Mooi van buiten

Mooi meubel. De meegeleverde Huskey koeling werkt echter niet naar behoren. Zou tot 32 graden buitentemperatuur moeten koelen, maar overdag wordt de koeling warm terwijl de 32 graden nog lang niet is bereikt. Ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd dus wellicht doet de volgende het wel goed. Is even afwachten. Bijkomstig nadeel is dat de licht- en temperatuurschakelaar aan de achterkant van de koelkast zitten. Om daarbij te kunnen, moet je de koeling uit de buitenkeuken schuiven. Dat gaat dus niet zonder dat alle flesjes uit de koelkast donderen. Daar is bij het ontwerp duidelijk niet over nagedacht. De geboden oplossing is of ik zelf even een plank uit de achterkant wil halen. Met als risico dat de koelkast nat wordt tijdens een regenbui. Op basis van deze ervaring zou ik Buitenkeukendeal niet aanbevelen.

Flexibel en goede prijs prestatie verhouding

Goede kwaliteit en bijzonder prettig contact. Flexibele opties bij bestelling en goed geholpen bij aflevering. Nu nog aan de kook!

Erg duurzaam en luxueus

De bezorger was erg gezellig en tof en we hebben samen het zware keukenblok op zijn plek gekregen. Enige kritiek is dat er nog wat scherpe plekjes op zitten. Het moet nog ff licht opgeschuurd worden. Daarnaast was het blok ook iets beschadigd waar de koelkast naar binnen wordt geschoven. Niks ernstigs maar wees daar voorzichtig mee.

Prima prijs/kwaliteits verhouding en super service

De keuken werd geleverd en zelfs geholpen om op zijn plaats te zetten. De levertijd werd ver van tevoren aangemeld en klopte precies. De keuken voldoet aan alle verwachtingen en een probleem wat we naderhand vonden werd coulant opgelost. We zijn heel tevreden over de geleverde keuken. Kortom, een echte aanrader.

kast met 3 panelen besteld. 1x open, 1x met laden 1x koelkast 70 liter Ziet er allemaal goed uit. Op afgesproken datum geleverd, Wel was de koelkast niet bij de levering, De koelkast was niet op voorraad en wordt nu uiterlijk over 14 dagen geleverd. Neem aan dat dit ook gaat gebeuren. Verder geen gat om stekker van koelkast straks naar stopcontact te leiden.

Teleurstellend

Tijdens het leveren 11/6 bleek de keuken niet gefabriceerd zoals besteld. Dit kon opgelost worden, maar pas in October of een credit krijgen. Verder miste wij de Hoes, Gasfles en aansluiting van Gasfles en BBQ. Deze zouden gelijk in de week na gestuurd worden Hoes is binnen, maar 18/6 nog steeds geen Gasfles + aansluitingslang. “cruciaal onderdeel” Ik had gezien de reviews en prijs, meer verwacht. Ik denk dat er bij deze bestelling steken zijn laten liggen en ik hoop dat alles binnen afzienbare tijd is opgelost. Er wordt gevraagd om een aanbeveling. Die zet ik op JA! maar ik hoop dat men dit bericht ten harte nemen.

Super gelopen en mooi product!

Prima ,heel blij mee

We hebben precies gekregen wat we besteld hebben . Een geheel zwarte keuken , heel mooi . De datum die in het begin werd doorgegeven klopte precies , we konden de chauffeur precies volgen .Aardige man die de keuken op de goede plaats neerzette ondanks een flink opstapje.

Mooie keuken en vriendelijke mensen, jammer dat ze het zo druk hebben.

Mooie keuken en vriendelijke mensen, jammer dat ze het zo druk hebben.

Mooie praktische buiteenkeuken

Een prachtig mooie buitenkeuken (Aberdeen), weliswaar een instapmodel zonder apparatuur, maar niet minder mooi. De buiten-keuken werd 's morgens om kwart over negen bezorgd en direct op de plek gereden onder onze overkapping. Ik ben er heel blij mee! Wel vond ik dat de deurtjes niet goed sluiten en snel los schieten. Ook had wat mij betreft de kast wat meer afgewerkt en geschaafd mogen worden, er zaten best wel veel splinters op het hout. Een prettige verrassing was dat ik een week later een fles wijn, een garantie-certificaat en kortingsvoucher van 15% op de volgende aankoop kreeg. Dat vond ik zeer attent!

Fijn contact, goede communicatie, snelle levering

Zoals verwacht erg blij met onze buitenkeuken en barbeque tafel!

Top keuken

Voor in de overkapping hebben we een keuken op maat laten maken door Buitenkeukendeal. Het contact via e-mail is perfect en snel. Echt een aanrader om een buitenkeuken te laten maken.

Hele mooie keuken en goed levering

Hele mooie keuken, snelle en goede levering. Hele goeie track&trace.

Geheel volgens verwachting en afspraak.

Prima kwaliteit, en levering stipt op tijd.

Mooie keuken, nazorg kan beter

Mooie keuken besteld echter had ik nog een additioneel verzoek over een van de planken die niet helemaal mooi/goed zat, duurde erg lang voordat er werd gereageerd, wacht nog op een oplossing. Had 5 sterren kunnen zijn. Wellicht als nazorg wordt afgehandeld dat ik het cijfer bijstel.

Mega snelle en goede service.

Via de App contact gehad. Alles was super duidelijk. En jullie systeem wat bezorgen betreft, wat super handig om zo de chauffeur te kunnen volgen. Bedankt

Levering mooi op afgesproken tijd en datum

Mooi afgewerkt product, zijn er heel blij mee

Levering en service zijn super, heb misschien een klein verbeter puntje, had alle zwarte accenten als optie meegenomen, dan zitten er blanke schroeven in de lades, heb ze nu zelf vervangen voor zwarte. Dus nu is het zeker helemaal af. Maar een echte aanrader

Super!!

Snelle service en vriendelijke mensen!

Netjes en correct geholpen. Mooi product afgeleverd

Snelle levering en goede service.

Helemaal naar wens. Precies zoals we in gedachten hadden

Mooie keuken. Met uitladen de achterzijde iets beschadigd. Maar gelukkig zie je het niet aan de voorzijde Heel blij mee

Zeer hulpvaardig en goed communicerend!

Ik werd op de website zeer goed geholpen, Buitenkeukendeal denkt met ons mee! Qua levering, goede duidelijke communicatie. Attente after sales! Niet conform bestelling geleverd, komen met prima en adequate oplossing hiervoor! Mijn advies: doen!

In een woord...GEWELDIG !!!

Zeer duidelijke communicatie, fantastisch werk geleverd en zeer attent !!! Wij zullen zeker promotie maken voor dit fantastische bedrijf...TOP !!!

Top beleving

Online bestelling gedaan , op de dag van bestelling dag van levering doorgekregen . Zelfs eerder geleverd . Helemaal top . Dag van levering moment van levering helemaal te volgen . Helemaal top. Aantal dagen na levering nog onverwachts een presentje ontvangen per post . Mooi product en mooi bedrijf.