Mooie praktische buiteenkeuken

Een prachtig mooie buitenkeuken (Aberdeen), weliswaar een instapmodel zonder apparatuur, maar niet minder mooi. De buiten-keuken werd 's morgens om kwart over negen bezorgd en direct op de plek gereden onder onze overkapping. Ik ben er heel blij mee! Wel vond ik dat de deurtjes niet goed sluiten en snel los schieten. Ook had wat mij betreft de kast wat meer afgewerkt en geschaafd mogen worden, er zaten best wel veel splinters op het hout. Een prettige verrassing was dat ik een week later een fles wijn, een garantie-certificaat en kortingsvoucher van 15% op de volgende aankoop kreeg. Dat vond ik zeer attent!

Fijn contact, goede communicatie, snelle levering

Zoals verwacht erg blij met onze buitenkeuken en barbeque tafel!

Top keuken

Voor in de overkapping hebben we een keuken op maat laten maken door Buitenkeukendeal. Het contact via e-mail is perfect en snel. Echt een aanrader om een buitenkeuken te laten maken.

Hele mooie keuken en goed levering

Hele mooie keuken, snelle en goede levering. Hele goeie track&trace.

Geheel volgens verwachting en afspraak.

Prima kwaliteit, en levering stipt op tijd.

Mooie keuken, nazorg kan beter

Mooie keuken besteld echter had ik nog een additioneel verzoek over een van de planken die niet helemaal mooi/goed zat, duurde erg lang voordat er werd gereageerd, wacht nog op een oplossing. Had 5 sterren kunnen zijn. Wellicht als nazorg wordt afgehandeld dat ik het cijfer bijstel.

Mega snelle en goede service.

Via de App contact gehad. Alles was super duidelijk. En jullie systeem wat bezorgen betreft, wat super handig om zo de chauffeur te kunnen volgen. Bedankt

Levering mooi op afgesproken tijd en datum

Mooi afgewerkt product, zijn er heel blij mee

Levering en service zijn super, heb misschien een klein verbeter puntje, had alle zwarte accenten als optie meegenomen, dan zitten er blanke schroeven in de lades, heb ze nu zelf vervangen voor zwarte. Dus nu is het zeker helemaal af. Maar een echte aanrader

Super!!

Snelle service en vriendelijke mensen!

Netjes en correct geholpen. Mooi product afgeleverd

Snelle levering en goede service.

Helemaal naar wens. Precies zoals we in gedachten hadden

Mooie keuken. Met uitladen de achterzijde iets beschadigd. Maar gelukkig zie je het niet aan de voorzijde Heel blij mee

Zeer hulpvaardig en goed communicerend!

Ik werd op de website zeer goed geholpen, Buitenkeukendeal denkt met ons mee! Qua levering, goede duidelijke communicatie. Attente after sales! Niet conform bestelling geleverd, komen met prima en adequate oplossing hiervoor! Mijn advies: doen!

In een woord...GEWELDIG !!!

Zeer duidelijke communicatie, fantastisch werk geleverd en zeer attent !!! Wij zullen zeker promotie maken voor dit fantastische bedrijf...TOP !!!

Top beleving

Online bestelling gedaan , op de dag van bestelling dag van levering doorgekregen . Zelfs eerder geleverd . Helemaal top . Dag van levering moment van levering helemaal te volgen . Helemaal top. Aantal dagen na levering nog onverwachts een presentje ontvangen per post . Mooi product en mooi bedrijf.

Goede kwaliteit en netjes geleverd

Er is netjes gecommuniceerd over de lever datum en op de dag zelf kon je precies volgen wanneer de chauffeur komt. Keuken netjes op plaats gezet. Hele degelijke kwaliteit en netjes afgewerkt. Als ik dan 1 verbetering kan noemen is dat hij bij levering niet net schoon en zaagsel vrij was.

Een week of 6 geleden besteld en gelijk de leverdatum van 8 april doorgekregen. En.... op die dag is de keuken keurig door de vervoerder afgeleverd. Keuken ziet er prima afgewerkt uit. En vervolgens kregen we de volgende dag onverwacht een aanvullend pakketje geleverd met een presentje. Erg leuk. Kortom een cijfer 10.

Mooie keuken en bar geleverd

leuk concept; slechte afwerking

Het bovenblad kiert dusdanig dat ik het moet vervangen. Dat is te wijten aan kromgetrokken planken en slechte verbindingen (geen zwaluwstaarten of ijzeren verstevigingen). Verder lag het zaagsel van het boren van de gaten nog in de kastjes.

Hallo Rob, Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent, zaagsel hoort natuurlijk niet meer in de kastjes te liggen. Je mag bij ons je keuken altijd retourneren wanneer je niet tevreden bent, zal ik inplannen dat de buitenkeuken weer bij je wordt opgehaald? Met vriendelijke groet, Buitenkeukendeal

Mooie producten en goede communicatie

Buitenkeuken besteld en een dag eerder geleverd dan gepland. Netjes contact onderhouden via whassap en e-mail. Mooi product ontvangen keurig bezorgd. Fijn bedrijf.

Prima ervaring van bestelling, communicatie tot levering en zelfs daarna. Levertijd gehaald. Dropdown stopcontact was weliswaar niet gemonteerd maar snel zelf te doen. Vond ik zelf dan ook niet zo erg aangezien ik toch het eea moest aanpassen. Na de levering zelfs nog een kortingsbon en een fles wijn ontvangen. Dat is toch echt een prima service! Zo houd je klanten tevreden!

Perfecte service

Zeker aan te raden

Volgens afspraak

Buitenkeuken besteld via bol.com. Levering veel later (3w) dan bol.com had aangegeven. Buitenkeukendeal communiceerde van in begin een latere, maar correcte datum. Levering was precies op tijd. Buitenkeuken was zoals verwacht: mooi gemaakt, maar afwerking is beperkt, wat wij ook hadden verwacht. We hebben zelf nog wat extra geschuurd en het hout gekleurd. Mooi resultaat.

Keurig bedrijf

Buitenkeuken keurig bezorgt. Kon de chauffeur volgen via een link. Je hoeft dus niet de hele dag te zitten wachten. Keuken ziet er prima uit. Mooi afgewerkt en nette apparatuur. Een minpuntje. Er zat geen opening voor de stekker in de keuken. We moesten zelf een gat boren. Verder alles prima. En kregen een lekkere fles wijn als bedankje

Dank voor je reactie! Dat gat hoort er inderdaad altijd in te zitten. Dat is niet netjes dat het er niet in zat, ik ga dit zeker doorgeven!