Filters

10

Heel vriendelijk personeel, auto van binnen en buiten schoongemaakt. Blij mee!

Proma

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijk geholpen, auto weer netjes schoon en nagekeken, kleine rij en wachttijd bij het ophalen in de middag.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service en flexibel wanneer er snel geschakeld moet worden

beurt liep uit waardoor er mobiliteit geregeld moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige sfeer

Op korte termijn kon ik hier terecht, geen weken wachten. Prettig en zeer vriendelijk aan de receptie. Alles wordt duidelijk doorgenomen, zowel vooraf als als de auto eenmaal klaar is. Goede sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Binnen 1 dag gemaakt terwijl ik bij een andere garage zit . Stond met pech en ze hebben me daar naartoe gesleept. Super geregeld met mijn eigen garage ivm garantie. Super leuke werknemers

  • Aanbevelen? Ja
7

Alles is conform afspraak gegaan

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Administratie niet op orde

Hi, Op een jaar rijd ik ongeveer 30.000 tot 35.000 km. Dat betekent dat ik een aantal keer per jaar naar de garage moet voor onderhoud. Daarnaast kom ik ook bij de garage om mijn banden te wisselen van zomerbanden naar winterbanden en vice versa. Helaas is het mij nu al een aantal keer gebeurd dat er bij het maken van de afspraak iets misgaat. Hierin bedoel ik het noteren dat het een leaseauto is en geen eigen auto of dat er geen vervangend vervoer is geregeld of nog niet gereed is, wanneer ik mijn auto opnieuw kom wegbrengen. Wanneer ik mijn auto kom afleveren wordt er altijd netjes gevraagd of er nog andere opmerkingen zijn waar de werkplaats op moet letten. Eerder heb ik aangegeven dat mijn verduistering in mijn binnenspiegel versteld moet worden omdat deze niet goed versteld staat en dat mijn helderheid van mijn dashboard/navigatie in nachtstand niet werkt. Beide problemen zijn helaas niet opgepakt. Na het nabellen naar de garage wordt er enkel excuses aangeboden en met de opmerking dat ik langs kan komen om het probleem te laten herstellen. Jammer genoeg woon ik 175 km van de garage vandaan, dus is dit geen optie om opnieuw mijn auto te laten nakijken. Na een aantal keer mijn auto te hebben weggebracht heb ik besloten om mijn auto niet meer naar deze garage te brengen en op zoek te gaan naar een andere Opeldealer.

  • Aanbevelen? Nee
8

goede analyse klacht en prijsopgave mogelijke reparatie

prettig contact aan de balie en overleg over eventueel vervolg klachten afhandeling met vermelding van risico's

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Het onderhoud is waarschijnlijk naar behoren uitgevoerd. Er is echter nog een mankement dat mogelijk onder garantie valt maar daar konden jullie mij niet bij helpen omdat er nog geen historie teruggevonden kon worden. In plaats van dat jullie schakelen met Fiat Nederland hoe dit op te lossen, moet ik het zelf maar uitzoeken. Uiterst teleurstellend dat jullie zo met klanten omgaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Precies wat ik verwacht van een garage

Precies wat ik verwacht van een garage. Duidelijke communicatie. Niet lang hoeven wachten bij het ophalen van de auto ookal was het tegen het einde van de dag (+/- 16:30)

  • Aanbevelen? Ja
2

Bijzonder tegenvallend

Ik ben redelijk uit het veld geslagen door de tegenvallende service voor een diagnose van mijn auto. Om te beginnen maak ik een afspraak voor een diagnose van 1 uur op een vooraf afgesproken tijdstip, om vervolgens de auto ruim 3.5 uur later pas te kunnen ophalen. Ondanks het probleem in detail besproken te hebben met de baliemedewerker kon de monteur het probleem niet vinden. Hij heeft intern te weinig informatie gekregen en kon daardoor zijn diagnose niet goed uitvoeren. Dit valt mij enorm tegen, ik ben de hele dag telefonisch bereikbaar geweest en had bij ophalen antwoord op alle vragen die vanuit de monteur doorgegeven waren. Dat dan vervolgens blijkt dat de monteur niet goed zijn werk heeft kunnen uitvoeren door een gebrek aan informatie geeft mij geen vertrouwen in de diagnose. Er wordt heel beperkt toegelicht wat er gedaan is, en er is geen advies vanuit de monteur. We zouden een verslag nagestuurd krijgen, maar deze is na bijna een week nog steeds niet verstuurd. Bij andere garages zijn we gewend goed geholpen te worden, waarbij de monteur echt de tijd neemt om het probleem te begrijpen en op te lossen. Kortom een hele tegenvallende ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal tevreden

Goede ontvangst, prima leenfiets, goede communicatie, schone en prima werkende auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geholpen

Goede service, vriendelijk personeel en koffie en internet

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed contact duidelijke communicatie

Ik vond het een verrijking dat je vantevoren weet wat de werkplaats aan de auto heeft gedaan Kom je vervolgens aan de balie om je auto op te halen weet je al wat men gedaan heeft

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en schone auto

De auto werd door een medewerker meegenomen en weer thuis afgeleverd, daarbij zag de auto er weer 'piekobello' uit, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Het contact aan de balie was voortreffelijk. Ook het contact terloops met een van de verkopers was verhelderend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Graag proberen de service beurten in een korter tijdsbestek uit te voeren of van te voren duidelijk aangegeven hoelang het ongeveer gaat duren

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service en communicatie

Leenauto stonk en was heel smerig van binnen. Telefonisch contact gehad en afgesproken dat ik hem zou laten wassen. Vervolgens weigerde ze bon (€32) te vergoeden. Qua communicatie heb ik twee keer contact opgenomen met jullie om vervolgens nog verkeerde info te krijgen

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig geholpen erg klantvriendelijk

Wel wat moeten wachten maar goed werk heeft tijd nodig

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet te spreken over de service

Had een vraag over een 'probleem' bij ophalen van auto was er wel een antwoord maar geen oplossing, vroeg waarom er niet gebeld was dan had ik iets kunnen doen en ook wat de oplossing zou zijn werd weer hele discussie, en verder was het bij een leenauto via leasemaatschappij ook weer anders, kortom niet tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Na opstartproblemen toch goed afgehandeld

Bij aankomst bleek mijn afspraak die wel aan mij bevestigd was, uit jullie systeem te zijn verwijderd. De medewerkster aan de balie heeft er voor gezorgd dat de afspraak alsnog ingepland kon worden, inclusief het vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Probleem valt niet onder fabrieks garantie

Camera van de auto werkt niet. Vervolgens is de auto 1 dag bij jullie en zou het geen fabrieksgarantie zijn om dat rebooten de oplossing zou zijn. Vervolgens moet er een rekening worden betaald voor onderzoekskosten. Toch vreemd want je zou zeggen dat als je fabrieksgarantie hebt en de camera niet werkt dit er toch onder valt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed snel en vriendelijk geholpen. Dank je!!

Goed snel en vriendelijk geholpen. Dank je!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan prima

Vriendelijke ontvangst, tussendoor overleg over werkzaamheden, auto schoon en netjes weer mee kunnen nemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijke contact persoon auto prima gemaakt

Positief

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.