Filters

10

de bijzondere ervaring, dat de klant echt serieus wordt genomen en dat die filosofie ook echt is.

Ik had accupecht gehad en mijn auto is een oud beestje, du sik dacht dat wordt een nieuwe, maar surprise, surprise hij was gemeten en nog levensbestendig . ik wilde de dag van te voren de afspraak nog even verzetten en zonder probleem kon dat. En de afrekening kwam uiteindelijk lager uit dan geïndiceerd. Dat maak je in deze tijd ook zelden mee. Dus heel content en ik kachel voorlopig ,et een veilig gevoel nog even door.. Henk Verboom

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenken is veel waard

Het kan gebeuren dat het uitloopt, omdat onderdelen ontbreken. Dat was nu het geval en er leek uitloop te zijn tot meerdere dagen. In goed overleg is de onderhoudsbeurt volledig afgerond en volgt er nog een aanvullende korte actie, waardoor de auto alsnog dezelfde dag klaar stond.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijden

De wachttijd voor het inleveren van de auto was 20 minuten. Het ophalen kostte mij 25 minuten . Drie kwartier is een lange tijd. Te weinig mankracht aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd

Zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles ging volgens afspraak en werd netjes afgewerkt

idem

  • Aanbevelen? Ja
2

apparatuur van terugroepactie werkte niet. kan ik weer terug

De apparatuur van de terugroepactie van de Opel werkte niet op de dag van de grote beurt. Ik moet dus weer een keer terug op een vrije dag. Weer een autorit en minimaal een uur wachten of een auto huren. Aangegeven dat het fijn zou zijn een gratis leenauto te krijgen maar dat kan niet. Verder geen compensatie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima geholpen en verder zeer tevreden !

Het geluid van schaving bij het remmen en koppelen is nog steeds te horen . misschien kunnen ze daar nog eens naar kijken ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende Service !!!

Zoals altijd een uitstekende Service !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snelle en perfecte service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en snel

De auto ziet er weer netjes uit en ik vertrouw op de kunde van de monteurs. De rekening is goed gespecificeerd. We sluiten echter weer VIP af en moeten toch betalen voor de ruitensproeiervloeistof, terwijl dat gratis zou zijn. Een sms en e-mail als hij klaar is, vind ik superhandig.

  • Aanbevelen? Ja
10

very patient in answering my questions

If I remember correctly, Berend is the staff contacing me and answering my question at desk. He took time answering my questions regarding the broken parts of the car. I appreciate his good service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is prima

Zeer vriendelijke ontvangst, leenfiets stond al klaar. Auto is weer prima in orde. inclusief nieuwe matten en ruitenwissers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

I had my battery replaced in 20 minutes!

  • Aanbevelen? Ja
1

Een zeer onprofessionele organisatie die klanten laat stikken!

Vanuit Driessen Valkenswaard zijn wij meegegaan naar Nefkens in Eindhoven. In die tijd is aangegeven dat we gratis vervangend vervoer zouden krijgen. 14 jaar zijn wij klant geweest bij Driessen! Mijn vrouw bracht dus afgelopen donderdag onze auto en kreeg te horen dat ze geen auto mee kon krijgen maar een Fiets! We komen uit Valkenswaard mensen!!!! Jullie hebben mijn vrouw in de stromende regen laten gaan en ik ben vanuit Valkenswaard moeten komen om haar op te halen. We hebben het verzoek neergelegd om met de directie of filiaal manager te spreken en hebben tot dusver niet gehoord. Maar dat is nog niet alles. Vorige keer kregen we de auto met een "rammel" terug. We hebben dit dus donderdag ook aangegeven en kregen de reactie dat de versnellingsbak gereviseerd moest worden. Er is niet naar gekeken en alleen maar ingereden. En ook nu kregen we hem terug met nog meer gerammel. We hebben sterkt het vermoeden dat hier niet netjes mee is omgegaan. Nee, we moesten maar een reparatie laten doen van 3000 euro!! Wij voelen ons niet gehoord, genegeerd en ook nog eens voor de gek gehouden door de firma Nefkens!! En nog steeds niet teruggebeld door directie of management! Schandalig hoe jullie met klanten omgaan! Wij zetten in ieder geval nooit meer een stap binnen jullie bedrijf en zullen onze ervaring ook zeker delen met anderen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het was snel geregeld

Van te voren werd er duidelijk gezegd hoe lang het ongeveer zou duren en wat de kosten zouden zijn. Dat klopte allemaal.

  • Aanbevelen? Ja
6

Beurt gedaan maar slecht telefonisch bereikbaar

Geprobeerd te bellen of ik de auto eerder kan brengen maar na 15 minuten in de wacht maar opgehangen. Auto weggebracht en was geen probleem, beurt prima uitgevoerd Bij ophalen auto weinig personeel achter de balie dus lang wachten, maar wel diverse verkopers in de zaak die het niet druk hadden maar wel tijd om een praatje met elkaar te maken. Misschien de volgende keer even bjjspringen bij de balie al is het maar om de klant even aan te spreken zidat hij niet het gevoel heeft maar een nr te zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Duim om hoog

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Duim om hoog

  • Aanbevelen? Ja
2

Afspraken niet nagekomen

Leen auto meegekregen om eind van de dag de leaswagen weer op te halen, niets vernomen of de auto gereed is. Zelf gebeld, blijkt er nog 11 uur te werken te zijn en is de koppeling nog in nalevering terwijl er een maand geleden een volle dag diagnose heeft plaatsgevonden (waarom ligt de koppeling dan niet op voorraad) Uiteindelijk dag later maar weer zelf gebeld wat de status is, blijkt de auto pas op maandagmorgen gereed te zijn. Enkele uren later telefoon (het is donderdag) auto is gereed Deze garage is zijn klanten aan het verliezen, het roer moet drastisch om nu het nog kan - het is 5 voor 12

  • Aanbevelen? Nee
9

goede ervaring

voor ons de eerste keer.Voorheen Driessen Alfa communicatie aan de balie was goed. service met leenwagen was goed. Tel contact en mail contact goed. gegevens op factuur en mail met gegevens wat ze aan de auto hebben gedaan is een extra service

  • Aanbevelen? Ja
10

goede efficiente service

Punctueel op tijd, rekening volgens afspraak,

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en klantgerichte service

Wederom erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen door de servicemedewerker

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn serviceteam

Gezellig team en excellente servicekwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Deskundig advies

Vriendelijk ontvangst Goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

De storingsmelding is weg maar het probleem is niet opgelost

De cruise control werkt nog steeds niet. Alleen krijg je dat nu pas te zien als je hem handmatig wil activeren We moeten dus weer een nieuwe afspraak maken en waarschijnlijk weer opnieuw betalen

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.