Verkauf top - Beratung Kommunikation grenzwertig typisch Internet Boutique

Die Küche kam beschädigt an - wurde vom einem Anfänger zusammen genagelt ! Holz war nicht trocken für die Verarbeitung - Risse und teilweise verzogen- die Kühlschränke konnten nicht kühlen da man in der Hinterwand keine Belüftungen vorgesehen hatte - die Zapfanlage ist Spielzeug kann so nicht in Betrieb genommen werden- die Arbeitsplatten sind nicht behandelt - wurde alles reklamiert und mit Fotos dokumentiert- man sollte sich Montag melden bis dato keinerlei Feedback Gesamtbild aktuell: eine herbe Katastrophe!!! Bin gespannt ob jetzt jemand reagiert!

Netjes

Het duurde iets langer i.v.m. leveringen, maar daar heeft ieder bedrijf nu mee te maken. Buitenkeukendeal heeft netjes alles gecommuniceerd en de levering werd netjes afgeleverd met hulp naar de tuin. Top service

Service is een dikke tien

Ieder zijn eigen mening : ik ben niet tevreden over het produkt , in mijn geval de buitenkeuken Brisbane. Maar de service cq medewerking die is weer helemaal top. Dankjewel

Conform afspraak geleverd. Communicatie was vlot. Hele aardige chauffeur die kwam bezorgen. 1 punt van kritiek is de meubelhoes. Die is te duur als je kijkt wat je er voor krijgt. Anders waren het zeker 5 sterren geweest.

Top! Super service!

Een mooie buitenkeuken laten maken. Goede communicatie over de verwachte levertijd. Eindproduct voldoet aan de verwachtingen, die via de handige webshop samengesteld kan worden.

Mooie robuuste buitenkeuken

We hebben er even op moeten wachten ivm leveringsproblemen van het hout, maar het was het wachten wel waard. Er wordt gebruik gemaakt van robuuste dikke Douglas planken. Product zit mooi en stevig in elkaar. Eén ding wat wel verbeterd mag worden en dat is de afwerking. Even een schuurpapiertje langs een afgezaagde plank halen is al voldoende. Dat maakt het net ff wat meer af.

Erg vriendelijk reageren snel op berichtjes Buitenkeuken zoals we besteld hebben

Prima keuken, afwerking kan stukken beter

Goede communicatie en snelle antwoorden tav bestelling. Levertijden waren helaas lang (+/-2 maanden) maar dat was van te voren wel bekend. Er zijn nog wel enkele verbeterpunten tav afwerking. Paar planken zijn al snel krom getrokken en zitten soms maar met minimaal aantal schroeven vast waardoor de kleine planken op het bovenblad bewegen / wrikken. Alleen bovenzijde en voorzijde is geschuurd, zijkanten en achterzijde niet. Kraan en gootsteenbak was gemonteerd echter de gehele afvoer van de gootsteen was niet geinstalleerd. Er zat een Ikea gootsteen afvoerpakket bij wat je zelf moet aansluiten. Zou beter zijn als ze dit zelf gelijk installeren of in ieder geval vermelden dat dat nog moet gebeuren. Er is niet gedacht aan zowel een opening aan de achterzijde voor de afvoer of voor de stekker en bediening van ijskast (bediening en stekker zitten aan de achterkant, hier kun je niet bij als de ijskast op in de buitenkeukens staat). Als de afwerking wat beter is of duidelijker vermeldt wordt wat er zelf nog verricht moet worden zou een verbetering zijn. In vergelijking met andere buitenkeukens wel stuk goedkoper. Vrij hoge bezorgkosten. Als bovenstaande was verzorgd in de afwerking of vermeldt dan zou ik de keuken aanbevelen. Nu nog te veel werk aan gehad voordat deze gebruiksklaar is.

Prachtige buitenkeuken

Wij werden na bestelling van de buitenkeuken goed op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum (1 week later dan in eerste instantie gemeld, door toeleveringsproblemen). De chauffeur had corona maar ook dit werd snel opgelost met een andere chauffeur 2 dagen later. En wat een mooie buitenkeuken! Iedereen die hem ziet is enthousiast Wij hebben het model met een koelkastje en een klimaatkastje. Zijn er blij mee!

Luxe buitenkeuken

Zeer mooie buitenkeuken, gelukkig heeft de chauffeur geholpen deze op de plek te zetten. Helaas hierbij over een snoer van een koeling gereden; even een nieuwe stekker aangezet. Voor mij geen ramp maar misschien een tip om in de toekomst de stekkers nog in het meubel te laten zitten tot na de levering.

Mooie buitenkeuken

Via de mail goed geholpen over aanpassingen in de maatvoering. Na aantal weken te horen gekregen dat door leveringsproblemen de datum een paar weken verschoven werd. Uiteindelijk maar 2 weken later gekomen. Via de mail duidelijk contact en ook qua levering prima. Qua afwerking zijn er wel aandachtspunten. Deurtje sluit niet goed, schroeven op sommige plekken te lang, magneetjes voor de deur half aangedraaid. Maar buiten dat is het echt een mooi meubel geworden. Vriendelijke chauffeur die helpt hem op zijn plek te zetten. En dag na levering keurig een flesje wijn gekregen met een bedankbrief. Ik ben erg tevreden over deze bestelling en kan het aanraden.

Allemaal prima geregeld

Moest helaas langer wachten vanwege materiaal beschikbaarheid maar nu helemaal blij met de keuken.

prima bezorgt

netjes bezorgt. en mooi object

Een prachtige buitenkeuken met 5 sterren service!

Enkele maanden geleden hadden wij onze buitenkeuken besteld. De website en het snelle contact gaf ons de doorslag om hier onze buitenkeuken te bestellen. Bij vragen hadden we diezelfde dag nog antwoord! We zijn erg blij met onze 5sterren keuken ;-) Nu het eten nog met dezelfde kwaliteit er vandaan laten komen.

begin goed, einde slecht

update: na indienen van deze review heeft buitenkeukendeal contact gezocht en volledige rekening betaald van timmerman. Heel fijn, beoordelingscijfer nu naar boven aangepast. na goed initieel contact, buitenkeuken besteld en geleverd. helaas bleek deze slecht in elkaar gezet, het bovenblad was krom, schroeven waren zo scheef erin geschroefd dat hout was gebarsten. timmerman moeten laten komen om alles te herstellen. herhaaldelijk contact gezocht met buitenkeukendeal, om kans te geven te reageren maar nooit meer iets van gehoord. Nu zit ik met de rekening van de timmerman. erg jammer!

Mooi van buiten

Mooi meubel. De meegeleverde Huskey koeling werkt echter niet naar behoren. Zou tot 32 graden buitentemperatuur moeten koelen, maar overdag wordt de koeling warm terwijl de 32 graden nog lang niet is bereikt. Ik krijg een nieuw exemplaar toegestuurd dus wellicht doet de volgende het wel goed. Is even afwachten. Bijkomstig nadeel is dat de licht- en temperatuurschakelaar aan de achterkant van de koelkast zitten. Om daarbij te kunnen, moet je de koeling uit de buitenkeuken schuiven. Dat gaat dus niet zonder dat alle flesjes uit de koelkast donderen. Daar is bij het ontwerp duidelijk niet over nagedacht. De geboden oplossing is of ik zelf even een plank uit de achterkant wil halen. Met als risico dat de koelkast nat wordt tijdens een regenbui. Op basis van deze ervaring zou ik Buitenkeukendeal niet aanbevelen.

Flexibel en goede prijs prestatie verhouding

Goede kwaliteit en bijzonder prettig contact. Flexibele opties bij bestelling en goed geholpen bij aflevering. Nu nog aan de kook!

Erg duurzaam en luxueus

De bezorger was erg gezellig en tof en we hebben samen het zware keukenblok op zijn plek gekregen. Enige kritiek is dat er nog wat scherpe plekjes op zitten. Het moet nog ff licht opgeschuurd worden. Daarnaast was het blok ook iets beschadigd waar de koelkast naar binnen wordt geschoven. Niks ernstigs maar wees daar voorzichtig mee.

Prima prijs/kwaliteits verhouding en super service

De keuken werd geleverd en zelfs geholpen om op zijn plaats te zetten. De levertijd werd ver van tevoren aangemeld en klopte precies. De keuken voldoet aan alle verwachtingen en een probleem wat we naderhand vonden werd coulant opgelost. We zijn heel tevreden over de geleverde keuken. Kortom, een echte aanrader.

kast met 3 panelen besteld. 1x open, 1x met laden 1x koelkast 70 liter Ziet er allemaal goed uit. Op afgesproken datum geleverd, Wel was de koelkast niet bij de levering, De koelkast was niet op voorraad en wordt nu uiterlijk over 14 dagen geleverd. Neem aan dat dit ook gaat gebeuren. Verder geen gat om stekker van koelkast straks naar stopcontact te leiden.

Teleurstellend

Tijdens het leveren 11/6 bleek de keuken niet gefabriceerd zoals besteld. Dit kon opgelost worden, maar pas in October of een credit krijgen. Verder miste wij de Hoes, Gasfles en aansluiting van Gasfles en BBQ. Deze zouden gelijk in de week na gestuurd worden Hoes is binnen, maar 18/6 nog steeds geen Gasfles + aansluitingslang. “cruciaal onderdeel” Ik had gezien de reviews en prijs, meer verwacht. Ik denk dat er bij deze bestelling steken zijn laten liggen en ik hoop dat alles binnen afzienbare tijd is opgelost. Er wordt gevraagd om een aanbeveling. Die zet ik op JA! maar ik hoop dat men dit bericht ten harte nemen.

Super gelopen en mooi product!

Prima ,heel blij mee

We hebben precies gekregen wat we besteld hebben . Een geheel zwarte keuken , heel mooi . De datum die in het begin werd doorgegeven klopte precies , we konden de chauffeur precies volgen .Aardige man die de keuken op de goede plaats neerzette ondanks een flink opstapje.

Mooie keuken en vriendelijke mensen, jammer dat ze het zo druk hebben.

Mooie keuken en vriendelijke mensen, jammer dat ze het zo druk hebben.

Hallo Dennis, We hebben elkaar gesproken en het klopt inderdaad geannuleerd is. Dit was echter op je eigen verzoek omdat je alleen op 1 datum kon ophalen en wij op deze dag helaas niemand aanwezig hadden om de keuken te laten afhalen. Jammer dat je het als vervelend hebt ervaren, ik heb nog aangeboden om op andere momenten te laten afhalen maar dit was voor jou helaas niet bespreekbaar.

Mooie praktische buiteenkeuken

Een prachtig mooie buitenkeuken (Aberdeen), weliswaar een instapmodel zonder apparatuur, maar niet minder mooi. De buiten-keuken werd 's morgens om kwart over negen bezorgd en direct op de plek gereden onder onze overkapping. Ik ben er heel blij mee! Wel vond ik dat de deurtjes niet goed sluiten en snel los schieten. Ook had wat mij betreft de kast wat meer afgewerkt en geschaafd mogen worden, er zaten best wel veel splinters op het hout. Een prettige verrassing was dat ik een week later een fles wijn, een garantie-certificaat en kortingsvoucher van 15% op de volgende aankoop kreeg. Dat vond ik zeer attent!