Top bedrijf

na de gebruikelijke papierwinkel kon ik gelijk aan het werk!

Professioneel

Vanaf het moment van inschrijven tot heden, goede en snelle communicatie met Alphatrots. Ze staan je altijd te woord en staan er klaar wanneer je ze nodig hebt. Reageren heel snel en nemen ook snel actie betreft solliciteren naar een klant. Hele fijne organisatie om mee samen te werken. Nemen ook contact met je op of alles naar wens is of er nog wensen zijn. Ze zijn betrokken.

Snel en goed aan het werk

na de nodige papierwinkel kon ik heel snel aan het werk.

Snel en goed aan het werk

na de nodige papierwinkel kon ik heel snel aan het werk.

Super ervaring en snelle uitbetaling

Super bedrijf met een snelle service. Ze hebben een luisterend oor zowel voor werknemers als klanten en handelen heel snel. Zeer vertrouwd bedrijf.

Super ervaring en snelle uitbetaling

Toppie

Goed contact vanaf het begin. Erg behulpzaam als het om clienten of andere dingen gaat Totaal niet onbeleefd naar mij toe. Super team!

Toppie

• Relatie Hulp

Bij Alphatrots zijn ze behulpzaam als je net begint.

Ik ben goed opweg geholpen. Factureren lijkt mij ook niet zo moeilijk, maar Alphatrots kan je er altijd bij helpen. De cliënten zijn ook duidelijk te vinden op de kaart. Bij mijn cliënt stond alleen niet duidelijk vermeld wat haar situatie was. Ik dacht dat ik bij een oudere dame kwam omdat er alleen stond vrouw met hond. Bleek ze ook nog drie kinderen te hebben. Achteraf niet erg want het is een fijn gezin.

Dankbaar werk

Met een voldaan gevoel kom ik thuis! Zo mooi dat je mensen blij kan maken met gezelschap en weg gaat en zij kunnen genieten van een netjes, schoon en opgeruimd huis.

• Relatie Hulp

Duidelijke communicatie en goed hulp bij de start

Alphatrots is voor cliënt en werknemer een goede schakel. Ze communiceren duidelijk, helpen bij het factureren en bieden genoeg mogelijkheden om jou als werknemer verder opweg te helpen.

• Relatie Hulp

Heb geen rede tot klagen

Heel duidelijk, leuke samenwerking en zeer behulpzaam als je der even niet uitkomt

• Relatie Hulp

Veel vrijheid en gezelligheid krijg je bij Alphatrots

Je kan zelf kiezen welke dagen, tijdstippen en met welke cliënten je aan de slag wilt. Daarnaast wordt er bij hoge nood zo nodig vervanging geregeld en hebben ze de cliënten goed ingelicht over jou en de eventuele werkzaamheden. Ik ga iedere keer met een fijn gevoel aan de slag. En het werk is goed vol te houden, je houd er gezellige sociale contacten aan over.

Goed en top service

Ik vind werk met alphatrots heel bijzonder en ook de mensen zijn allemaal aardig en netjes en ze kunnen altijd een oplossing vinden echt aanrader voor iedereen

• Relatie Hulp

Zijn altijd snel met terug cominiseren . Vriendelijk en denken altijd in positieve zin met je mee.

Ik ben zeer tevreden, er is 1 ding die ik mis en dat is kilometervergoeding

• Relatie Hulp

Snel en vriendelijk bereikbaar als er iets is

Als nieuweling zzp-er had ik best nog wat vragen, werd altijd goed, snel en vriendelijk geholpen. Dat vind ik wel een pluspunt

Perfecte match

Leuke cliënten. Goed contact met de medewerkers!

• Relatie Cliënt

"Gewoon" uitstekend!

Alphatrots ondersteunt mij bij alles wat je als hulp door de jaren heen zoal meemaakt en dat doen ze op een hele fijne en betrokken manier. Ik kan mij geen betere organisatie wensen.

• Relatie Hulp

Leuk bedrijf en ontzettend leuke cliënten!

Werk nu paar jaartjes bij Alphatrots en heb het enorm naar mijn zin. Alles gaat goed, en heb allemaal leuke cliënten.

• Relatie Hulp

Alpahtrots ervaar ik als een fijne en flexibele organisatie.

Al een aantal jaar werk ik met plezier als Alphahulp bij Stichting Alphatrots. Het is dankbaar werk en het blijft leuk en afwisselend om te doen. De organisatie doet veel voor mij en denkt veel mee, is mijn ervaring als hulp.

Heel goed.

Alles loopt altijd op rolletjes. Ik ben daar heel blij mee. Dank jullie wel.

• Relatie Hulp

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben.

• Relatie Hulp

Ik ben heel tevreden over de manier dat we met elkaar omgaan.

Ik ben heel blij met hoe jullie met mij omgaan, als er moeilijkheden zijn is er altijd een luisterend oor. Heel veel dank hier voor.

Heel fijn

Heel goed contact..daar ben heel tevreden over.