duidelijke afspraken, snelle contact lijnen.

Telefonisch contact met personeel die weet wat je zoekt of bedoelt, heel behulpzaam.

Gewaardeerd werk

Alles is top geregeld. Alphatrots staat altijd voor je klaar, ze zijn erg vriendelijk en reageren altijd erg snel. Je kan zelf je rooster indelen waardoor er een goede balans is tussen werk en privé. De cliënten zijn ook erg vriendelijk. Ik ben super te vreden!

• Relatie Hulp

Ik heb onwijs fijne ik ben zeer tevreden met deze bedrijf

Ik werk ruim twee maanden bij Alphatrots het bevalt mij zeer goed en heel vriendelijk mensen op kantoor en communicatie uitstekend en ik raad aan en nog belangrijker ze betaald jou salaris optijd

Leuk

Ik werk met plezier en op mijn gemaak.

Gewaardeerd werk

Ik vinde het gewaardeerd werk. Ik heb het super naar mijn zin en kan mijn eigen planning maken

Veel vrijheid

Ik werk nu ongeveer 2 maanden voor alphatrots , tot nu toe heb ik alleen maar hele fijne adressen om te werken. In het begin dacht ik dat er te weinig werk zou zijn , maar nu heb ik 11 huizen waarvan 1 inval en nog steeds zou er genoeg adressen over zijn om te solliciteren als ik meer dan 20/22 uur zou willen werken. Er is ook altijd goed contact met alphatrots als er iets veranderd in het rooster ( ziek / er komt iets tussen ) dus tot nu toe absoluut geen klachten.

• Relatie Hulp

Ik ben blij dat ik me bij Alphatrots heb aangemeld als zelfstandige! Ik kan niks anders zeggen dan dat ik er heel erg blij mee ben ze hebben me met alles geholpen als beginnende en ze zijn heel vriendelijk met alles als je vragen heb zijn ze er voor je. Ik vind t toppers:)

Duidelijk en toegankelijk

Een prettig begin en hopelijk kunnen we het zo voortzetten. Daar heb ik vertrouwen in.

• Relatie Hulp

Het is allemaal goed geregeld

Bij alphatrots is het goed geregeld. Als er problemen of onduidelijkheden zijn is er altijd iemand om hierbij te helpen. Het contact loopt goed.

Communicatie zeer goed.

Ik ben tevreden. Bij vragen via de mail krijg je snel antwoord en dat is heel fijn. Daarnaast is de portaal duidelijk en gaat het invoeren van de uren en facturering super simpel.

fijne organisatie

De samenwerking met alphatrots gaat erg goed, zij communiceren goed met mij en de clienten en reageren snel. Als zij iets willen overleggen bellen zij altijd en dit gaat heel snel en makkelijk. Ik ben erg tevreden

Prima bedrijf

Aardige mensen, als er iets is even mailen of bellen en het wordt opgelost. Behulpzaam.

Voldoening en vrijheid

Het werk geeft mij veel voldoening en waardering, mijn cliënten zijn allemaal heel aardig. Ik kan zelf mijn werktijden indelen in overleg met de clienten, dat geeft me ook veel vrijheid. Weinig tot geen administratieve rompslomp dankzij het portaal van Alphatrots. Erg blij met mijn keuze om dit de doen.

• Relatie Hulp

Goed begrip tussen mij en mijn mensen

Ik ga elke dag met veel zin, blij en met een goed gevoel naar mijn mensen

• Relatie Hulp

Prettige en behulpzame medewerkers die goed luisteren.

Ik wordt aan de hand meegenomen met Alphatrots en dat is precies wat ik nodig heb

Heel gelukkig

Super lieve, attent medewerkers, behulpzaam, Begripvol, Echt een aanrader

Fijne mensen, lieve klanten

Vanaf het eerste zoomgesprek voelde ik me gewaardeerd en thuis. En van mijn cliënten krijg ik enorm veel dankbaarheid, iedere keer weer. Fijn om zo te kunnen bijdragen aan het welzijn van mensen die om welke reden dan ook niet zelf voor hun huis kunnen zorgen.

• Relatie Hulp

Ik heb deze zomer bij veel mensen ingevallen. Ieder was erg aardig en niets gehad wat ik niet prettig vond. Als de cliënt of ik een vraag had, belde ik gewoon eventjes naar Alphatrots en was het vaak vrij snel opgelost.

• Relatie Hulp

Goed en solide bedrijf. Aardige medewerkers. Goede ondersteuning en duidelijke site. Kortom, compleet, vriendelijk en professioneel.

• Relatie Hulp

Werk nu nog maar kort hier ,maar het bevalt mij prima, vind het erg leuk en heel lieve cliënten

Vriendelijk!

Ik ben net begonnen maar de aanmeldprocedure was redelijk eenvoudig. Het systeem van cliënten vinden, vind ik handig. Het toewijzen van nwe cliënten gaat redelijk snel! Ik heb nu nog geen ervaring met de uitbetaling van mn eerste salaris dus daar kan ik nog niks over schrijven vandaar 4 sterren en nog geen 5. Maar tot nu toe ben ik blij!

Dankbaar werk

Heel blij dat ik uit vaste dienst ben gegaan en hier als zzper ben begonnen. Veel meer vrijheid en echt vaste cliënten. Het contact met cliënten is ook veel informeler en persoonlijker, mensen zijn veel dankbaarder en het contact werkt veel fijner. Over het algemeen gaat het contact met kantoor goed, maar soms wil er nog wel wat langs elkaar heen gewerkt worden. Dat is dus wel een aandachts puntje. Verder heel tevreden enige wat ik kan zeggen wou dat ik eerder deze overstap had gemaakt.

• Relatie Hulp

Ik heb een aantal kennismakingsgesprekken gehad. Ook al wat werkzaamheden verricht voor Alphatrots. Ik werkte voorheen bij een andere thuiszorg organisatie, ik vind tot nu toe alpha trots het beste omdat ik ook vaste cliënten krijg. De cliënten houden ook zelf van vastigheid, en ik ook want dan leer je elkaar beter kennen. En heb ik elke dag een vaste routine om heen te gaan.

Goede organisatie

Goede organisatie, reageren snel en oplossings gericht.

Hele fijne samenwerking

Ik vind de bemiddeling tussen cliënt en werknemer erg fijn. Het contact met het bedrijf is goed en alles is duidelijk!

Koopmansgracht 52 8606 AB Sneek