Filters

10

Fijne ontvangst, nette service

Ik vind het gebruik van de werkkamer erg fijn. Het bezoek aan de garage kostte mij zo weinig werktijd omdat ik gewoon door kon gaan met mijn werk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ramon nam de tijd om mij een en ander heel duidelijk uit te leggen. En heel fijn geholpen Groet Mariëlla

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Goede communicatie en zeer klantvriendelijk bij Nefkens Pietersbergweg Eindhoven.

  • Aanbevelen? Ja
8

probleem nog niet opgelost

goede ervaring, maar een probleem nog steeds niet opgelost. geeft vaak aan via een steeksleutel, dat de auto naar de garage moet' divere keren melding van gemaakt. vanaf aaqnkoop.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen.

Fijne omgeving om te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Ik ben zeer tevreden over de goede afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Very satisfied

Everything was so clear, good and quickly

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ontvangst

Netjes te woord gestaan!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed onderhoud met plezierig verblijf in garage

Goed service terwijl ik wacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vakkundig

Mijn eerste servicebeurt werd snel en vakkundig uitgevoerd. Goede informatie en tussentijdse telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige, goede ervaring

Precies gedaan wat nodig was. Nette service en receptie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Korte wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is goed. Alleen had ik graag wat uitleg over het brandstof onderhoud gehad.

Wat ik al noemde. Brandstof onderhoud. UitlegDaarna 1xvol tanken, daarna 1x half vol tanken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Aardige mensen maar het gaat heel consequent verkeerd

3e bezoek. Eerste twee keer gevraagd mijn banden op 2,8 atmosfeer te zetten, 2x niet gedaan. De 3e keer toch maar weer geprobeerd en nu hebben ze de vorige keren geprobeerd te compenseren: 3,1 erin in plaats van 2.8. Dit zijn echt basics die ze keer op keer niet goed krijgen, dus zoals in de titel: aardige mensen....maar als ik deze garage kan vermijden dan doe ik dat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geregeld

Netjes en vlot afgewerkt, prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en duidelijke communicatie!

Ik kwam voor een "simpele" beurt maar er bleek nogal wat te moeten gebeuren aan updates voor de elektrische auto. Ik werd erg goed op de hoogte gehouden en kreeg meerdere malen een update. Heel erg fijn. Uiteindelijk mijn auto weer helemaal in orde opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, duidelijke uitleg en goede koffie. Wel prijzig.

Goed en vlot geholpen. Duidelijke uitleg werkzaamheden met prijsopgave. Grote onderhoudsbeurt (gepland) en vervanging kapotte radiateur (niet gepland, aparte afspraak) waren wel erg prijzig. Schijnt met Alfa-configuratie te maken hebben (lastig voor monteurs). Prettig dat er een leenfiets mogelijk was (uiteindelijk niet gebruikt). Fijn dat ik tijdens wachten op onderhoudsbeurt een aparte vrije ruimte mocht gebruiken om te kunnen werken. Met prima koffie bij de hand is de locatie aan de Pietersbergweg zeker aan te raden. Tip om wel van tevoren even een offerte op te vragen van de uit te voeren werkzaamheden zodat je wat minder ''schrikt''.

  • Aanbevelen? Ja
2

goed

ben na tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Alweer belabberd

Elke keer gaan er meerdere dingen mis. Al de derde keer dat de banden niet gekoppeld zijn met de auto. Al meerdere keren dat ze de verkeerde persoon bellen als de auto klaar is, zelfs als ze zeggen ‘we noteren het extra goed’. Laatste keer hebben ze überhaupt niet gebeld terwijl ze wel beweren dat we gebeld zijn. Maar zaten gewoon te wachten in de wachtruimte.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gezellige ontvangst - snelle service

Vriendelijke ontvangst aan de balie, snelle service voor de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, goedoverleg en behulpzaam

Fantastisch geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn systeem

Mijn auto voor grote onderhoud langs gebracht. Via de mail kreeg ik een duidelijk overzicht van wat ze tegen waren gekomen en wat er vervangen moest worden. Je kunt zelf bepalen waar je toestemming voor geeft of waar niet. Ook is er de optie om je te laten bellen voor overleg. Ik ben telefonisch goed te woord gestaan. Omdat er hierna veel moest gebeuren aan mijn auto heb ik gevraagd of ze als back-up een leenauto klaar konden zetten in het geval dat mijn auto niet dezelfde dag klaar zou zijn. Dit hebben ze netjes geregeld, echter was het niet nodig want ik kon mijn eigen auto aan het einde van de dag gewoon weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Probleem met stoel niet opgelost, terwijl duidelijk die niet goed is qua ondersteuning van de zitvlakbekleding. Remblokken willen vervangen als deze nog 7500 km meegaan. En dit dan als noodzakelijk in rapport zetten ipv als advies.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geldklopperij en niet klantvriendelijk, zetten je voor het blok

Meerdere malen klachten ingediend, nefkens reageert nergens op. Je komt langs met je auto, er is namelijk iets aan de hand. Je laat monteurs ernaar kijken en zij gaan uitzoeken of je probleem nog binnen de garantie valt. Vervolgens bellen ze op: ja het valt in de garantie. Je komt langs met de intentie 'het valt in je garantie'. Na 1,5 uur wachten zeggen ze het gemaakt te hebben, maar het valt toch niet in de garantie. Bij het uitspreken van ongenoegen krijg je de informatie geld betalen of we halen het er kosteloos vanaf. 1: als het uiteindelijk niet valt in garantie ga je eerst in overleg met de klant alvorens je het maakt. 2. Jullie maken de fout het niet te overleggen dan is het toch logisch dat de klant niet nog 1,5 uur wil wachten om het eraf te laten halen. Ja kosteloos... maar je snapt toch wel dat de wachttijd van de klant ook niet kosteloos is. Zullen wij nu een rekening insturen van de wachttijd van de klant voor het feit dat er NIET overlegt wordt maar wel het logisch vinden dat je het kosteloos aanbied er weer vrolijk van af te halen zodat de klant na 3 uur wachten toch met de niet opgeloste kwaal de deur uit gaat? En dan nog logisch vinden.... ja we boden het aan om het kosteloos weer naar oude staat te brengen. Wij werden gewoon voor het blok gezet met een rekening die we moesten betalen, niet overleggen dat het toch niet binnen garantie valt en als aanbod zeggen ja we halen het er wel gratis voor je af? Dat zou nog logisch zijn ook als we het moesten betalen: eraf halen? Overigens ook onze vaste monteur de schuld geven van het kapot maken van een banden sensor, hoewel die al 5 maanden geleden de banden verwisseld had en dan had eigenlijk meteen onze sensor melding moeten maken als het kapot was. Dus de sensor is gewoon normaal kapot gegaan en niet door onze andere monteur die de banden wisselden. Wij kopen NOOIT meer een auto daar, hun garantie is niks waard

  • Aanbevelen? Nee
10

Superfijn en snel geholpen

Ik had een probleem met mijn band(en). Kon direct komen en het euvel werd snel en vakkundig verholpen. Zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.