Filters

10

Professioneel

Vooraf prijsopgave. Duidelijk wat allemaal aan de auto gebeurd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede ervaring

Goed te woord gestaan, netjes gebeld bij extra uitgaven en tot nu toe goed gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top!

Prima service, kreeg een berichtje wanneer de auto klaar was, uitleg wat t probleem was en de vervangen onderdelen. Kon m relatief snel gemaakt en wel ophalen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Duur

Ruitenwisserbladen vervangen was paar maanden geleden ook al gedaan. VIP lid, wel volledig vloeistoffen op rekening. Werkplaats uurtarief erg hoog.

  • Aanbevelen? Nee
10

Niets te klagen!!

Zijn tot dusver altijd op een correcte wijze als klant (al meer dan 20 jaar) behandeld. En al meerdere nieuwe auto gekocht bij Driessen/Nefkens. Wij hebben al jaren een vast aanspreekpunt (hr. Ton van Rhee) en zijn daar uitermate over tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service !

Na controle beurt rijdt de auto weer als een zonnetje...

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Heel goed geholpen. Vriendelijke medewerkers. Goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
7

Als motor warm is ruik ik koelmiddel, ik vermoed dat er wat geknoeid is tijdens vervangen/bijvullen

Koelmiddel geur bij warme motor

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Werd verteld dat het onderhoud ongeveer 2 uur zou duren, maar daar kwam nog anderhalf uur bij! Zo kwam ik te laat bij mijn vlg afspraak!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles duidelijk en prettig afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, betrouwbaar en vriendelijk

Ik vind Nefkens in noord Eindhoven goed, betrouwbaar en vriendelijk. Afspraken zijn duidelijk en geen latere poespas. Enige nadeel is dat het niet goedkoop is en de wachttijden lang zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden, maar....

ik ervaar het als vervelend dat ik voor het tweede jaar achter elkaar jullie moet overtuigen dat ik een onderhoudscontract heb afgesloten voor 4 jaren gratis onderhoud. Jammer dat dit niet duidelijk in jullie systeem is opgenomen. ik hoop dat ik volgende 2 jaren deze irritatie niet ga beleven. verder is mijn ervaring super goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld.

Goed geregeld met de online afspraak maken en voor de servicebeurt, APK en vervang auto. Duidelijke overleg met bebodigde werkzaamheden, prijsindicatie en afspraken gemaakt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima geholpen. Goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Ik ben tevreden, maar duur. Een opmerking; toen ik mijn auto bracht was de voorlopige rekening al gemaakt en de voorlopige kosten zouden € 378,- zijn. Dit was het als er niets tussen zou komen. Op dit bedrag had ik mij ingesteld en bleek een te hoge verwachting. Na 30 minuten werd mij duidelijk gemaakt dat de (versleten) remblokken en een (lek)expansievat vervangen moesten worden en dat rekening hierdoor €826,- werd. Enorme tegenvaller dus.!! Maar wat vervangen moet worden moet gebeuren en het was niet anders.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijk personeel, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede en snelle service ,vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk en Kundig

Vriendelijk en vlot de afhandeling aan de balie. Tussendoor even persoonlijk telefonisch kontakt over meerwerk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen.

Ik was met de rechter voorband (i.v.m. uitwijken) op 'n trottoirband gereden. Gevolg, band aan flarden. Ondanks dat er weinig personeel aanwezig was omdat het de laatste werkdag van het jaar was, is er toch tijd vrijgemaakt om er 2 nieuwe (voor) banden op te leggen. Dus, chapeau voor de geweldige service! Met vriendelijke groet, Peter Daamen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service

Eventuele mankementen/reparaties worden vooraf met de klant besproken. De status is te volgen via mail. Dit zijn pluspunten!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Service is goed, alleen tijd tussen het maken van de afspraak en de afspraak zelf is erg lang.

Half oktober ontving ik bericht dat het tijd was om de bandenwissel te plannen. Op dat moment was de vroegste afspraak die online te boeken was al in de week voor Kerstmis. Op mijn opmerking daarop werd me gezegd dat de wachtafspraken altijd als eerste waren ingevuld. Alleen op de site kreeg ik geen keuze tussen wachtafspraak of een andere afspraak.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.