Super behandeling

Welke behandeling je ook kiest , ze zijn allemaal heerlijk ! Zeer professioneel

Super goede service!!

Pas geweest voor pmu wenkbrauwen er wordt gewerkt naar een super resultaat en er wordt zeker genoeg tijd voor genomen!! Ook een reservering maken is super ! Online alles vol, aangemeld voor de wachtlijst en binnen 1 dag al een plekje gemaakt speciaal voor het paasweekend nog!

Zalig

Fijne behandeling door Dion op een zeer luxe stoel met bekende producten.

Behandeling met resultaat

Aangename behandeling met Alma Q laser, direct resultaat en werkt ook nog paar maanden door.

Goed ontvangen, duidelijke uitleg en een zeer goede behandelaar(Fallon). 100% aan te raden.

Heel erg tevreden over de behandeling

Als jaren niet meer bij de schoonheidsspecialiste geweest. Heel erg tevreden over de QMS behandeling. Vriendelijk geholpen en hele goede uitleg over de behandeling en de producten.

Heerlijke behandeling en een goede uitleg

Zeer tevreden met mijn permanente make up door Yvonne.

Mijn eerste permanente make up, eyeliner. Erg tevreden met het resultaat en super klantvriendelijke behandelt. De verdere informatie die ik vroeg werd uitgebreid en met een enorme passie voor de huid uitgelegd. Geweldig.

Geweldig dat ik snel terecht kon.

Fijne ervaring voor herhaling vatbaar.

Mijn eerste behandeling voor permanente wenkbrauwen is me heel goed bevallen

Voor de laserbehandelingen ben ik dit jaar geweest en ook prima bevallen

Deskundig advies!

Het ontvangst was vriendelijk en met een lekker kopje koffie even gewacht met lectuur. Het vrijblijvende advies waar ik voor kwam werd goed en duidelijk uitgelegd. Fijne sfeer!

Prachtig

Altijd warm welkom en een prachtig resultaat bij yvonne.

Top salon

Yvonne en haar team zijn echt geweldig. Ben al jaren klant en heb al veel verschillende behandelingen gekregen. Er is veel expertise en altijd een drive naar innovatie. Ze weten echt hoe ze jou op beauty niveau de mooiste versie van jezelf kunnen laten zijn. Ben verhuisd maar rijd nog graag 1.5 uur om naar lalana te gaan.

Prachtig resultaat!

Ik wist niet dat mijn eigen wenkbrauwen nog zó mooi gemaakt konden worden. Zo blij met het resultaat! Dankjewel!

Slechte revieuws verwijderen

Het is wel opvallend dat elke keer als er een slechte revieuw tussen staat deze binnen 2 dagen verwijderd word zo kan ik me bedrijf ook hoog houden.

Super aardige dames Die alle tijd voor je hebben

Leuk ontvangst Fijn kamers waar de behandeling plaats vind Rustige omgeving Lekker koel

Heerlijke, ontspannende massage.

Met recht totale onspanning, zeer plezierige behandeling ervaren.

De behandeling is heel erg goed

Vriendelijk en deskundig geholpen

Zoals altijd een prettige verhandeling gehad, vriendelijk geholpen en mocht ik vragen hebben, kan ik altijd terecht.

Fijne salon, goed personeel! Heel erg tevreden over de laser ontharing 5x geweest en bijna haarvrij.

Wat een fijne salon, fijne mensen!! Ze denken echt met je mee. Klantvriendelijk en geven eerlijke adviezen! Mijn afspraken staan voor het heel jaar doorgepland. Ga zo door meiden!

Mooie salon, vriendelijk personeel

Ik ben er geweest voor een QMS behandeling, Deze behandeling is op mijn huid gebaseerd en geeft gelijk een mooi resultaat. Personeel geeft uitleg en advies wat voor jou huid de beste behandeling is, je gaat er zeker tevreden weg. Ze hebben producten die je thuis kunt gebruiken waardoor je langer plezier hebt van je behandeling.

Super !!

Ik ben geweest voor de ALMA Q combi carbon + lift gezichts en hals in Waalwijk ,nou geweldige behandeling zie na deze 1ste keer gewoon echt al een verschil en mijn huid voelt heel zacht aan ook werd alles goed uitgelegd !!!

TOP!

Een super, top zaak met geweldige service. Ik ben zowel te spreken over de Biab behandeling als de laser behandeling. De dames geven helder uitleg en zijn super klantvriendelijk. Ik kom hier graag. Een absolute aanrader!

Super vriendelijk personeel

Super vriendelijk personeel Altijd tijd voor uitleg Koffie praatje Een Top zaak