Een echte aanrader!!

Super content met onze buitenkeuken. De zorgvuldig ingepakte keuken werd bij ons op zijn plaats afgeleverd door zeer vriendelijke chauffeur. Mooie kwaliteit hout, alles erop en eraan strak afgewerkt. De robuuste wielen maken het helemaal af.

Snelle levering, op de foto zag de buitenkeuken er al mooi uit maar in werkelijkheid nog mooier. Hij staat prachtig onder onze veranda. Wat wij niet wisten is dat er ook nog eens mooie led verlichting in de koelkastje zit. Echt prachtig!

Buitenkeuken snel en mooi

We hebben een buitenkeuken besteld met een snellere levertijd besteld omdat we deze nodig waren voor een feestje. De buitenkeuken besteld en daarna werd er gebeld op welke dag we het liefste het product wilden ontvangen. Vervolgens werd het netjes gemonteerd geleverd. We hadden 5 minuten nodig om de koelkasten aan te sluiten en konden van start!

Geweldige buitenkeuken, kwaliteit van het materiaal is mooi geschaafd hout. Afwerking is goed verzorgd evenals de kwaliteit van het transport, goed en deugdelijk verpakt.

Matig

Afwerking is matig, kookplaat niet recht gemonteerd, handvaten niet even hoog. Misschien ook vertanding te melden dat de kookplaat een perilex stekker heeft. Heb hem wel terug kunnen sturen en ons geld retour gekregen. Voor de rest prima, kwaliteit hout is mooi. Redelijk op tijd geleverd.

Hallo Wesley, Ik heb je een bericht gestuurd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas zonder resultaat. Wat vervelend dat het niet helemaal zo is gegaan als je in gedachten had. Ik heb het nagevraagd bij diegene die de keuken bij je gemonteerd heeft maar die gaf aan dat je alleen een opmerking had over de kookplaat, en dat verder alles in orde was. De kookplaat snap ik dat dit frustreert, daarom willen we ook aanbieden om deze retour te nemen en te crediteren, is dag een oplossing?

Prachtig product en erg fijne klantenservice

We hebben vandaag een buitenkeuken (Venetie) van buitenkeukendeals.nl gekeverd gekregen. We zijn er erg blij mee. De keuken is stevig en mooi vormgegeven. Een kwaliteitsproduct! Daarnaast vond ik de snelle reactie op vragen door de klantenservice erg fijn. Elke vraag werd meteen beantwoord. Transport was ook fijn geregeld met een duidelijk tijdsblok waarin de levering plaatsvond. De keuken staat op wielen waardoor je ‘m makkelijk de tuin in rijdt. Geweldig!

Goed product

Keuken besteld en netjes afgeleverd, mooie kwaliteit van materiaal. Netjes verpakt en afgeleverd door de transporteur. We hadden alleen een probleem omdat we een 4 pits keramische kookplaat hadden besteld maar geen periflex konden aansluiten op de camping. Gebeld en we konden kosteloos het omwisselen voor een gaskookplaat. Dat vind ik netjes.

Geweldige ervaring

We hadden het idee om een buitenkeuken te realiseren van 4,20 in onze veranda. Na contact bleek het niet mogelijk om een keuken uit 1 geheel te maken. Daarom hebben we besloten om een afspraak te maken om meer informatie te krijgen. Er werd de tijd voor ons genomen en alles werd uitgelegd waarom dingen wel en niet konden. Wat ook vooral de mogelijkheden en onmogelijkheden waren. We hebben vervolgens de hele keukenatem schetsen en het resultaat was nog mooier dan we verwacht hadden. Een robuuste buitenkeuken van fantastisch materiaal met goede degelijke apparatuur. Ik lees hier van mensen ook recensies die denk ik hetzelfde verwachten van een buiten als een binnenkeuken. Wij zijn er in ieder geval iedere dag blij mee!

Geweldig concept

Zelf je eigen keuken samenstellen is gewoon top, nog nooit gezien. Fantasisch product!

Communicatie erg lastig, komt afspraken (deels) niet na

Bestelde buitenkeuken is erg mooi. Bij ontvangst bleek de bestelde meubelhoes niet aanwezig en was 1 van de handvatten gedeukt. Telefonisch en via app niet te bereiken, dat gebeurde niet. Via chat afgesproken dat we diezelfde dag nog reactie zouden krijgen. Meerdere keren moeten mailen (vanaf verschillende mailadressen) om dan toch eindelijk reactie te krijgen. De meubelhoes hebben we uiteindelijk ontvangen, de beloofde nieuwe handvat helaas niet, op een herinneringsmail van onze kant geen reactie meer gehad. De laden vallen bij een klein stukje openen uit de kast, we hebben dit zelf opgelost. Een gat voor het snoer van de koelkast ontbrak ook, deze hebben we zelf geboord. Al met al zijn we niet ontevreden met het meubel, toch hadden we voor deze prijs meer verwacht. De service laat te wensen over.

Hallo Tom, Je hebt hier helemaal gelijk in dit is zeer slecht geweest wua communicatie. Ik heb je deze week gebeld en we hebben het ontbrekende onderdeel nogmaals opgestuurd. Met vriendelijke groet, Buitenkeukendeal

Zeer zeer slecht komen afspraken totaal niet na!

Een buitenkeuken op maat besteld. Bestelling ging goed. Tot ik ging mailen waarop zeer laat word gereageerd. De levertijd zou drie weken zijn. Vorige week Donderdag gebeld na verschillende pogingen werd ik uit eindelijk terug gebeld dat de levering voor vandaag stond. Vandaag vrij genomen vanochtend om 08:00 een email levering kan niet plaats vinden dit word nu 2.5 week later. Om 08:00 gebeld telefoniste gaf aan niemand te kunnen bereiken ik zou om 09:00 terug gebeld worden. Je raad het al niet gebeld 10:00 terug gebeld weer de zelfde telefoniste ik ga weer een verzoek neerleggen want doorverbinden kan ze niet in de wacht zetten doen ze niet aan en de telefoniste die werkt vanuit huis en kan verder niks geeft ze aan. 15:00 weer gebeld mevrouw vind het vervelend maar zo gaat het wel eens. Nou lekker dan als je zo met je klanten om moet gaan.

Hallo Erwin, We hebben elkaar gesproken en uiteindelijk afgesproken dat we voor je een uitzondering zouden maken om de keuken nog s avonds te produceren. We hebben dit gedaan en deze de volgende dag laten uitrijden om deze nog op tijd te kunnen bezorgen. Jij vond echter het te laat en weigerde daarom de keuken. Natuurlijk jammer omdat we er alles aan gedaan hebben om je tevreden te stellen.

Teleurstellend.

Buitenkeuken van € 1.205 besteld. Je mag voor die prijs best wel wat verwachten naar mijn mening. Echter na het uitpakken van de keuken viel het direct op dat er niet met aandacht is gewerkt. Veel kieren en scheven planken, schroeven door het houtwerk, zaagsel in de kasten, planken niet op maat gezaagd wat er voor zorgt dat overige delen van het blad niet goed aansluiten op het frame. Na mijn melding dat ik niet tevreden was kreeg ik een mail met de woorden ja maar hout is niet altijd even recht. Ik mocht de keuken retourneren, maar de verzendkosten ca. € 160,00 waren wel voor mijn rekening wat dus inhoud geen keuken maar wel € 160,00 armer. Daarom vroeg ik niet of er een compensatie tegenover kon staan. Dat kon wel en ik mocht een voorstel doen dan werd dat intern besproken. Naar mijn menig een schappelijk voorstel gedaan van € 205,00 maar helaas was dat al te veel. Men ging niet verder dan € 100,00 wat naar mijn mening karig is op de prijs van deze keuken. Kortom! Op de foto ziet de keuken er mooi uit, maar de het resultaat laat zeer te wensen over. Daarom beveel ik Buitenkeukendeal niet aan.

Hallo Sjarrel, Bedankt voor je recensie, we hebben inderdaad aangeboden om de keuken te retourneren. Echter was een financiële tegemoetkoming bespreekbaar. Deze hebben we aangeboden, en deze heb je geaccepteerd. Deze hebben we ook direct overgemaakt. Jammer dat je dan nu alsnog een recensie gaat plaatsen dat dit blijkbaar niet toereikend is.

Zelf samen te stellen, goede prijs en kwaliteit. Wij gaan heerlijk genieten!

Prima service, prijs/kwaliteit goed

Buitenkeuken op maat laten maken. Gegevens/afmetingen/wensen via de site ingegeven. Levering al eerder dan in eerste instantie aangegeven. Bestelling op zaterdag 24 dec. geplaatst en levering op 28 dec. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Afwerking is goed, zoals verwacht voor (grof) timmerwerk.

Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

De keuken hebben we online uitgezocht, ik had nog wat vragen waardoor ik het contactformulier had ingevuld online. Binnen 5 minuten werd ik gebeld en werd heel goed geholpen! De levertijd was super snel en ook de levering ging goed, leuk om te volgen en een vriendelijke chauffeur! Al met al een super service, mooie kwaliteit, exact wat we hadden verwacht. Dus top!

Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Van alle gemakken voorzien

Een mooie buitenkeuken met velerlei opties en gemakken (koelkast, kookplaat en kraan). Aanrader om een hoes erbij te kopen ter bescherming (ingeval van regen ed).

Heel blij mee

Contact gehad over het maken van een bar. Langsgeweest om een goed gevoel te krijgen. Nou dat is zeker gelukt. Daarnaast zijn al gemaakt afspraken na gekomen en werd de bar eerder geleverd dan verwacht, waar maak je dat nou nog mee tegenwoordig. Mooi en eerlijk bedrijf !

goed geregeld

Alles was netjes geregeld

Beautiful product - fantastic service

From start to finish it was great. I had loads of questions and specific needs. Jesper responded quickly and specifically. We ended up with a gorgeous kitchen exactly as we needed it. Jesper is both professional and customer oriented. Keep up the good work sir!

Mooi op t oog maar dramatische afwerking

De advertentie voor het koelkastje zag er prima uit qua prijs en model. Echter was het na te vroege levering (betaald voor aanstaande maandagavond maar was er gisteren al en gelukkig was er iemand thuis toevallig) geen stekker erin en klaar. - de beugel voor het slotje op de deur was zo krom dat deze aanliep bij het openen en dichtdoen van de deur. - 3 van de 4 pootjes zaten scheef in hun schroefdraad gedraaid waardoor ze niet in of uit konden (na voorzichtig demonteren en tappen uiteindelijk wel) - het deurtje was scheef gemonteerd waardoor het deurrubber dubbel geklapt ertussen zat. Al met al anderhalf uur werk voor iets wat kant en klaar afgeleverd zou moeten worden.

Wat vervelend om te horen, echter heb je een korlkadt via bol.com besteld. Producten die niet voldoen mag en kan je natuurlijk altijd gratis terugsturen. Wij kunnen echter niet zien hoe iets er in de doos uit ziet.

Mis de hoes van de keuken.

Het leek allemaal goed en netjes te gaan. Maar ik mis de hoes van de keuken en krijg geen reactie meer. Ze zouden hem meteen op de post doen. Maar tot op heden helaas geen reactie meer.

Hallo Erik, Je hebt geen hoes bij je keuken besteld, maar we hebben deze kosteloos voor je opgestuurd.

Supermooie buitenkeuken

We hebben onze buitenkeuken zelf samengesteld. Dit ging gemakkelijk en we kregen snel reactie en een leverdatum. Helaas werd twee dagen voor levering gemeld dat de verkeerde BBQ geleverd was en de keuken twee weken later pas kon worden geleverd. Keuken is prachtig en we zijn er heel blij mee.

Veel keuze vrijheid in modellen, geen duur maatwerk. Goede info voorziening. Ziet er goed uit.

Super service

Duidelijke site. Snelle reactie. Willen meedenken en houden je goed op de hoogte. Wij zijn super blij met onze keuken!!