Filters

2

Slechte aflevering.

Alfa Romeo Tonale gekocht. Auto was slecht gepoetst en nagekeken bij aflevering. Vertrouwen ernstig beschaamd. Terug geweest met auto, geen enkele oplossing geboden.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed bedrijf

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkheid

Ik werd meteen geholpen bij mijn hulpvraag. Merkbaar was dat er een goede sfeer hing in het werkzame team. Behulpzaam, duidelijk en klantvriendelijk. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Klantvriendelijk en netjes op tijd .

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, factuur hoger dan verwacht

Ontvangst en service is goed. Moest wel 2 x vragen en controleren of alles was uitgevoerd. Factuur op basis van offerte was ongeveer 510 eur (voor een kleine beurt en VIP verlenging a 75 eur) bij afrekenen aan de bali wordt het 606 eur. Brandstof Wepp toevoeging en airo fresh Wepp staan extra op de rekening. Dit was ook nog eens overbodig omdat ik eerder al verteld heb dat ik enkel V-power tank en elke 6 maanden zelf een airco refresh doe. Omdat ik geen zin had in een discussie heb ik betaald en ben ik gegaan. Ik twijfel of ik terugkom.

  • Aanbevelen? Nee
6

Na onderhoud melding oil change

Na het onderhoud kreeg ik nog steeds de melding oil change. Ook was het onderhoudsboekje niet ingevuld. Prijs/ kwaliteit niet optimaal. Receptionist is heel vriendelijk en correct.

  • Aanbevelen? Nee
6

Fijn dat het gerepareerd is, maar communicatie mag beter.

Afspraak gemaakt. Reparatie zou 5 a 6 uur duren. Toen ik de auto bracht werd aangegeven dat het 7 uur zou duren. Eind vd dag gebeld. Auto was niet klaar en degene aan de telefoon zei dat hij me wel had kunnen vertellen dat het meer dan 1 dag zou duren. Waarom is dat dan niet verteld? Moet ook gewoon werken en ben afhankelijk van mijn auto. Woensdagochtend gebracht, vrijdagochtend op kunnen halen. Vervolgens zei hij dat ik evt wel een leenauto zou kunnen krijgen. Het was handig geweest als dit was gezegd toen ik de auto bracht. Ook bij beurt enkele maanden eerder, zou max 2,5 uur duren. Na 4 uur zat ik nog te wachten. Er was een probleem geconstateerd, maar niemand die dit even communiceert. Wel prettig dat de reparatie is uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en respectvol afgehandeld

Nette en vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Netjes alles weer oporde

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Mijn auto was lange tijd kapot en een andere garage kon mijn fiat niet maken. Deze experts weten precies wat ze moesten doen. Ook erg netjes geholpen door Berry! Ik kom zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect service, vriendelijke mensen, iets wat je bij een Alfa dealer verwacht.

De duidelijkheid en persoonlijkheid, ik had onverwacht nog een huurauto nodig, die werd ook direct geregeld. En daarbij, super natuurlijk dat de auto gewassen was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Afspraak makkelijk online kunnen maken. Vooraf duidelijkheid over kosten en vriendelijke ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke ervaring voor een standaard onderhoudsbeurt door top medewerker

Standaard onderhoudsbeurt + oliewissel uit laten voeren aan mijn Giulia. Tarieven aan de hoge kant, maar het bijzonder prettige en professionele contact met medewerker aan de balie (Ramon) maakt dat er een positief gevoel achterblijft. Voor de rest geen bijzonderheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

grote beurt prettig afgehandeld.

Bij brengen auto stond volgens afspraak een leenfiets klaar. 'sMiddags een telefoontje gekregen, dat de auto weer beschikbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Top ontvangst en veel kennis in huis de mensen bij Nefkens in Eindhoven!

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes

Keurig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Goede afspraken en prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige garage

Word vriendelijk te woord gestaan. Zeer goede service. Je auto is daar in zeer goede handen. Onderhoud en reparatie worden vakkundig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en een zeer attente medewerker(ster)

Uitstekende service en zeer behulpzaam met adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en uiters netjes behandeld

Auto gebracht na de afspraak,auto gekeurd,ik werd gebeld met de mededeling dat de auto klaar was en ik hem op kon halen.prima toch

  • Aanbevelen? Ja
10

kwart voor vijf nog geholpen

Citroen C4 had 4 maanden/ 6000km geleden een beurt gehad met oliewissel. Nu kreeg ik de melding dat de olie bijgevuld moest worden. Om kwart voor 5 aan de balie en meteen geholpen door de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Dikke prima!

Erg goed geholpen ondanks de drukte. En precies wat ik gevraagd heb. Waarom geen 5? Uiteindelijk lijkt het euvel een vervuilingsprobleem te zijn geweest waarvoor de oplossing een brandstofadditief was. Geen enkele garage, ook Nefkens niet, heef mij daarop gewezen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Bofte dat mijn buurman hem mee genomen heeft en v.v.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte afhandeling

Alle lof voor monteurs en baliemedewerk(st)ers. Zeer correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

correcte afhandeling van de servicebeurt

duidelijke en correcte afhandeling van de servicebeurt. vantevoren aangegeven wat ze gingen doen (grote lijnen). kostenplaatje gedeeld. mogelijkheid tot 2 additionele zaken aan te schaffen/te laten uitvoeren. werd goed verkocht. Auto was na halve dag klaar. Kwalitatief voor zover ik kan beoordelen goed. Kosten voor een grote beurt zonder reparaties van meer dan 400 euro vind ik aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.