Filters

10

Super vriendelijke hulp

Zeer attent en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijk personeel en duidelijke communicatie

Afspraak maken ging makkelijk aangezien ik ruim op tijd was. De communicatie betreffende de gebreken die geconstateerd was makkelijk en snel. Dit gold ook voor het telefoontje dat de auto klaar stond.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen bij incheck

Bij de incheck was de medewerker oprecht geïnteresseerd wat er mis was met de auto. Dit resulteerde in de juiste reparatie. Bij de uitcheck moest ik te lang wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn!

er werd direct tijd voor me gemaakt en het onderdeel dat al binnen was kon ook gelijk vervangen worden. Fijn dat ze met je meedenken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima personeel, auto weer in top conditie.

Prettig intake gesprek, duidelijk uitleg bij ophalen auto.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nefkens is een geautomatiseerd systeem, waar afwijkingen niet gewenst zijn.

'sOchtends word ik keurig ontvangen. Ik zeg dat ik geen nieuwen matten hoef, en vraag of ze contact willen opnemen op een ander telefoonnummer. De man achter de balie noteert het keurig. als de diagnose van mijn auto klaar is, staat er bij de noodzakelijke wijzigingen nieuwe matten. Anders zou de auto niet door de keuring komen. na telefonisch contact zegt Nefkens inderdaad dat dit een fout is geweest. En dat ze het zullen aanpassen. Nadat er op het verkeerde nummer contact met mij is gezocht dat de auto klaar is, zijn er toch nieuwe matten besteld. verder waren er geen autobanden voor mijn auto op voorraad. (hoe kan dat nou voor zo'n gerenommeerde garage.) later belde nefkens weer terug dat mijn banden toch goed waren, en dat dit een melding van vorig jaar was... Mijn ervaringen (voor het tweede jaar op rij) zijn dat Nefkens doet alsof ze heel professioneel zijn, maar vervolgens fout op fout stapelen in de communicatie. Enige vorm van empathie heb ik hier ook niet bij kunnen ontdekken. Ze zeggen sorry, maar volgens mij alleen maar omdat in het systeem staat dat ze sorry moeten zeggen. Het zou veel meer waard zijn als ze het ook menen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Volgens afspraak alles afgewerkt.

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden. Auto is netjes afgeleverd en gepoetst.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer klantvriendelijk en deskundig

zeer klantvriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima in orde.

Moet ik nou echt nog iets toevoegen? Ik ben heel tevreden over alle aspecten van mijn bezoek aan uw bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte ervaring

Oorzaak niet gevonden en ook niet opgelost Motormanagement lampje brand. Software update gedaan. Na 10 kilometer rijden kwam storing terug. Geen garantie alleen betalen en voor 2e keer weer diagnose betalen. Te lang verhaal om op te schrijven. Het was geen goede ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goede afwerking van de opdracht

Telefonisch contact moeilijk, verder goede contacten en service O.K.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam, vriendelijk, duidelijke uitleg

Na het mailtje met extra benodigde werkzaamheden werd ik (op mijn verzoek) meteen gebeld en werd alles rustig en duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
6

niet zoals het zou moeten zijn

Wederom (ca 4e keer) gedurende levenduur auto na onderhoud en banden wissel terug naar garage om het banden meet systeem te activeren. Dit kan gebeuren echter na 4e keer wel mijn ongenoegen hierover geuit. Maar echt ontevreden dat er een smoesje wordt verzonnen dat e.e.a. wel conform checklist is gedaan maar dat het systeem het niet heeft onthouden. Ben gewoon eerlijk en pak het op als leerpunt en doe er wat mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed met 1 kanttekening

Ik rijd al 15 jaar in een automaat en wil bij vervangend vervoer dan ook graag ook een automaat hebben. Ik reserveer ook ieder keer een automaat wanneer ik de afspraak maak en 9 van de 10 keer gaat het fout. De dame heeft het deze keer perfect opgelost maar duurt wel weer een 20 minuten voor dat de andere auto aanwezig is

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto was niet gemaakt.

Ik had aangegeven dat het lampje van de bandenspanning brandde. Deze was gereset. Nadat de auto terug was gegeven en ik 5km had gereden ging het lampje weer branden. 2,5 uur in de garage zitten wachten voor niks.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Tijdens een onderhoudsbeurt van de auto blijkt de accu in slechte conditie. De accu is 1 jaar oud, vorig jaar geplaatst. Dus garantie. Mijn zoon is met de auto en gegevens bij u geweest maar is weggestuurd met de boodschap dat de accu goed is. Met een kluitje in het riet dus!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en eerlijke service

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

worden altijd goed ontvangen

alles wordt altijd in goed overleg besproken men komt niet voor een verassing te staan ook niet wat prijs betreft vriendelijke medewerkers ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij

Balie vriendelijk.Geven perfecte uitleg.Prima Service.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte diagnose,en een onnodige reparatie uitgevoerd

1 . Ik moet van Helmond komen heb vervoer nodig om terug naar huis te komen. 2. De diagnose van de auto was niet goed achteraf . 3. De reparatie is dus onnodig geweest 4. Een discussie met een medewerker. 5. € 505.62 betaald en de auto klacht is er nog,en de volgende reparatie gaat nog eens € 510, kosten bedankt NEFKENS

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Bandenwissel prima uitgevoerd

Wachttijd langer dan afgesproken,

  • Aanbevelen? Ja
10

Oplossend mee denken

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig personeel

Prima service, monteur heeft vooraf tel. contact met mij opgenomen over de klacht.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.