Filters

4

Nefkens kent mijn auto niet.

Bij een APK-keuring laat ik sinds jaar en dag een kleine service-beurt uitvoeren. Op 31-03-2023 had ik al een jaar service-beurt uit laten voeren. Op 02-10-2023 heb ik de afspraak voor de APK-keuring gemaakt met airco-check en airco-service. Ik kom thuis - nadat ik mijn auto van de APK-keuring heb opgehaald - en vergelijk de 2 facturen van 31-03-2023 en 16-11-2023. Nog geen 4.000 km verder - op 16-11-2023 - wordt opnieuw de olie a (ruim) EUR 100,- ververst. Vreemd en onnodig. Het kleine grut (vloeistoffen en batterij) heb ik gemakshalve weggelaten. Afgelopen 31-03-2023 moest ik bij de jaar service-beurt al constateren, dat arbeidsloon in rekening was gebracht zonder een verband. Kan niet. Mag niet. Kijk je naar de historie van mijn auto in jullie systeem, dan weet je wat te doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Weer netjes geholpen bij Nefkens

Weer netjes geholpen bij Nefkens, en met goed vertrouwen weer de weg op met mijn Citroen C3. Vooraf een duidelijk overzicht wat er aan gedaan werd, en wat het ging kosten !!!. (anders meld men vooraf wat er extra gedaan moet worden.) Ook een duidelijk overzicht van de status van de auto. Ben dus netjes geholpen en kom volgend jaar weer.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bandenwissel ,

Bandenwissel.Ze hebben de bandenspanning niet gecontroleerd.Deze was veel te laag bij alle 4 de banden.Ik kon zelfs de bandenspanning niet aflezen,Ben toen op zaterdagmorgen weer terug gegaan.De monteur zei dat ze niks gecontroleerd hadden. Zeer slordig.Hoop dat de banden wel goed vastzitten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Gewoon prima

Prima ervaring. Goed geholpen. Aardige medewerkers. Materiaalkosten wel hoog en wachttijd lang t.a.v. de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed verzorgd.

ik ben goed geholpen. Er was wel en storing in computersysteem zodat ik nog weer terug moest komen, maar inmiddels is de auto weer in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
2

Took too long

My wife had to wait 3 hours just to get a tires change. While we understand that this was due to a tool problem (and that can happen), no one was informing her proactively. She was left without any kind of details or estimated timing. She had to pick up kids at school and her schedule got severely disrupted due to this. No excuses or financial relief afterwards. Very disappointing

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service, word uistekend en snel geholpen

Veel software problemen met nieuwe auto. Echter pakt opel het elke keer meteen op en word ook goed vervangend vervoer geregeld. Super behulpzaam en vriendelijk, en ook nog humor

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed op de hoogte gehouden en snel klaar

Was helaas wel weer meer aan de hand, maar alles toch weer snel opgelost, naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Alles goed, alleen jammer te horen dat ik voor het niet functioneren van de citroen app naar de onbereikbare citroen app mensen moet

  • Aanbevelen? Ja
5

Wachten wachten wachten

Auto kwam voor APK- keuring. Ik kon er op wachten: 3 kwartier ongeveer zou het duren. Blijkt dat de voorbanden vervangen moesten worden. Oké, prima. Het wachten duurde toen uiteindelijk ruim bijna 4 uur omdat de auto van de brug was gehaald voor een andere. Intussen kon men niet aangeven hoe lang het zou gaan duren. Heel vervelend, omdat ik naar mijn werk moest die middag. Ik had de apk zo gepland dat dit qua tijd heb enkel probleem zou moeten opleveren. Pluspunt was wel dat er ondertussen een leenauto was geregeld door de baliemedewerker. Maar die was uiteindelijk net niet nodig omdat net op dat moment de auto weer op de brug kon. Ondertussen heb ik mijn werk moeten bellen dat ik later kwam. Niet prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en werd snel geholpen

Prima geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
10

alles oke

alles oke

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon menselijk en vriendelijk

Netjes geholpen door vriendelijk personeel en mooie complimenten gekregen voor mijn exclusieve Corsa OPC Nurburgring edition, altijd leuk om te horen

  • Aanbevelen? Ja
4

Fouten in logistiek en communicatie

- Benodigde werkzaamheden (distributieriem) zoals ik had aangegeven bij het maken van de afspraak, bleken niet in het systeem te zijn ingevoerd. Hierdoor onderdelen niet op voorraad. - Die onderdelen zouden dan einde van de dag binnen komen. Maar uiteindelijk blijkt dat nog een dag later. Ik word hiervan niet op de hoogte gehouden, maar moet zelf bellen om te informeren. Ik krijg in eerste instantie een centrale aan de lijn, en mij wordt beloofd dat ik wordt teruggebeld, wat vervolgens niet gebeurt. - Vervolgens blijkt een verkeerde waterpomp te zijn besteld/geleverd, dus duurt het allemaal nog langer. - Als dan uiteindelijk de werkzaamheden klaar zijn (wederom zelf naar moeten informeren) en ik de auto op haal, is de rekening hoger dan was afgesproken, zonder dat dit was afgestemd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Heel tevreden

Fijn contact gehad. Dingen die kapot waren hadden ze foto's ter verduidelijking van gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettige aandacht maar door ziekte nog niet gereden dus...

zie bovnstaande

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette service en kwaliteit

Nette service en kwaliteit. Er was een dag langer nodig voor het onderhoud waardoor ik de auto een dag langer moest missen. Communicatie hierover kan nog wat beter.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede vakmanschap

Heel goed geregeld met vervangend vervoer Heel blij met de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
8

Verliep goed

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed

Alles goed afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Een prima ervaring, duidelijk klantgericht, je krijgt errst een prijsopgave, heerlijk kopje koffie tijdens het wachten. En naar tevredenheid de opdracht uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vanaf het maken van een afspraak tot aan het ophalen van de auto is de service fantastisch.

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en aan de balie van de werkplaats receptie. Alles werkzaamheden netjes besproken en auto keurig afgeleverd. Dank je wel team Nefkens!!

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.