Filters

10

Clear overview of work and pricing, and detailed report of maintenance work.

During the intake, I was provided with a good overview of what needs to be done and the price of each procedure so I am fully prepared for the cost. The mechanic also provided clear descriptions of what, why, and how much a certain part needed to be replaced. During the delivery of my car, they gave a detailed report of the maintenance work, with pictures and information.

  • Would you recommend us? Yes
10

Snelle vriendelijke service

Snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Prima ontvangst, fijne wachtruimte, vriendelijk personeel, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel

Ik ben altijd goed geholpen, zelf als ik vragen heb en bel ik wordt ik altijd netjes en aardig behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en informatie.

Goede service en informatie

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geholpen

men regelde dat e.e.a. snelgeregeld kon worden

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed geholpen

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
9

Direct en goede ondersteuning bij probleem met mijn auto!

Ondanks de drukte kon ik snel terecht bij een accuut probleem met mijn auto. Ben goed geholpen. Hele fijne service. Wel een rib uit mijn lijf maar dat hoort er tegenwoordig bij. Vindt alleen het digitale systeem waarmee gecommuniceerd wordt niet volledig en niet gebruiksvriendelijk. Bereikbaarheid via het algemeen nummer is ook niet goed. Ik heb gelukkig nu het rechtstreekse nummer en dat gaat wel heel goed. Monteurs en andere bellen zelf ook om de klant goed op de hoogte te houden.Top service, vriendelijk en deskundig personeel!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte auto

Auto komt te veel bij jullie alfa

  • Aanbevelen? Nee
7

Probleem opgelost

Nu voor de tweede keer analyse uitgevoerd voor het stotteren. Nieuwe bougies gemonteerd. Rijdt weer als een zonnetje. Jammer dat dit bij de eerste keer bij de analyse niet opgemerkt is. Scheelt toch weer een rekening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Service was goed , maar voor een stadslampje wisselen á €2,50 met inzetten €30,- beetje teveel van het goede in bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Jammer dat ik op de fiets naar huis moest inverband met slecht werkende kunst knieën

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes correct en betrouwbaar.

Zoals. verwacht uitgekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn wagen weer in perfecte conditie

Na goed overleg diverse items laten vervangen. Met name de distributieriem was een item waar ik wat minder vertrouwen in had na 8 jaar gebruik en de publicatie's, dus besloten deze te laten vervangen, incl. waterpomp en koelvloeistof. Ook zitten er nu 4 nieuwe banden op. Helaas was de binnenkant van de wagen niet schoon gemaakt, maar dat zal door de haast zijn vergeten. Hoop nu weer 5 jaar te kunnen rijden met mijn fijne Citroen C3.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
6

er was meer gepland dan afgesproken

kwam de auto brengen voor apk en er was ook een grote beurt gepland waardoor ik er niet op kon wachten zonder dat dit met mij was overlegd. afspraak was 10.15 en de auto ging pas tegen 11.00 uur naar binnen en ik snap dat het niet precies op tijd kan.

  • Aanbevelen? Nee
5

Geen goede kennis van Jeep EV

Autu door elektronische storing onderzocht. Er heeft echter geen onderzoek plaats gevonden omdat de codes niet uitgelezen konden worden. Hierdoor is auto maar vrijgegeven wat weer een levensgevaarlijke situatie heeft opgeleverd. Auto is namelijk binnen 1 dag weer gestrand met technische storing en kwam acuut tot stilstand wat gelukkig goed is afgelopen. Als op het display staat dat auto gerepareerd moet worden dan moet hij gerepareerd worden en niet worden meegegeven omdat tijdens onderzoek niets is waargenomen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Altijd lastig om een goede leenauto of fiets te krijgen

Bij het afspreken van de onderhoudsbeurt, een elektrische fiets gereserveerd (meer dan 2 weken vantevoren). Op de dag zelf een ‘gewone’ fiets meegekregen. Ik begrijp niet waarom er dan geen e-bike ter beschikking is. Bovendien vind ik dat je als vaste klant; 4 nieuwe auto’s gekocht in 10-12 jaar tijd, een gratis leenauto mee moet krijgen. De klantvriendelijkheid is niet altijd goed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Auto komt altijd spik en span terug!!

Prima garage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Alles netjes afgehandeld met werkplaats

  • Aanbevelen? Ja
8

Vervangende auto niet fijn

Mocht niet wachten en auto was er niet moest wachten op vervanging rest goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Na reparatie alleen maar problemen en geen goede oplossing

Na reparatie vanwege hoog oliegebruik van DS7 met PureTech 1.2l motor, begon motor te haperen en viel af en toe uit. Verschillende keren terug geweest bij Nefkens, maar er is nooit echt iets opgelost. Gelukkig was leasecontract bijna verlopen en heb ik ondertussen een andere auto (geen Stellantis en geen Nefkens meer...)

  • Aanbevelen? Nee
10

x

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne deskundige garage

Klantgerichte en -vriendelijke behandeling van de klant, goede uitleg van de werkzaamheden en bijbehorende kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel behulpzaam

Heel behulpzaam

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.