Goed mensen en vriendelijke

Uitstekende ervaring

Hele goeie ervaring gehad en goed geleerd door goeie uitleg van semy(docent).

Hele goede leraren.kunnen goed en duidelijk les geven vooral sami top leraar

Beste docent die ik ooit heb gehad.

Brandwacht opleiding gehaald door de hulp van Sam. Zonder Sam was dit niet mogelijk!

Toplessen van meneer sam echt geweldige ervaring !!

Geweldige uitleg en manier van les geven

Geweldige manier van les geven , duidelijke uitleg en geeft goeie tips voor aantekeningen. Sam is een topper in

Gewelding

Sam beste docent die ik ooit in mijn 33 jarige leeftijd heb meegemaakt verdient een medaille

Özel maakt leren leuk en makkelijk

Gister heb ik in korte tijd mijn derde cursus/ opleiding gevolgd. Ik heb zowel van Gert als Sam les gehad en dat zijn écht twee toppers. Zij zijn heel erg duidelijk in hun uitleg en maken leren leuk. Ik woon niet echt naast de deur (Volendam) maar rij voor deze twee toppers graag een stuk verder. Ik ben dan ook al aan het sparen voor mijn volgende opleiding bij Özel.

Boeiend

Gert Nagels is de beste docent die je kan treffen om je certificaten te behalen. Geeft op een geweldige goede duidelijke en leuke manier les dat je er zoveel van leert. Gert beschikt over zoveel kennis en ervaring !! Verder is bij Ozel opleidingen ook alles goed geregeld. Zeker een aanrader om hier je opleidingen te gaan doen.

Een boeiende mentor maakt het verschil.

Gert, onze docent heeft mij op een fantastische, bedreven, confronterende, directe manier les gegeven dat je niet kan zakken. Ik kom ik met plezier terug.

Top ervaring

Gert als Docent top gozer! Eigen manier van lesgeven waardoor je de lesstof goed onthoudt en snapt.

Fantastische leerschool

Goede leerschool met vriendelijke en professionele leraren. Leerstof wordt goed uitgelegd waardoor de slagingskans zeer hoog is. Veel verschillende opleidingen en of certificaten te behalen. Cursussen starten wekelijks Vriendelijke en professionele personeel en receptie . Het is een aanrader. Om hier je certificaten te behalen . Bedankt allemaal voor jullie inzet en steun.

Super ervaring

Sam heeft de informatie zo goed overgebracht, dat het onmogelijk is om het te vergeten!

SUPER

Sam Tevette was een top instructeur. Alles gehaald door de super uitleg. Hij brengt de stof zo dat je het gaat begrijpen en niet meer vergeet. Dank je wel Sam.

Ger Nagels is uitstekend

Goede lesstof en goede instructie

Goede lesstof en goede instructie

Top alles gehaald

Goede uitleg en goede opdrachten

Helemaal top

Ozel is top leraar Sam is een perfecte leraar met geduld en passie legt ie je alles uit ik geef deze zaak een 10/10

Beste cursus plaken alles in orde en netjes uitleggen

Duidelijke uitleg over de lesstof.

Cursus Brandwacht gedaan en heb een goede ervaring gehad bij dit leerbedrijf. De docenten (Sam en Gert) aan hzijn enthousiast en leggen alles duidelijk uit. Zeker een aanrader hier cursussen te volgen.

Goede les

Lessen worden goed uitgelegd

Wen hele goeie ervaring gehad bij ozel

Ik heb een hele goeie ervaringen gehad ik ben heel goed geholpen door meneer sam en gert ze hebben het allemaal goed uitgelegd en ben daar echt blij mee heel erg bedankt özel

De brandwacht cursus is optimaal

Vooral bij meneer Sam Tevette

Fantastische opleidingen

Zeet goed fijne instructeurs

Goede uitleg sympathyke sociale mensen

Witte Hekweg 34

1951 HL Velsen-Noord