Super blij dat ze me door een moeilijke tijd heeft heen geholpen. Door haar heb ik handvaten gekregen waardoor ik het een plekje heb kunnen geven en nu positief naar mooie herinneringen kan kijken

Zinvolle loopbaancoaching

Ik heb fijne gesprekken gehad met Noldie. Zij luisterde met oprechte interesse en stuurde mij bij in mijn keuzes.

Betrokken en kundig

Noldie heeft mij na een burn-out en bij mijn zoektocht naar "wat dan wel" op een hele fijne en kundige manier geholpen om weer duidelijk te krijgen wie ik ben en wat ik wil. Dankzij de tools die ze aanbiedt, het huiswerk en onze gesprekken ben ik nu weer met open blik en vol zelfvertrouwen aan het solliciteren. Dank je wel Noldie!

• Betrokkenheid

Vriendelijk behulpzaam en erg bekwaam. Heb heel veel aan haar gehad. Ze heeft me goed door een moeilijke periode heen geholpen. Zou haar aan iedereen aanraden.

• Betrokkenheid

Deskundig, profesiioneel en betrokken coach

Na aanraden van mijn vriendin kwam ik bij Noldie terecht. Het was meteen de juiste klik. De gesprekken die ik met Noldie heb gehad hebben mij echt geholpen in mijn coachings traject. Noldie heeft mij meer inzicht gegeven in wat ik kan, wat ik wil doen, waar ik blij van word en wat mijn drijveren zijn. Aan de hand hiervan heb ik nu de baan gevonden die bij mij past. Bedankt lieve Noldie voor alles!!

Betrokken en kundige coach

Ik heb fijne gesprekken gehad met Noldie. Zij luisterde met oprechte interesse en nam uitgebreid de tijd voor mij. De Analytical Competence Tool (ACT methodologie) en diverse opdrachten hebben mijn zelfinzicht vergroot en heb zodoende een helder beeld ontwikkeld van de richting die ik wil inslaan. Heel erg bedankt Noldie!

Echt een stap vooruit!

Ik ben zo blij dat ik Noldie als loopbaan coach heb gehad. Ze is vakkundig, ervaren en gewoon heel praktisch. Alle sessies met Noldie waren van zeer toegevoegde waarde. En nu gewoon een mooie stap vooruit kunnen maken met mijn nieuwe carrière als interimmer. Dankjewel Noldie!

Vertrouwd en deskundig

Noldie heeft mij ontzettend geholpen, in het bijzonder bij mijn sollicitatie procedure. Samen hebben wij mijn CV en motivatie brieven opgezet en door haar kritische blik en vragen voelde ik mij optimaal voorbereid op mijn sollicitaties. Heel erg bedankt Noldie!

• Betrokkenheid

Vrolijk, kordaat en vriendelijk begeleidde Noldie mij naar concreet zelfinzicht.

De gesprekken en opdrachten hebben mij zelfinzicht en zelfvertrouwen gegeven plus een hoop ‘munitie’ om mezelf goed te presenteren in de arbeidsmarkt. Ontdekken wat belangrijk is voor mij in de werkomgeving, en daardoor betere keuzes maken. Noldie regisseerde dit proces zorgvuldig en prettig.

• Betrokkenheid

Empathisch en zeer betrokken coach

Middenin een moeilijk en verdrietige periode stapte ik het warme kantoor( woonhuis) van Noldie binnen. Ik voel direct de warmte en rustige uitstraling waardoor het allemaal heel vertrouwd aanvoelt. De klik was er direct. Ze neemt alle tijd om naar je te luisteren en geeft goede tip vanuit haar eigen rijke en deskundige ervaring. Zo werd er door de gesprekken met haar heel liefdevol ruimte voor mijn rouwproces gecreëerd. Het proces waarin ik zat werd begrepen en mocht er zijn. Al snel durfde in hele kleine stapjes vooruit te kijken. Ook werd de zoektocht gestart naar een nieuwe baan. Telkens weer was ze bereikbaar om me te helpen om verder te kunnen. Niets was haar teveel. Met als resultaat een hele leuke nieuwe baan. Ook nu hebben we nog hele fijne en warme gesprekken over het leven en alles wat erbij hoort. De juiste persoon op het juiste moment het kan dus toch! Wat een mooi netwerk kan doen. Dank, Dank, Dank

Professioneel en betrokken

Enige tijd geleden heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Noldie. Ik heb haar destijds benaderd voor een gesubsidieerd loopbaan ontwikkeladvies werkenden 45 plus. Het bleek een goede match. Zij luistert met oprechte interesse en neemt tijd voor jou. Door de competentie-analyse (STAR-methode) heb ik mijzelf leren kennen alsmede als persoon op de werkvloer. Afgelopen week heb ik haar wederom benaderd voor advisering in het opstellen van mijn cv. Ik ben absoluut geen jobhopper, dus mijn cv moest als het ware worden herschreven.. Noldie heeft mij zeer nuttige en bruikbare tips meegegeven en misschien iets meer dan dat. Samen hebben wij mijn cv weer opgefrist voor mogelijk toch een nieuwe uitdaging in mijn loopbaan.

Fijne, persoonlijke loopbaancoaching

Noldie is een fijne coach met veel aandacht voor de persoonlijke situatie. Ze heeft mij de juiste handvatten gegeven om meer grip te krijgen op mijn loopbaan en hier de juiste richting in te vinden. Door middel van een test en vooral goede gesprekken en nuttige opdrachten, maakt ze helder wat de juiste stappen zijn om tot meer zelfinzicht te komen. Er is flexibiliteit in het traject en Noldie is een betrokken coach.

• Betrokkenheid

Coaching op maat, met een super resultaat

Ik kwam boos en verdrietig bij Noldie, vanwege het vertrek bij mijn vorige werkgever. Ik wilde snel door de zure Appel heen bijten en door naar een andere baan, maar mijn lichaam dacht daar anders over. Ik werd heel onzeker over alles. Waarom ik? Wat nu? Wat kan ik? Wie ben ik? Kom ik zometeen nog wel een leuke baan tegen? Door onder andere even stil staan bij de situatie, erover te praten heeft de boosheid een plek gekregen. Door en de gesprekken met Noldie ook het vertrouwen in mijn kunnen weer een beetje terug. Ik deed de ACT meting en was best verrast door t resultaat. Ook zaten er dingen bij die in mijn bloed stromen en dus kwamen die mij bekend voor. Door handige praktische opdrachten werd steeds meer helder wat ik wilde doen. Door de hulp van Noldie door meerdere coachings afspraken heb ik voor mijzelf een helder beeld gekregen wat ik kan, wat ik wil doen, en waar ik blij van word en wat mij drijft. Nu ben ik aangenomen voor een ontzettend leuke baan, in een compleet andere branche. Zonder Noldie had ik nu zeker niet gestaan op het ook punt waar ik nu ben, en daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Doortastend en flexibel in aanpak

Het traject bij Stap vooruit heeft me goed ondersteund bij een zware periode in mijn leven. De coach voelt goed aan waar er behoefte aan is en is daarbij ook niet bang om het roer om te gooien. Het samen lastige onderwerpen uitpluizen geeft mooie inzichten en uitgangspunten voor de toekomst.

Zeer waardevol

Tijdens mijn sabbatical heb ik bij Noldie een loopbaantraject doorlopen opzoek naar een nieuwe baan. Met behulp van een paar praktisch gerichte opdrachten en tests heb ik goed inzicht gekregen in mijn sterke en zwakkere punten en heb ik een goed beeld gevormd welke richting ik op wil. De coachingsgesprekken heb ik als heel prettig ervaren. Omdat ik goed wist wat ik wilde en met de praktische sollicitatie tips heb ik vrij snel weer een baan gevonden. Kortom, als je van een no nonsense aanpak houdt kan ik Noldie van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Ik heb de openhartige gesprekken als prettig ervaren.

De bijeenkomsten bij Noldie heb ik als prettig ervaren omdat ze met je meeleeft en zich in het coaching traject met jou verdiept zodat je nog beter kan worden in je werk.

Verhelderend en fijn.

Loopbaancoaching van Noldie gehad. Daarin is zij een fijne luisteraar, heeft zij geduld en denkt creatief met je mee! Ze geeft helder inzicht in wat je kan en creëert daarbij een veilige sfeer. Op die manier heb ik een volgende stap kunnen zetten!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, kalm, deskundig en overzichtelijk traject

Noldie heeft mij als loopbaancoach begeleid, ik zou haar van harte aanbevelen! Noldie kwam gelijk op mij over als een betrouwbare en kalme professional met erg veel ervaring en kennis. Uit toetsingen en opdrachten kwamen goede gesprekken met herkenbare maar ook verassende resultaten. De uitleg en de tips die hieruit voortkwamen waren verhelderend en erg zinvol. Ondanks dat dit naast mijn vorige baan liep, verliep het afspreken en de communicatie super goed. Ook tijdens het solliciteren kon ik Noldie makkelijk telefonisch bereiken voor een snelle vraag. Bovendien vind ik de betrokkenheid van Noldie bewonderingswaardig en hartverwarmend. Veel dank!

Zeer betrokken coach

Ik heb Noldie ervaren als een zeer betrokken en inlevende coach. Ze heeft me vooral laten zien wat mijn kwaliteiten zijn. Ze is pas tevreden als degene die ze coacht op de goede werkplek terechtkomt. Uiteindelijk heeft ze me via haar grote netwerk aan een baan geholpen.

Zeer geslaagd!

Noldie begreep heel snel waarom ik behoefte had aan coaching. Hierdoor kon zij mij direct voorzien van de passende opdrachten, adviezen en suggesties. Verder is zij gewoon een vakkundig en prettig persoon met een groot empatisch vermogen. Kortom, het was een uitermate geslaagd coachingstraject!

• Betrokkenheid

Coaching was super leuk en resultaat gericht

De coaching met Noldie was een geweldige ervaring. Ik heb in korte tijd veel geleerd en enorm resultaat geboekt: een promotie! We hebben met Noldie aan het sollicitatie traject gewerkt. Noldie gaf me houvast voor het behalen van mijn doelen en ze heeft me op een leuke manier gemotiveerd. Ik ga door met de coaching sessies om gericht aan mijn verbeteringspunten te werken. Ik ben ervan overtuigd dat ik samen met Noldie het beste uit mezelf zal halen om van mijn nieuwe uitdaging een succes te maken.

Professioneel, vriendelijk en betrokken

Je voelt je bij Noldie meteen op je gemak. Ze is niet alleen vriendelijk en meelevend, maar ook nuchter en professioneel. Ze heeft duidelijk jarenlange ervaring, terwijl ze ook op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen in haar vak. Ze maakt de naam van haar bedrijf zeker waar en helpt je echt een Stap Vooruit.

Heel waardevol

Noldie heeft mij op een hele prettige manier geholpen een volgende stap in mijn loopbaan te zetten. De ACT-methodologie levert waardevolle en herkenbare inzichten op. Noldie denkt mee, stelt goede vragen en betrokken zonder daarbij sturend te zijn.

• Betrokkenheid

Een zeer kundige en empathisch betrokken coach.

Op een rustige en prettige manier wordt je door middel van gesprekken, vragen en opdrachten daadwerkelijk stappen vooruit geholpen.

• Betrokkenheid

Een vriendelijke , empathische en deskundige coach

Mijn coachingtraject was prettig.

Kennemerpark 15

2051 KP Overveen

06 26908336

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”