Prettig

Prachtige auto

Na een paar teleurstellende ervaringen met aitohandelaren bij mij in de regio, kwam ik bij dit bedrijf in Anna Parochie terecht. Vanaf het eerste contact was de communicatie met dhr. Kloostra duidelijk en klantvriendelijk. Een afspraak voor een proefrit was zo gemaakt. Na een tochtje in de mooie omgeving duurde het maar even voordat ik mijn zinnen had gezet op een fijne auto uit zijn bestand. Bij een kop koffie was de koop vervolgens snel gesloten. Hier voor de deur staat nu een prachtige wagen uit Friesland, waar het hele gezin blij van wordt. Arnoud Winkler, Haarlem

Goed bevallen

Snel afspraak geregelt voor de auto te bezichtigen. Nadien de auto te hebben gekocht. Fijn via WhatsApp een afspraak gemaakt om de afhandeling. Erg vriendelijk personeel.

Top bedrijf!

Direct aan de telefoon al vriendelijk en welkom voor een bezichtiging. Bij aankomst welkom geheten door een jonge vriendelijke man, en de koffie klaar. Neemt alle tijd voor je enlegt alles vriendelijk uit en auto snel overgeschreven! Positieve indruk gemaakt!

Goeie service en alles was goed geregeld en ik kon snel de auto meenemen! Ook fijn dat er 3 maanden garantie bij wort geleverd.

Uitstekende service!

Onlangs hebben we een Renault Megane gekocht bij Siebrand, prima geholpen, en auto stond gepoetst en al klaar voor ons. We hadden de auto gereserveerd omdat we niet direct konden komen ivm ons werkschema, en dat was geen enkel probleem. Siebrand heeft oog voor de klant en geeft duidelijke antwoorden op de vragen die je hebt.

Zeer vriendelijk en goede service .

Goed geholpen met aankoop van een auto Een niet zichtbaar mankement is direct verholpen door het bedrijf. Eigenaar en zoon zijn heel vriendelijk.

Heel fijn geholpen top bedrijf

Siebrand is een prima verkoper . We hadden een dag van te voren aangegeven te willen komen kijken. De auto stond netjes afgedroogd klaar voor ons . Na een proefrit en een kleine inspectie van onze inruil auto , kwam Siebrand met een prima voorstel. Dus geen gedoe. Na een praatje en een kopje koffie met onze nieuwe auto naar huis gegaan. Bij een volgende auto gaan we eerst bij Koostra langs Fam Zwaans

Prima bedrijf

Afgelopen vrijdag een Citroen Cactus aangeschaft bij dit bedrijf, toen we dinsdag kwamen stond de auto klaar en konden we gelijk een proefrit maken. Auto zag er goed uit en de eigenaar was ook duidelijk over de historie van de auto. Vriendelijk en leuke eigenaar die geen poespas heeft en to the point is.

Erg nuchtere en transparante communicatie.

Vandaag mijn Seat Leon station opgehaald. De auto voldoet aan de verwachtingen en ben erg tevreden mee. Goede communicatie via de telefoon en whatsapp met Siebrand. Ronduit fantastisch.

Uitstekend!

Paar maanden geleden online een auto gekocht, keurig voor de deur bezorgd. Vrij direct was er een mankement. Gelijk contact opgenomen en vriendelijk en goed geholpen, het mankement mocht gerepareerd worden bij een plaatselijke garage en de kosten zijn ook door Siebrand betaald. Wij zijn super tevreden!!

Vertrouwelijk, vriendelijk en zeer vakkundig autobedrijf

Een hele mooie Giulietta aangeschaft bij Kloostra. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Nemen ook alle tijd voor je. Bij aankoop bleek het panorama dak nog wat problemen te hebben maar wordt na een nieuwe afspraak keurig opgelost. Ben erg tevreden!

Goed, helder en snel!

Professional’s, met oog voor de klant.

Zeer vakkundig en vriendelijk bedrijf.

Geweldige garage en service

Nieuwe auto gekocht bij hun Geweldig geholpen Goede en nette service Ze weten waar ze het over hebben

Prima geholpen

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijk personeel, kortom niks mis mee!!

Een bedrijf die aandacht voor je heeft en meedenkt in oplossingen

Vriendelijk Open en transparant Meedenkend Begripvol Komt afspraken na Een bedrijf waar het om het product draait en niet om luxe

Werden goed geholpen met de aankoop van een auto, met eerlijk advies.

Zie boven

Pretti zaken doen!

Mijn eerste ervaring met het kopen van een auto bij Siebrand. Een mooie Mercedes 200CDI. Prettige, heldere communicatie en de auto werd zonder extra kosten thuis afgeleverd ( 135km ). Mocht ik in de toekomst weer eens een auto nodig hebben dan zou ik er zonder twijfel zo weer een kopen bij Kloostra!

Recht door zee

Zeer vriendelijk, direct en een prachtige zaak!

Goede service en eerlijk!

Goede service, duidelijke afspraken, eerlijke deal

Auto netjes onderhouden zoals beschreven. Auto was van binnen en buiten volledig gepoetst. De man weet wat hij verkoopt. Geeft een vertrouwd gevoel en voor mij lekker in de buurt, waardoor de keuze nog makkelijker was gemaakt. Ook nog met 3 maanden garantie die al bij de prijs in zat. Zou hier zeker nog een keer een auto kopen.

Een warm ontvangst met een prima service

Ik heb vandaag mijn Seat Ibiza aangeschaft bij autobedrijf Kloostra. Na vriendelijk te zijn ontvangen hebben we een proefrit gemaakt, kregen we netjes antwoord op onze vragen en hebben we een hele nette auto aan mogen schaffen. Het autobedrijf geeft een transparante dienstverlening en zou ik zeker aanbevelen in mijn kenniskring.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf!! Blind een Transporter T5 gekocht. Vanaf bijna de Belgische grens naar Friesland om een bus te kopen zonder nee gezien te hebben dan de foto’s van de website. Telefonisch contact gehad en de bus opgehaald. Flinke gok uiteraard maar Siebrand heeft er geen woord om gelogen en wat er mankeerde klopte met zijn verhaal. Oftewel eerlijk, betrouwbaar en zeer gastvrij !!

Top service!

Na een lange zoektocht zijn wij uitgekomen bij jullie! Zeer vriendelijke en meewerkend in onze zoektocht naar een gezinsauto. Daarna ook heel vlot geholpen met alle papierwerk! Aanrader!