Super ervaring

Sam heeft de informatie zo goed overgebracht, dat het onmogelijk is om het te vergeten!

SUPER

Sam Tevette was een top instructeur. Alles gehaald door de super uitleg. Hij brengt de stof zo dat je het gaat begrijpen en niet meer vergeet. Dank je wel Sam.

Ger Nagels is uitstekend

Goede lesstof en goede instructie

Goede lesstof en goede instructie

Top alles gehaald

Goede uitleg en goede opdrachten

Helemaal top

Ozel is top leraar Sam is een perfecte leraar met geduld en passie legt ie je alles uit ik geef deze zaak een 10/10

Beste cursus plaken alles in orde en netjes uitleggen

Duidelijke uitleg over de lesstof.

Cursus Brandwacht gedaan en heb een goede ervaring gehad bij dit leerbedrijf. De docenten (Sam en Gert) aan hzijn enthousiast en leggen alles duidelijk uit. Zeker een aanrader hier cursussen te volgen.

Goede les

Lessen worden goed uitgelegd

Wen hele goeie ervaring gehad bij ozel

Ik heb een hele goeie ervaringen gehad ik ben heel goed geholpen door meneer sam en gert ze hebben het allemaal goed uitgelegd en ben daar echt blij mee heel erg bedankt özel

De brandwacht cursus is optimaal

Vooral bij meneer Sam Tevette

Fantastische opleidingen

Zeet goed fijne instructeurs

Goede uitleg sympathyke sociale mensen

Er wordt goeie uitleg gegeveb

Sam en Gerrit kunnen goed uitleggen , alles wordt duidelijk en goed uitgelegd!!

Uitstekend!

Mijn hoogwerker certificaat behaald. Sam is een top docent. Alles is netjes geregeld.

Alles word op een eenvoudige manier uitgelegd. Thanks sami

SLECHTSTE ERVARING OOIT

Totaal geen service kom je 10 minuten te laat na de zogenaamde inlooptijd die al verzonnen is in hun huisregels, word je weg gestuurd en een examen te maken zonder de cursus te krijgen waarvoor je betaald hebt.

Allereerst wil ik u verwijzen naar onze huisregels en algemene voorwaarden. U bent ten allen tijde zelf verantwoordelijk om op tijd aanwezig te zijn. U weet dat u uit Middelburg komt en wat voor een drukte er op de weg aanwezig kan zijn. Wij hebben u ook verteld dat u niet meer aan de les kunt deelnemen en recht heeft op 1 herkansing als u hier gebruik van wilt maken. Tijdens het boeken van de cursus heeft u de huisregels en algemene voorwaarden van ons ontvangen en geaccepteerd. In ons bevestigingsmail staat ook duidelijk vermeld hoe laat u aanwezig moet zijn en dat wij na 9.00 uur niemand meer kunnen toelaten. Wij begrijpen uw frustratie, maar er zijn regels waar we ons aan moeten houden. Zie hieronder Artikel 6 van de algemene voorwaarden. 6. Toelating Opleiding 6.3 Deelnemers dienen zich stipt aan de opgegeven opleidingsdata en -tijden te houden. Özel Opleidingen is niet gehouden opleidingsdagen ten behoeve van deelnemers te herhalen.

Goede lessen

Goede lessen word goed uitgelegd Uitstekende docent Sam

Als je je examens wilt halen bij Ozel komen niet eens meer ergens anders kijken neem van mij aan!!!

Zeer goede meester

Was heel gezellig

Gert nagels goede gasmeet docent

Beste gasmeter docent van Nederland

Ik heb genoten van de cursus.

Sem en Gert hebben mij top bijgeschoold. Hun uitleg was duidelijk. En voor alle onderdelen met een ruim voldoende geslaagd dankzij hun.

Cursus buitenwacht

Ik heb dankzij Özel opleidingen mijn Buitenwacht cursus behaald. Bij mijn eerste examen was ik gezakt op mijn theorie. Later kreeg ik te horen dat ik mee mocht doen aan de nieuwe toetsing van buitenwacht en dat ik de eerste zou zijn die de toetsing mocht maken. Ik heb bij de cursus een top uitleg gekregen, waardoor ik voor de nieuwe toetsing geslaagd ben! Ik vond de nieuwe toetsing veel gemakkelijker dan de eerdere buitenwacht toets die ik had gemaakt. Ook was ik veel sneller klaar omdat de toetsing van theorie en praktijk in een toets gebundeld was, waardoor het veel gemakkelijker werd voor mij. En het praktijk toets was super leerzaam zo weet ik hoe ik mijn werkvergunning moet gebruiken tijdens mijn werk en ook hoe ik moet handelen bij een noodsituatie. Eerdere praktijktoets vond ik veelte gemakkelijk en niet zo leerzaam als de nieuwe toetsing. Hierbij bedank ik nogmaals özel Opleidingen voor het behalen van mijn buitenwacht!

100 procent slagen

SAM IS DE B3STE

Sam heeft op een manier les gegeven dat je gelijk doorhebt waar alles over gaat!

5 sterren