemaal heen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto zou klaar zijn maar klachten waren niet opgelost

Alleen het motorstorings lampje was verholpen maar de klacht over de Kachel ventilator waarvoor die uiteindelijk naar de garage is gekomen was helemaal niets mee gedaan. uiteindelijk de huurauto weer mee terug gekregen en voor niets van mijn vakantie bestemming binnen NL (circa 50 KM) weer onverrichte zaken terug gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

Vriendelijk personeel. Duidelijke informatie. Prima dus. Niks aan veranderen

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen.

Goede afspraken gemaakt, en auto is weer keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service na storing AdBlue.

Er was snel plek om de storing te verhelpen, ondanks buiten garantie toch de onderdelen gratis geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
4

Waardeloos

Om 9:00 uur breng je de auto, rond 12:30 uur bel je met de vraag of ie al klaar is maar dan wordt er niet opgenomen, terug bel verzoek gedaan maar nee hoor ook dit is niet nagekomen. Tegen 16:00 uur ben ik in de garage en is de auto nog niet klaar want de toestemming van leaseplan is er nog niet. Bellen met leaseplan en blijkt dat Nefkes pas rond half 4 het verzoek had gedaan. Na wat heen en weer gemopper kon de auto nog jiet mee want die was aangesloten op het airco apparaat en dat duurde zeker 2 uur. Weer gebeld met leaseplan i.v.m. de goedkeuring, die was er. Weer terug naar de receptie met het verzoek een leenauto maar dan wel zonder kosten, zag ik in eens mijn auto aan komen rijden. Anderhalf uur zitten wachten. Ra Ra hoe kan dit. Ik heb dus ook een klacht bij leaseplan neer gelegd. Kom ik nog een keer voor onderhoud, nee nee echt niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed

Service 100%

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afhandeling van zaken.

In alle vriendelijkheid en met aandacht geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Terugroepactie van DS. En trekhaak laten plaatsen met goede uitleg van de monteur die deze geplaatst heeft. De auto gewassen en opgeladen weer mee genomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Alles echeckt wat gecheckt had moeten worden. Alleen is men vergeten om de onderhoudsmelding op het display ongedaan te maken, vandaar 4 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Iets te lang geduld moeten hebben

Mijn sleutel moest vervangen en dus ingeleerd worden. Dit zou een uurtje tijd kosten. In de eerste plaats kon ik toen de sleutel binnen was pas ongeveer 5-6 weken later terecht voor een afspraak in de werkplaats, voor slechts een uurtje werk. Er kon niets tussen geschoven worden. Toen ik deze week om 08.00 uur de auto heb afgeleverd, heeft het uiteindelijk 2 uur geduurd. Er werd ook niet aangegeven dat het langer zou gaan duren. Ik had om 10.00 uur een afspraak die ik heb moeten afzeggen omdat ik nog aan het wachten was op de auto. Helaas niet de service zoals ik gewend ben hier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede klantvriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
6

Auto goed behandeld, mensen minder goed

Ik had een afspraak om 10.10 uur. Toen ik vroeg of ik erop kon wachten werd er gezegd dat dit ook 17.30 uur kon worden. Ik ben toen met mijn vrouw naar het winkelcentrum gelopen en was pas om 13.20 uur terug. Er was toen nog niets aan de auto gedaan. Wij konden 2 fietsen lenen, maar omdat mijn vrouw een hand gekneusd had kon zij niet meefietsen. Toen ik vroeg of ik haar dan even naar huis kon brengen en binnen 15 minuten terug kon zijn werd er gezegd dat dat niet kon omdat er aan de auto begonnen zou worden. Mijn vrouw is toen naar huis gelopen. Wandeling van 1 uur en 20 minuten. Echter mijn auto werd pas 14.50 uur naar binnen gereden in de werkplaats. Dit is anderhalf uur later dan het moment waarop ik vroeg of ik even op en neer kon om haar naar huis te brengen. Ik vind dit niet erg meedenkend. Zeker ook omdat mijn vrouw momenteel van haar werk thuis is met een burn-out. Ook de afspraak van 10.10 uur begrijp ik dan niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Lampen vervangen. Klant tevreden ook al was de wachttijd wat lang

Stadslicht defect. Moest vervangen worden. Kon diezelfde dag langskomen. Allemaal prima. Wachttijd was ruim 1 uur. Niet onoverkomelijk maar viel wat tegen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed gewerkt

ik neem aan dat de reparatie goed is uitgevoerd en zal het pas weten na verloop van tijd maar ik heb er vertrouwen dat de monteur goed werk heeft geleverd, wel heeft hij vergeten zijn vingerafdrukken weg te poetsen maar dat is geen minpunt en heb ik begrip voor.

  • Aanbevelen? Ja
6

technische uitvoering van het werk was prima

Mijn probleem ligt bij de balie.inleveren van de auto heeft 11 min baliewachten geduurd. Ophalen van de auto gaf mij 13 minuten wachttijd voor ik aan de beurt was. ik was wel niet de enge in de rij maar toch. Er liepen genoeg medewerkers rond om ook in te springen. Je behoud je klanten door service zeer hoog in het vaandel te houden.

  • Aanbevelen? Nee
6

Slordig

Er zijn 2 zaken waar ik niet tevreden over ben. 1. Kregen via de mail een overzicht van de reparaties, mijn vrouw had daar een vraag over en stelde die telefonisch. Daar kon op dat moment niet worden beantwoord en er zou worden terug gebeld. Dit moet nog steeds worden gedaan. 2. Auto voor grote beurt en apk gebracht. Kreeg telefoontje auto gereed. Bij aankomst 1133 euro betaald en sleutel gekregen. Bij het starten van de auto een 3 tal code. N.l 60 - 61 - 62 Terug gelopen en melding gemaakt, medewerker kwam kijken maar had geen idee wat deze codes betekende. Daar er geen monteur meer aanwezig was, zou ik de volgende dag telefonisch terug worden gebeld. Ik ben dus met een auto met 3 storingsmelding naar huis gegaan. Thuis heb ik de storingen kunnen verhelpen. MAAR het kan toch niet zo zijn dat, als de accu wordt vervangen geen nazorg wordt geregeld ( controle ) bij het plaatsen van een nieuwe accu, moeten div systemen opnieuw worden ingesteld o.a tijd aanduiding van de klok. Dus ik vindt dit erg slordig, dit is een examenvraag voor de opleiding tot automonteur. Dit had nooit mogen gebeuren. Ik krijg het idee dat het maar vlug vlug is gedaan. ( dus slordig ) Het was nu gelukkig een eenvoudige storing maar wat als het een cruciale storing was, dan had het dus echt verkeerd kunnen gaan.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.