Filters

10

Vanaf het maken van een afspraak tot aan het ophalen van de auto is de service fantastisch.

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en aan de balie van de werkplaats receptie. Alles werkzaamheden netjes besproken en auto keurig afgeleverd. Dank je wel team Nefkens!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima garage, alleen veel te duur

Aardige mensen, bellen netjes als er iets is of als er meer kosten bij komen. Inplannen gaat ook prima. Ik vind ze alleen veel te duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over het onderhoud van de auto

Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over het onderhoud van de auto

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig

2 adviezen voor Nefkens als DS-dealer: - zorg voor extra service door de auto gewassen te retourneren als de kosten van de grote beurt Eur. 762,- bedragen; - zorg dat vervangend vervoer van hetzelfde merk is als de auto die iemand zelf rijdt en voor onderhoud komt brengen. Ik rijd 'n DS (da's toch het merk voor de beleving?) maar dat Nefkens dit merk graag vertegenwoordigd zie ik nergens aan af. De ene keer krijg ik een Opel en de andere keer een Mazda. Kortom: alle merken vertegenwoordigen doet jullie geen goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals afgesproken, prima geregeld

Ik heb altijd een goede ervaring bij Nefkens Opel Citroën. Ik zou deze zaak ook zeker aanraden bij familie en vrienden

  • Aanbevelen? Ja
6

Op de hoogte houden

Om 12:30 auto gebracht Ik zou op de hoogte gehouden worden wanneer auto klaar was 17:30 gebeld Kreeg te horen dat het niet meer ging lukken deze dag Aangegen dat het belangrijk voor mij was dat ik de volgende dag een auto nodig had De volgende morgen op tijd gebeld door receptioniste dat de auto tijdig klaar zou zijn 10:00 auto klaar Auto zou van binnen en buiten schoon gemaakt zijn Van binnen kofferbak en deuren niets van kunnen zien Plus punt Receptioniste stond mmw uiterst vriendelijk te woord Ik ga nee antwoorden op aanbeveling Voorheen Opel service als beter ervaren

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet goed nagekeken rood stuur lampje

Erg zelf voor gekozen om er geen nieuw panel in te laten leggen voor extreem hoge kosten. Zelf een aantal keer gedraaid met het stuur en de city stand van het stuur aangezet, toen is het lampje uitgegaan. 131 euro kosten voor een diagnose, nog zelf gefixt…

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte onderlinge communicatie

Ik had een afspraak voor een diagnose van 1 uur. De baliemedewerker stelde voor om dit tot max 1,5 uur op te schalen i.v.m. proefrit. Dat zou dan max €196,00 kosten. Na 1 uur naar de balie gegaan. Men had niets gevonden en voorstel was bougies vervangen. Ik ben akkoord gegaan en heb hen wel verteld als ik dan tenminste over 30 min. kon vertrekken i.v.m. een andere afspraak die ik had. Uiteindelijk kreeg ik 45 minuten later de rekening. Daaruit bleek dat men uitgegaan was van 1,5 uur diagnosewerk. Dit klopte dus niet. Baliemedewerker zei toen, ik ga nu pauzeren en geef het aan een ander door. Uiteindelijk kon ik 15 minuten daarna vertrekken nadat de rekening op de juiste manier was afgehandeld. En de volgende afspraak gemist! Ben heel ontevreden over de communicatie intern en de behandeling. Was het bij Driessen wel anders gewend. Misschien wel de laatste keer bij jullie geweest.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed en snel

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
6

Alweer miscommunicatie, alweer beurt niet klaar in één dag

Waarom lukt het Nefkens steeds niet om een onderhoudsbeurt in 1 dag af te ronden. De auto was 's ochtends vroeg gebracht. Zonder onverwachte problemen zou hij aan het eind van de dag klaar zijn. Ik hoor niets en haal de auto om 17:00u op. Mooi niet dus. Nefkens laat niets weten, niet dat de auto klaar is, niet dat de auto niet klaar is (met een goede reden). Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Slechte planning en slechte communicatie dus. Verder technisch (veronderstel ik) en financieel alles conform afspraak.

  • Aanbevelen? Nee
4

normaal , maar bij intake staat er een andere taak als gepland

als ik niets had gezegd, was er een grote beurt gedaan ipv van bandenwissel

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen aan de balie

Duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvangst en gemaakte afspraak netjes nagekomen.

Medewerkers NEFKENS handelen volgens de visie van het bedrijf en stralen dit ook uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige beurt en behandelin

Na wissel vd banden brandde lampje bandenspanning, ondanks dat werkplaats al gesloten was heeft de baliemedewerker het probleem onmiddellijk op weten te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Ze hebben 2 dagen nodig gehad om een accu en 1 rijtenwisser te vervangen. Probleem start onderbreker nog niet opgelost. Met het vervangen van een batterij.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed

--

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte communicatie

Auto 25-10-2023 om 08:30 uur gebracht voor onderhoud en kleine reparatie. Nefkens zou een SMS sturen wanneer de auto gereed was om af te halen. zelf om 16:00 uur aan balie gemeld of Auto klaar was, Auto blijkt te zijn vergeten. Dealer heeft een vervangende auto geregeld. volgende dag 14:00 uur zelf weer gebeld of auto klaar was, deze bleek klaar te zijn, geen SMS gehad.

  • Aanbevelen? Nee
8

Behulpzaam en vriendelijk.

Mijn problemen waren duidelijk aangegeven maar bleken niet allemaal opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service

Goed en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeer slechte communicatie

Auto woensdag gebracht. Pas eind van de middag te horen gekregen dat er onderdelen besteld moesten worden en dat die pas de volgende dag binnen komen. Dat kan gebeuren. Maar de volgende dag niet gebeld, ondanks dat al rond 11.00 uur bekend was, dat er nog meer onderdelen moesten komen, die pas op vrijdag geleverd zouden worden. Laat bellen is tot daar aan toe, helemaal niet bellen en niets laten weten is niet acceptabel.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Tijdige terugkoppeling over extra werk en heldere informatie over extra kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snel, kwaliteit goed, informatie goed, meedenkend, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepel

Netjes geholpen, goed vervangend vervoer, nette prijzen, goed advies !

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.