Prima buitenkeuken.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Handig dat je de buitenkeuken kunt samenstellen zoals je zelf wilt.

Wow, met zoveel plezier buiten koken.

Eerste wezen kijken in de loods waar de keuken wordt gemaakt. Ik wil namelijk wel zien waar mijn product gemaakt wordt. Dit was allemaal dik in orde vervolgens samen de buitenkeuken samengesteld. Ook de levering was prima in orde. Nu is het alleen nog maar genieten van de buitenkeuken en de complimenten die je krijgt.

Snelle en goede service!

Nadat wij op de overzichtelijke site ons buitenkeukentje hadden besteld, werd deze de week erna al geleverd! Wij zijn er heel blij mee!

Mooie en handzame buitenkeuken

Mooie buitenkeuken. Fijn dat hij op wieltjes is en daardoor makkelijk te verplaatsen. Ook qua gewicht goed handelbaar. Uitstraling vinden wij top, met de koelkast in het midden en zwart geverfde randen. Minpuntje vind ik de lichtknop aan de achterzijde van de koelkast. Hierdoor kan je deze alleen aan en uit zetten door de koelkast naar voren te trekken. Verder hebben wij wat condens aan het raam van de koelkast, maar dit zal wel met de lage buitentemperatuur te maken hebben.

Uitstekend!

Geweldige buitenkeuken gekocht bij dit bedrijf. Helemaal top. Keuze uit allerlei maten en opties. Uiteindelijk compleet met de keuzes geleverd. Product ziet er netjes en verzorgd uit. Zoals ook op de foto. Snel en netjes afgeleverd tot op de plaats waar je het wilt hebben! Achteraf betalen ook mogelijk.

Geweldig buitenbar! Erg goed geholpen.

Ik zocht een buitenbar, uitgekomen bij buitenkeukendeal. Erg goed en snel geholpen via de mail. Veel vragen gesteld en overal snel en goed antwoord op gekregen. Bar keurig optijd thuisgeleverd gekregen erg fijn contact met hun levernacier. Erg tevreden met het resultaat. Zeker een aanrader!

Topkeukenblokje in 1 dag

Dag na het bestellen al binnen. Top afgewerkt en staat perfect.

Zeer goede ervaring

Alles geheel verlopen volgens afspraak, tevens goede kwaliteit

Geweldige goede service !

Wij bestelden een keuken voor in de veranda. Er waren wat aanpassingen en vraagjes. Netjes antwoorden gekregen, en binnen een dag keurig geleverd !

Super mooie buitenkeuken.

Super vriendelijk en snel benaderd via de mail. Bezorging: top service. Netjes afgeleverd. Product is precies zoals op de site. Een erg mooie buitenkeuken

Mijn ervaring is uitstekend.

Zowel de hulp per mail en levering zijn top geregeld. Ik had in eerste instantie een verkeerd model besteld. Waarbij ik geen rekening had gehouden met de uitsparing van de water toe en afvoer. Hierbij werd eerst gekeken om het met de eerst geleverde keuken op te lossen. Wanneer ik hierin aangaf de keuken toch om te wisselen, werd hier heel soepel in meegegaan. En werd de keuken binnen een week omgewisseld. Perfecte service naar mijn idee!

Geweldige aanwinst

Keurig afgeleverd tussen tijdsblok aangegeven via mail dag van te voren. 30-45 min van te voren nogmaals sms om aan te kondigen dat buitenkeuken er aan komt. Keurig netjes verpakt, aardige chauffeur. Mooie buitenkeuken waar we veel plezier mee gaan beleven in ons buitenverblijf.

Een kwalitatief goede keuken voor een prima prijs!

Deze standaard keuken is van alle gemakken voorzien. Een grote spoelbak met een mooie kraan, stenen platen voor het snijden van groenten en vlees, een inbouwkoelkast en genoeg opbergruimte. De afwerking is ruim voldoende (af en toe met een stanley wat hout splinters weggehaald en geschuurd). Goede prijs/kwaliteit verhouding! Waar voor je geld.

Mooi barmeubel

We kijken al uit naar de zomer om in onze poolhouse te genieten van ons barmeubel. We kozen voor een meubel met afwasbak en 2 frigo's: de perfecte indeling voor ons.

Prachtige buitenkeuken!

Al heel veel plezier gehad van onze prachtige buitenkeuken! Netjes afgewerkt, goede communicatie en op tijd geleverd! Kortom een aanrader wat ons betreft!

Helemaal top

Wij hebben een buitenkeuken besteld met een kleine aanpassing, alles is hier mogelijk en de super snelle reactie op al onze vragen vind ik al 5 sterren waard!!! Ook de bezorgdiensten vinden wij het vernoemen waard…heel hulpvaardig….en keurig afgeleverd! Een aanrader voor uw buitenkeuken!!!!!

Vakwerk en uitstekende service

Voor onze veranda wilde wij een buitenkeuken laten maken. De standaard modellen op de website voldeden niet aan onze wens. Zelf een ontwerp gemaakt en deze werd zonder problemen en voor een goede prijs gemaakt. Meubel is mooi afgewerkt, dikke planken en de kraan/wasbak en koelkast staan super. De reacties van andere review over zaagsel en scheve handgrepen waren hier zeker niet van toepassing. Meubel strak en schoon geleverd. Twee weken na bestelling vroegen wij of het mogelijk was om het meubel eerder te leveren (levertijd was 4-6weken) ivm viering van een verjaardag. Dit was geen probleem en prima op tijd geleverd. Super! De koelkast die erbij zat maakte helaas wel iets teveel lawaai. Hier een mailtje over gestuurd en binnen een dag stond er een nieuwe koelkast, geen extra kosten. Super service. Wij zijn blij met de aankoop en nogmaals bedankt voor de goeie en snelle service. Mvg Fam. van der Heijde

Hallo Rogier, Ontzettend bedankt voor je toffe beoordeling! Dit maakt ons blij dat je zo ontzettend tevreden bent! Hier doen we het voor!

Keuken met kwaliteit

Mooie keuken, echt degelijk. Wel zwaar! Dus een trap af vergt echt wel wat mankracht. Keuken staat bij ons binnen als tijdelijke noodkeuken, is echt ideale oplossing. Wel ontbreekt er een gat om de afvoer slang van de gootsteen in te verwerken.

Eerste indruk oke maar slechte nazorg

Mooie keuken gekocht en opgehaald in Almelo en bij aankomst vriendelijk welkom geheten. Op zich tevreden maar al heel snel ging één plank krom trekken, na een mail bevestiging gekregen dat dit garantie was. Helaas na veel meer mailtjes en belletjes wachten wij nog steeds. We zijn een half jaar verder en totaal geen reactie meer. Jammer en deze radio stilte niet verwacht. Up-date : Alsnog ctc gehad en er is een nieuw blad opgestuurd. Zelf even moeten vervangen maar dat was niet lastig. Goed opgelost! En weer een tevreden klant!

Hallo Arthur, Er was helaas iets misgegaan intern, we hebben vandaag contact gehad en besproken dat we het blad komende dinsdag bij jullie gaan leveren!

Robuuste keuken, top uitstraling

Net bedrijf, goede informatie. Keuken op verzoek eerder geleverd, goed gecommuniceerd door de bezorger. We kunnen zelf bepalen welke afvoergaten we maken in de achterkant. Materiaal is mooi stevig. Fijne ervaring!

Hallo Linda, Dank voor je fijne beoordeling! Met vriendelijke groet, Buitenkeukendeal

Een echte aanrader!!

Super content met onze buitenkeuken. De zorgvuldig ingepakte keuken werd bij ons op zijn plaats afgeleverd door zeer vriendelijke chauffeur. Mooie kwaliteit hout, alles erop en eraan strak afgewerkt. De robuuste wielen maken het helemaal af.

Snelle levering, op de foto zag de buitenkeuken er al mooi uit maar in werkelijkheid nog mooier. Hij staat prachtig onder onze veranda. Wat wij niet wisten is dat er ook nog eens mooie led verlichting in de koelkastje zit. Echt prachtig!

Buitenkeuken snel en mooi

We hebben een buitenkeuken besteld met een snellere levertijd besteld omdat we deze nodig waren voor een feestje. De buitenkeuken besteld en daarna werd er gebeld op welke dag we het liefste het product wilden ontvangen. Vervolgens werd het netjes gemonteerd geleverd. We hadden 5 minuten nodig om de koelkasten aan te sluiten en konden van start!

Geweldige buitenkeuken, kwaliteit van het materiaal is mooi geschaafd hout. Afwerking is goed verzorgd evenals de kwaliteit van het transport, goed en deugdelijk verpakt.

Matig

Afwerking is matig, kookplaat niet recht gemonteerd, handvaten niet even hoog. Misschien ook vertanding te melden dat de kookplaat een perilex stekker heeft. Heb hem wel terug kunnen sturen en ons geld retour gekregen. Voor de rest prima, kwaliteit hout is mooi. Redelijk op tijd geleverd.

Hallo Wesley, Ik heb je een bericht gestuurd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas zonder resultaat. Wat vervelend dat het niet helemaal zo is gegaan als je in gedachten had. Ik heb het nagevraagd bij diegene die de keuken bij je gemonteerd heeft maar die gaf aan dat je alleen een opmerking had over de kookplaat, en dat verder alles in orde was. De kookplaat snap ik dat dit frustreert, daarom willen we ook aanbieden om deze retour te nemen en te crediteren, is dag een oplossing?