Filters

10

goed geholpen

er moesten een paar dingen opgelost worden en de medewerker die ons te woord stond Berrie Jansen ging er achteraan en alles is goed verholpen ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer teleurstellend

De besproken reparatie is niet uitgevoerd. De rekening was flink! Meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact te leggen met desbetreffende medewerker, maar na vele pogingen op meerdere dagen, nog steeds niemand te pakken gekregen. Ook geen reactie op mijn mail....Heel vreemd.

  • Aanbevelen? Nee
10

uiterst prettig geholpen

De medewerkers zijn om 16.30 uur net zo behulpzaam als `s morgens om 08.00 uur. Klasse. Leenauto ter plekke geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
4

jammer dat er niet is geluisterd naar me.

Prima bij afspraak inplannen. Notitie gemaakt van de bandenspanning en dat er bij de apk een ander merk band is opgezet. Sindsdien iedere week lampje van bandenspanning. Gevraagd om diagnose en 4 dezelfde banden. Allebei niet gebeurd, erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
4

Not happy with the communications

Went there for annual maintenance. After it was done, they forgot to text me that the car is ready to pick up. I called 5 times to find out it was ready. I also received a messaged that your roof rack is ready to be installed on your car. But I never ordered roof rack!! I went there only for the annual maintenance! After I got the confirmation on phone that the car is ready to pick up, I went there, and there I was informed that the car is not ready to pick up!! Eventually, it turned out that it was indeed ready to pick up, but the paperwork was not done correctly. Anyways, had some troubles!

  • Aanbevelen? Nee
4

Slechte staat van de uitlaat onder onze Opel Mokka bleef lange tijd onontdekt

Mijn Opel Mokka HV-623-T, afgeleverd op 6 januari 2016, maakte vanaf het begin een wat blikkerig geluid direct na het starten van de motor. Recent bleek dat dat niet normaal was, maar een defecte uitlaat. Waarom is dit zo laat ontdekt, terwijl de auto ieder jaar een servicebeurt onderging, aanvankelijk bij garage Driessen en later bij Nefkens. Pas door een haperende motor viel de verdenking voor de oorzaak aanvankelijk op die defecte uitlaat. Naar later bleek was een defecte bobine (gecorrodeerde contactpunten) echter daarvan de oorzaak. De gepeperde rekening landde uiteraard bij mij als klant, terwijl achteraf gezien de defecte uitlaat bij tijdige ontdekking een garantiekwestie geweest zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
6

het was nu niet perfect

de monteur was een paar dingentjes vergeten te monteren en dus moest weer terug om het laten te herstellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Je verwacht goed.. maar deze garage is op alle fronten net iets beter!

Vriendelijkheid en service op en top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes ontvangen en duidelijke afspraken nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

Goede garage duidelijke afspraken snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en duidelijke afspraken

Door de baliemedewerkster en de monteur die mij in de loop van de dag heeft gebeld voelde ik mij zeer goed geholpen. Er was sprake van duidelijke en vriendelijke communicatie. De auto was ruim op tijd weer klaar ondanks de wat uitgebreidere onderhoudswerkzaamheden die uitgevoerd moesten worden, daarover werd zowel een sms gestuurd als telefonisch contact gezocht. Ook het vervangend vervoer was prima in orde. Al bij al ben ik zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service, waardeloze bereikbaarheid.

Ik heb geen klachten over de verleende diensten en service, prima. Ook het contact met de baliemedewerkers is uiterst correct en uitstekend, maar direct telefonisch contact om vragen te stellen over de stand van zaken kun je vergeten. Minimaal tien minuten in de wacht, waarna je wordt verbroken of, als je geluk hebt, de telefoniste krijgt. Die belooft dan een terugbelverzoek, maar dat gebeurt nooit. Nog geen sms o.i.d. als de auto onverhoopt de opvolgende dag pas klaar is. Geen mogelijkheid tot contact hierover. LET OP: DIT IS GEEN INCIDENT. DIT IS STRUCTUREEL.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en snelle service

Heel tevreden dat ik snel werd geholpen en kon wachten op de reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed onderhoud,communicatie kan beter

Fijn dat er een systeem is om werkzaamheden in te zien en goed of af te keuren,maar kwam pas na gebeld te hebben of onderhoud klaar is

  • Aanbevelen? Ja
10

Werk en kosten vantevoren 100% duidelijk. En is zo uitgekomen.

Servicebeurt 120.000 km vantevoren goed uitgelegd. Kosten van extra onderzoek naar af-en-toe zacht rammelgeluid onderop ook duidelijk toegelicht en daarom niet gedaan. Geen problemen gevonden bij de inspecties en dus geen extra kosten (weer tevreden over Opel bouwkwaliteit).

  • Aanbevelen? Ja
4

Service was top maar ……….

De service was top maar de klacht die ik voor kwam was niet verholpen. Ik kreeg nog benzine lucht in mijn auto maar Nefkens zegt dat niet zo te zijn. Ik voel me hopeloos, allen hopend dat niks met mij of met mijn auto gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Vriendelijk en service gericht klanten contact

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel

Ben snel geholpen met een lekke achterband. Wat wel vreemd was, toen ik de auto terugkreeg, wilde ik wegrijden, maar gaf de auto aan dat de motorkap openstond. En idd moest ik hem even dichtdrukken.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig geholpen en goede communicatie

top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Bij het inchecken bij een vriendelijke dame kreeg ik precies te zien wat de grote onderhoudsbeurt in zou houden en wat de kosten zouden zijn. Omdat de distributieriem vervangen zou moeten worden, werd even overlegd of dit wel echt nodig was en werd de keuze aan mij gelaten. Omdat het behoorlijk wat werk zou zijn, werd mij gevraagd of ik de auto eventueel de volgende dag zou kunnen ophalen. Prima! Ik kreeg (gratis) een fiets ter beschikking. De volgende dag bleek dat ik de distributieriem toch niet hoefde te betalen. Mooi! (Of is het een minpuntje dat dit van tevoren niet gesignaleerd was?)

  • Aanbevelen? Ja
8

Garagewerk is prima. Contact over terughalen auto moeizaam.

Het contact over het ophalen van onze auto na het aanbrengen van de parkeersensoren verliep niet erg goed. Er werd niet teruggebeld, terwijl dit wel beloofd was. Als we zelf maar weer terugbelde, kregen we niet voldoende antwoorden op onze vraag wanneer de auto klaar zou zijn. Daardoor werd de planning om met de fiets van Bakel naar Eindhoven te gaan erg bemoeilijkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Alles correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Vriendelijk ontvangst en zeer snelle service. Binnen 2 uur was ik weer onderweg met onverwacht als extra een gewassen auto. Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, goede communicatie, goede service

Vriendelijk, goede communicatie, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.