Bedankt Jan!!

Heel fijn en correct geholpen door Jan. Vanaf het 1e moment het gevoel dat we niet te maken hadden met een traditionele autoverkoper door net iets meer te doen dan we verwachtte. Jan, hartstikke bedankt voor de service en wie koop ik in de toekomst die mooie BMW 3 serie bij jullie!!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Toyota Aygo

In positieve zin heel bijzonder

Ik heb een Peugeot 508 bij JARO gekocht en dat was in positieve zin een bijzondere ervaring. Eigenaar en verkoper Jan is erg betrokken, gepassioneerd van auto’s en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Hij heeft de auto, die 4 jaar oud is, als nieuw afgeleverd. 100% schade vrij en gepolijst. Ondanks dat de banden nog oké waren wilde hij er toch nog 2 nieuwe onder zetten en dan niet een paar goedkope om er af te zijn, maar hoogwaardige Michelin Pilot Sport 4 met schuim er in zodat ze mooi stil zijn. Dat “verdient” een dergelijke auto vond Jan. “Een afgeleverde auto moet in perfecte staat zijn”. Ik heb op een woensdag de auto proefgereden en gekocht. Ik wilde wel graag de auto op zaterdag rijden als dat kon. Jan gaf aan alles op alles te zetten om dat waar te maken. Een grote beurt werd met spoed voor mij geregeld. Ondanks dat Jan een zware blessure aan 1 arm had, heeft hij met hulp van zijn vrouw, op vrijdag tot laat in de avond aan de auto gewerkt om de banden te vervangen zodat hij zaterdagochtend klaar zou zijn. Naar mijn mening heel bijzonder en super tof. Ik heb nog nooit eerder een recensie ergens voor geschreven omdat ik normaal gesproken niet de moeite neem dat in positieve of negatieve zin te doen, maar voor deze ervaring wilde ik het graag doen. Top ervaring!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Peugeot 508

Super goed geholpen

Vanuit Maastricht eindelijk na lange tijd een datum gevonden om deze super auto te bekijken. Zeer vak bekwaam geholpen en na een testrit en natuurlijk een beetje handelen mijn auto gekocht. Auto rijdt geweldig en ziet als nieuw uit. Ik ben super tevreden. Zeer blij met mijn nieuwe bolide. En een pluspunt: ik kon gelukkig mijn eigen auto op mijn nieuwe inruilen. Nogmaals bedankt.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Welk merk / type auto heeft u gekocht? Skoda fabia 1.2 tsi Monte carlo. Kleur wit

Persoonlijke benadering en auto stond keurig klaar

Onze zoon heeft onlangs zijn eerste auto gekocht bij JARO automotive. Buiten het feit dat de gekochte occasion super netjes en "verpakt" werd afgeleverd, maakte de persoonlijke aandacht, in de vorm van een attentie met een handgeschreven kaartje, het verschil! Erg leuk, gr Sylvia .

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Daihatsu Cuore

Prima autoverkoper

Ik heb hier eind augustus mijn auto gekocht. Helaas kreeg ik binnen 2 maanden problemen met mijn auto. Inmiddels in contact en goed afgehandeld. Verder een prima verkoper.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Peugeot 207

KLANTENSERVICE met hoofdletters!

Zeer onder de indruk van de aanpak van JARO Automotive! "Klantgericht meedenken en eerlijkheid" zo omschrijf ik de aanpak van Jan en Martine v.d. Bosch. Helaas kan ik maar vijf sterren geven, want dat hadden er wel zeven moeten zijn! Bedankt! Groeten van Dolf (Bleiswijk)

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Mercedes B-klasse

Service met een gouden randje

Geweldig service, van begin tot eind de volledige aandacht van Jan. Hij is erg gepassioneerd, dit merk je in de service die hij verleend. Jan verkoopt niet alleen maar auto’s maar het gehele plaatje. Geweldig!

• Telefonische bereikbaarheid

Ben erg blij met mijn nieuwe auto. Goede service en prima geholpen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Toyota

Een man een man; een woord een woord.

Eerlijke auto, eerlijke verkoper. Alles uit de kast om de auto tiptop af te leveren.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Skoda scala

Een super betrouwbare zaak !

Na lang zoeken kwamen we uit bij Jaro Automotive! Een bedrijf wat ons veel vertrouwen gaf. We hebben een auto gekocht waar wij beide 100% procent achter staan. Ook door de duidelijke uitleg van Jan. Hij gaf ons een warm welkom en zijn super blij met onze nieuwe auto ! Super service! Echt een aanrader voor een betrouwbare auto !

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Seat leon station

Fijne ervaring

Aantal weken geleden hier een mooie Opel Corsa gekocht voor mijn vrouw, tot op heden hier tevreden over. Jan neemt nog ouderwets de tijd voor een aflevering, ben zelf werkzaam in de autobranche dus weet hoe bijzonder dit nog is. Ook nog een lekkere fles wijn mogen uitzoeken en om mij niet met lege handen naar huis te sturen kreeg ik nog een bieropener, al met met al een goed adres om een betrouwbare auto te kopen. Jan ga zo door.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Opel Corsa

Betrouwbaar adres voor een "nieuwe" auto

In onze zoektocht naar een "nieuwe" auto kwamen we bij JARO automotive terecht. De mooie showroom en het vriendelijke en persoonlijke ontvangst lieten een goede eerste indruk achter. Jan neemt de tijd voor zijn klanten, denkt mee, heeft kennis van zaken en doet net dat beetje extra. En met succes, want de auto waarvoor we kwamen kijken is inmiddels van ons!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Skoda Octavia

Betrouwbare autozaak en geweldige service!

Wij hebben een super mooie SEAT ATECA bij Jan gekocht. Al vanaf moment één heel enthousiast ontvangen, goede informatie gegeven en topservice. Zeer nette, schone en moderne zaak met veel vertrouwen van uitstraling. Wij hebben de auto nu een paar maanden in bezit en hij rijdt perfect! Heel blij met deze koop en een pareltje gevonden zo bij JARO Automotive. Jan is selectief bij het uitzoeken van nieuwe auto's. Hij kijkt naar betrouwbare auto's en geeft goed advies. Als je een auto bij Jan koopt, dan weet je zeker dat je er heel wat jaren goed plezier van hebt. En is er iets aan de hand, dan regelt hij meteen van alles om ervoor te zorgen dat het wordt opgelost. Wij raden JARO Automotive zeker bij iedereen aan en mocht het in de toekomst nodig zijn, dan kopen wij zeker weer een auto bij Jan!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? SEAT ATECA

Geweldige ervaring. Top service denkt enorm goed mee. Warm ontvangst en straalt kwaliteit uit. Voor elk budget maakt Jan er een feestje van en geeft een welkom gevoel.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Opel Corsa

Een autodealer met oog voor de wensen van zijn klanten

Een tijd geleden liep ik binnen bij buurman Jan en zijn vrouw om te vragen of zij mij konden helpen aan een andere auto wanneer ik hier aan toe was. Er werd geluisterd naar mijn wensen onder het genot van een kop koffie. Wekenlang heeft Jan geduldig gewacht tot ik weer zou binnenlopen. Toen het zo ver was had hij een prachtige auto voor mij staan. Hij had onthouden van het eerste gesprek dat ik geef om details van een auto zoals een paar mooie velgen. Hij bood dan ook gelijk aan om een paar stoere velgen bij mijn droomauto te zoeken. Een week later kon ik de auto samen met mijn kinderen ophalen. De kinderen werden warm ontvangen door Jan en zijn vrouw. Ze hebben er een feestje van gemaakt waar de kinderen nu nog met trots over praten. Op het eerste oog ben ik geen fan van autoverkopers, maar Jan en zijn vrouw hadden bij mij het vertrouwen gewonnen vanaf moment 1. Hartelijk dank voor de goede zorgen!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Skoda Fabia Combi

Super!!!

Heb gisteren een auto gekocht bij Jan en zijn vrouw. Wat een superervaring! Ben er helemaal blij mee! Ik ben nog nooit zo geweldig geholpen al hier bij dit bedrijf! Wat een gastvrijheid, geduld en goede uitleg echt ongelovelijk!! Ik zou daarom ook iedereen aanraden een auto bij dit bedrijf te kopen. Wat een GEWELDIGE en EERLIJKE mensen zijn dit! Ben zeer tevreden. Echt een aanrader!!!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Toyota aygo

Persoonlijk, duidelijk en vertrouwd

Door de duidelijke website, was mijn interresse gewekt. Kwalitatief goede tot zeer goede auto's. Vertrouwde communicatie, op ontspannen wijze, vlotte correcte afhandeling van verkochte auto en aangeschaft auto. Dankjewel wij zijn zeer tevreden

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Vw cc

Briljant!

Super leuk ontvangen door Jan, Wij hebben veel uitleg gekregen over de auto, Jan neemt ruim de tijd om alles goed te bespreken, bij het ophalen heeft Jan aan mijn werkzaam heden gedacht en heeft bij de achterklep een aluminium bescherm plaatje op de bumper gemaakt! Ook weer super mee gedacht! Als we weer toe zijn aan een auto dan gaan we voor 100% weer naar Jan en zijn vrouw. Nogmaals super bedankt voor de goede zorgen, wij zijn er blij mee!!!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Renault Megane

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto. Erg klantvriendelijk , snelle service , kortom een goed gevoel om deze auto aan te schaffen. Op naar veel veilige km's en een goede samenwerking.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Renault Clio

Ontzettend blij met mijn auto die ik bij Jaro Automotive heb aangeschaft. Je wordt erg vriendelijk ontvangen in hun mooie showroom. Jan zoekt zijn auto’s met zorg uit en dat zie je. De aflevering van de auto was echt een feestje. Jan bedankt!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen polo

Topervaring!

Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering was het top! Echt heel fijn dat klantvriendelijkheid en service bovenaan staan. Een auto kopen is niet zo maar iets dus Jan neemt echt tijd voor je. In een mooie showroom en met passie voor auto’s maakt hij het kopen van een auto een feestje. Wij gaan zeker terugkomen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Renault Grand Scénic

Leukste ervaring wat auto kopen betreft

Deze auto kwamen we tegen op de website van JARO Automotive. Vanaf moment dat we de showroom binnen liepen werden we hartelijk ontvangen. En ondanks dat we al laat in de middag waren, werd er toch alle tijd genomen en onder genot van een lekkere kop koffie het een en ander besproken. Wat een passie heeft deze man voor zijn beroep! En zo verlieten wij met een goed en vertrouwd gevoel de showroom weer. Groot was de verrassing , toen we de auto kwamen ophalen , dat er een grote strik op de auto zat. Wat ontzettend leuk! Dan is het echt een feestje om je nieuwe auto op te halen! En dan ook nog een leuke attentie. Voor ons was dit echt de allerleukste ervaring die we ooit gehad hebben met een auto kopen. We komen hier zeker weer!!!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Renault Clio

Helaas geen reactie en vergoeding vanuit de garantie

Helaas na 4 maanden nog geen reactie op de Bovag garantie , ook niet na bemiddeling van een medewerker van de Bovag . Na aankoop autopech in Duitsland. Jaro geeft geen gehoor.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Ontvangst N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Welk merk / type auto heeft u gekocht? Opel Cascade

gisterenavond onze super mooi mercedes a klasse opgehaald wij zijn super goed tevreden hoe jan ons heeft voort geholpen met het kopen van onze droomauto hij heeft de auto ook zeer netjes afgeleverd wij zijn zeer tevreden over jaro automotive. En zeker aan te raden voor anderen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Mercedes a klasse

Via internet kwamen wij op de mooie, eerlijke en overzichtelijke site van JARO. Contact, zowel via mail als persoonlijk, met Jan was ontzettend prettig. Een ontzettend aardige man met passie voor zijn vak. In de showroom wordt wat je op de site ziet bevestigd. Mooie, kwalitatief goede auto’s en een hele fijne sfeer. Wij zullen JARO automotive aan iedereen aanbevelen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volvo v60

Over JARO Automotive

JARO Automotive is een ambitieus autobedrijf in Nieuwleusen. Jaro is oorspronkelijk een Slavische jongensnaam, die bron of het begin van iets nieuws betekent. Graag wil JARO Automotive bij veel autoliefhebbers het startpunt zijn van het echte rijplezier. Daarom helpen wij klanten met het vinden van hun droomauto. Gepassioneerd geven wij vorm aan onze persoonlijke uitdaging binnen deze snel veranderende branche. Waar wij voor staan • Aandacht en beleving Een auto kopen doe je niet iedere dag. In onze sfeervolle showroom zorgen wij ervoor dat je in alle rust een auto kunt bezichtigen om daarna de juiste keuze te kunnen maken. Om je maximale persoonlijke aandacht te geven, hebben wij ervoor gekozen om uitsluitend op afspraak open te zijn. • Kwaliteit en vakmanschap Kwaliteit zit in ons DNA en daaraan worden wat ons betreft geen concessies gedaan. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jonge dealeronderhouden occasions in verschillende prijsklassen. De auto’s in onze collectie hebben altijd een uitgebreid optiepakket, zijn voorzien van een volledige onderhoudshistorie en hebben gegarandeerde kilometerstanden. Dit blijkt uit de ingevulde onderhoudsboekjes of het 100% onderhouden keurmerk. Alle auto’s worden bij binnenkomst uitgebreid gecontroleerd, waar nodig voorzien van het juiste onderhoud, professioneel gereinigd en gepoetst voordat ze onze showroom binnen gaan. Deze kwaliteitsauto’s worden verkocht voor een eerlijke prijs. Wat wij bieden Eerlijkheid en transparantie staan altijd voorop. Met onze passie voor auto’s en specialistische kennis als ingrediënten komen wij altijd tot een advies op maat. Hoogwaardige service en topkwaliteit gaan bij ons samen met een persoonlijke benadering.