Filters

8

Service OK, prijs conform afspraak, telefonische bereikbaarheid voor verbetering vatbaar.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto rijdt weer als een zonnetje

Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Wij hadden nog wat vragen en daar werd alle tijd voor genomen..

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afhandeling, prettig en effectief

Prima afhandeling, meerdere balies open bij ontvangst, prettig en effectief, heerlijk gefietst. Werkzaamheden leverden geen verassingen. Bedankt weer !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

Na melding op scherm in auto, kon ik snel terecht. Bleek een loszittende oliedop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte behandeling

Alles conform afspraak en zeer vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles prima verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen goede kennismaking

Mijn eerste keer bij Nefkens, nadat jullie het merk Alfa Romeo dealerschap hebben. Vriendelijke ontvangst maar wel schade gereden, een sleutel kapot en een bedrag op de factuur voor een garantie zaak. Alles wordt opgelost en dat is goed, maar volgende keer moet beter!

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer goed

ll

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf.

De mevrouw die de sleutel in ontvangst nam gaf duidelijke uitleg over de beurt en was zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Auto kun je eerder brengen en dag later ophalen. Leenfiets is gratis. Fijn want de check en go scooters en fietsen staan pas vanaf het Ottenbad. Geen onnodige kosten. Keurig een telefoontje toen auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en top

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

De reparatie is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

supper goed auto monteurs bij nefkens klasse

ik ben supper tevreden over nefkens als je de auto brengt voor een onderhouds beurt en hij klaar is wordt je netjes gebeld door de receptie medewerker dat de auto klaar is en dat je de auto op kan komen halen en als je de auto dan ophaald is de auto altijd netjes gepoets van binnen en dat is een supper servis van de autmonteurs van nefkens gr van de klant de heer jj kersten

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief.

Prettig personeel,altijd leuk geholpen en duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede zorg over de auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Goede ervaring en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne mensen

Goed geholoen het is er wel vaak erg druk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

De monteur nam zelfs de moeite om na de beurt van de auto mij nog enige dingen in de auto uit te leggen. Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en correct geholpen

Vriendelijke nette medewerker aan de balie

  • Aanbevelen? Ja
10

Reparatie volgens afspraak binnen gestelde tijd en onder begroting gerealiseerd.

Vriendelijke baliemedewerker gaf goed inzicht wat er moest gebeuren. De werkzaamheden werden daarop volgens sfspraak uitgevoerd binnen de gestelde tijd en de kosten lagen iets onder de begroting. De auto werd keurig gewassen weer opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Kan op de keuring wachten met koffie en leesvoer en je wordt prettig behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Snelle en prima service met voor wat ik heb moeten laten doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Putje in raam meteen opgevuld

Had een klein putje in mijn voorruit. Had eerst gebeld om hier een afspraak voor te maken, dit hoefde niet maar kon langskomen dan gingen ze de schade bekijken. Toen ik langs ging kon het gelukkig meteen gemaakt worden, 1.5 uur later was het opgevuld. Helaas zie je nog wel iets maar dit blijft denk ik met zo'n putje in je ruit.

  • Aanbevelen? Ja
6

reparatie goed, communicatie/verwachtingsmanagement niet

Via de website een werkplaatsafspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Daarbij een specifieker aandachtspunt aangegeven, en aangevinkt dat een vervangende fiets nodig is. Bij aflevering auto bleek dat alleen de beurt was genoteerd, de andere zaken niet. Volgens baliepersoneel komt dit vaker voor omdat het online formulier kennelijk ergens door iemand wordt overgetypt die niet alles altijd even goed doorleest. Dan het 'verwachtingsmanagement'. Volgens baliemedewerker zouden de werkzaamheden vier uur duren, dus klaar aan het einde van de dag. Later werd ik gebeld dat het vandaag niet meer ging lukken, dus morgen. Tja. Waarom niet gewoon aangeven dat de auto twee dagen in de werkplaats is, dan valt het alsnog mee als hij eerder klaar is. Daar is ook beter rekening mee te houden dan de omgekeerde situatie. Sinds Nefkens het dealerschap van Citroen heeft overgenomen van Driessen loop ik vaker tegen dit soort situaties aan. Frustrerend, niet aanbevelenswaardig...

  • Aanbevelen? Nee
9

heel correct

Goede voorlichting over verder gebruik van auto die tien jaar oud is

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.