Top service!

Na een lange zoektocht zijn wij uitgekomen bij jullie! Zeer vriendelijke en meewerkend in onze zoektocht naar een gezinsauto. Daarna ook heel vlot geholpen met alle papierwerk! Aanrader!

Vriendelijk en accurate service

Ik heb hier onze auto ingeruild voor een nette prijs en een jongere auto aangekocht, prima en snelle afhandeling

Hele rustige manier van zaken en vertrouwd

Mijn ervaring was dik tevreden. Ik had vandaag een nieuwe occascion gekocht en hoe ik werd ontvangen en de verkoop was goed gegaan en het was gewoon goed geregeld. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Auto ingeruild en auto gekocht

Oude auto ingeruild, andere auto gekocht . Nog iets moeten bijbetalen, maar dat was prima. Eerlijke prijs voor mijn ingeruilde auto al had het altijd iets meer gemogen maar ze moeten er natuurlijk nog wat aan verdienen . We hebben de auto nu een week, en we zijn er tot nu toe echt heel blij mee. Ik ben tijdens de verkoop ook mijn rugzak vergeten op het kantoor. Na even een berichtje te hebben gestuurd werd verteld dat deze spoedig naar ons zal worden opgestuurd . Super service! Bedankt Siebrand voor de goede service.

Tot heden zeer goed!

Een zeer nette auto gekocht bij hun tot heden goed

Ze staan voor wat wat ze verkopen.

Eindelijk een autobedrijf gevonden die te vertrouwen is. Echt 100% tevreden mee!

Snel, doeltreffend, servicegericht, professioneel en klantgericht!!!

Hartelijk ontvangen door Siebrand en heeft een knappe inruil gedaan voor mijn oude auto. De nieuwe auto heeft alle kwaliteit die ik mij kan wensen. Mijn dank hiervoor.

Fijne service!

Wij hebben een fijne ervaring gehad bij autobedrijf Kloostra. Nette auto gekocht voor een nette prijs. Vriendelijke verkoper Siebrand heeft ons goed geholpen.

Heel tevreden!!

Super snel geholpen! Heel vriendelijk! Helemaal toppie

Prima autobedrijf!

Ik heb hier een bmw 116i gekocht. Hele vriendelijke mensen. Ik kreeg de auto met nieuwe apk + een onderhoudsbeurt. Zou hier zeker nog eens komen of dit autobedrijf aanraden bij andere mensen.

Goed geholpen en erg vriendelijk!

Ik ben goed geholpen en een goeie service! Erg tevreden met mijn nieuwe auto

Auto aangeschaft bij sybrand, alles naar wens, goede service, en tot de volgende keer.

Klantvriendelijkheid is giga.

Vriendelijk ontvangst, eerlijke behandeling en een heel groot klantvertrouwen. Weet wat er verkocht wordt.

Goede service, komt afspraken na

Auto gekocht, op de terugweg een probleem gevonden. Het probleem aangegeven en werd netjes opgelost. :)

Zeer goed behandeld

Eigenaar lijkt mij eerlijk en rechtuit en weet waar hij over praat.

Goede ervaring

Het contact was fijn en de service was prima. Voelde meteen vertrouwd.

Goede, eerlijke garage

Auto stond keurig klaar. Zonder problemen meegekregen voor proefrit. Aangezien wij in Duitsland wonen werd meteen een exportkenteken inclusief verzekering voor 14 dagen geregeld. Konden direct met de auto naar huis rijden.

Goeie ervaring en goeie service

Seat gekocht bij kloostra super tevreden mee

Top deal

Nette, vakkundige en klantvriendelijke garage.

Zeer tevreden met onze auto die we gekocht hebben, Goede service , klantvriendelijk, en alles is mogelijk .

Klantvriendelijk

Goede service en vriendelijke mensen.

Uitstekende service!

Snelle reactie op contact, zelfs 's avonds goed bereikbaar. Eerlijke communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Sinds kort een andere auto gekocht en werd daarbij goed geïnformeerd. Kreeg ruim de tijd voor een proefrit. En wat ik ook belangrijkste vind, ze zijn goed benaderbaar/bereikbaar, ook na de verkoop

Goed geïnformeerd en komt na wat is afgesproken

Bij aankoop auto kreeg ik informatie die er toe deed en werd klantvriendelijk geholpen. Kreeg de auto mee voor uitgebreide proefrit zonder gedoe. Bedrijf komt na wat is afgesproken.

Uitstekend bedrijf met goede service en is klantvriendelijk

Bij de aankoop van mijn nieuwe auto werd ik goed voorgelicht over de te kopen auto. Komt betrouwbaar over en heeft kennis van zaken. Is goed bereikbaar en beantwoord vragen die je stelt. Kortom een bedrijf waar je zeker naar toe kunt gaan voor de aankoop van een auto kopen van een nieuwe a

De Wissel 12 9076 PT Sint Annaparochie

+31 6 15314862