Prima bedrijf waar je goed mee kunt communiceren. Panelen lagen er snel en goed op, alles werkt naar behoren

Hoe e.e.a. werkt weet ik niet, maar het werkt en daarom ben ik zeer tevreden.

De panelen liggen slechts een half jaar op mijn dak, dus heb ik maar een korte ervaring. Maar de opbrengst tot nu toe valt me zeker mee. Ik ben er blij mee, ook met de manier waarop ik werd geholpen. De monteurs die de panelen op mijn dak monteerden waren vriendelijke, hardwerkende mensen.

Super goede ervaring met Solar Centrum

Het is tegenwoordig kommer en kwel betreffende service e.d. van bedrijven. Niet nodig om uit te leggen wat allemaal niet klopt. Dus.........een verademing hoe Solar Centrum te werk gaat. Van begin tot eind top service. Zeg het voort.!!

Goede informatie van de adviseur. Telefonisch contact met Solar Centrum was ook prima, vriendelijk en behulpzaam. Monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben keurig werk afgeleverd alles in goed overleg. Alle afval netjes opgeruimd. Al met al zeer tevreden.

Snelle en correcte levering en plaatsen.

In oktober 2022 offerte aangevraagd hierbij goed en correct te woord gestaan,na alles goed besproken te hebben zouden de panelen al in eind januari begin februari 2023 geplaatst worden. Toen ik in december gebeld wordt of de panelen ook begin januari geplaatst konden worden was ik wel verrast vooral omdat ik overal hoorde over lange wachttijden. Kan nu al genieten van mijn Zonnepanelen die zeer vakkundig zijn gemonteerd zeker een aanrader.

Zeer vakkundig en goed

Cijfer 10: Bedrijf is goed bereikbaar, heeft alle informatie altijd voorhanden en hebben kennis. Cijfer 10: Planning technisch hebben ze de zonnepanelen maanden eerder kunnen plaatsen dan andere bedrijven. Cijfer 9: Plaatsen zonnepanelen heeft 2 dagen geduurd ivm de geplande dag zelf. Cijfer 9: Data in de app werkte meerdere dagen niet en is uiteindelijk opgelost. Ondanks dat een aantal zaken iets minder verliepen, was hun bereikbaarheid en denken in oplossingen en ook daadwerkelijk oplossen zeer goed. Personeel dat de zonnepanelen plaatsten waren kundig en zeer vriendelijk. Ze hebben goed en netjes werk afgeleverd.

Keurig werk geleverd

Monteurs waren beleefd en werkten netjes. Kleine storing in de meterkast werd de volgende dag meteen verholpen. Goede nazorg.

Keurig werk geleverd

Netjes

Wat ik vooral waardeer is de flexibiliteit met het meerdere keren opschuiven van de plaatsingsdatum omdat gewacht moest worden op de netbeheerder.

Prima service, meerdere keren contact gehad voor de installatie. Goed telefonisch bereikbaar en ook per mail snel reacties ontvangen. Kwamen met 3 man om alles netjes te monteren. Alles werkte zoals beloofd.

Oplichters komen afspraak niet na.

Zijn eerder beunhazen dan een proffesioneel bedrijf. Gereedschap en apperatuur wat ze gebruiken is lachwekkend. Nooit meer zaken met deze malefide bedrijf. Stelletje oplichters alleen maar mooie verkoop praatjes. Ik kwam er achteraf achter wat voor panelen en materiaal ze hebben gebruikt.

Oplichters komen afspraak niet na.

Was ieder bedrijf maar zo!

Jelco en Nick hebben keurig en strak werk geleverd na een gedegen uitleg. Bovendien hebben ze alles keurig opgeruimd. Bij Een vriend hebben ze ook nog een installatie aangelegd in hetzelfde weekend. Het rendement is optimaal. Ik hoef nier te twijfelen wie bij een ander pand de installatie verzorgt.

Vakwerk

Professionele organisatie, die echt vakwerk aflevert. - Geen lelijke kabels over de muur naar beneden maar netjes binnendoor weggewerkt. - Supersnel binnen 6 weken na offerte gemonteerd. - Duidelijke uitleg over de app op de telefoon. - BTW teruggave goed voorbereid Kortom om zeer tervreden.

Zeer Goed

Mijn ervaringen van af de eerste dag tot het monteren en prijs afspraak Erg zeer tevreden over

Zeer tevreden over alles.

Vanaf de offerte tot aan de aflevering ben ik zeer tevreden over de communicatie, plaatsing, het product enz

Mijn ervaring met Solar Centrum Nederland: méér dan tevreden van A tot Z!

Vooraf en tijdens de schouw werd goed en vakkundig advies op maat gegeven. Op alle vragen werd serieus ingegaan en naar tevredenheid beantwoord. Er werd geluisterd naar de klant en samen kwamen we tot het uiteindelijke plan van aanpak. 2 Zeer vakkundige installateurs verrichten hun werkzaamheden met uiterste preciezie en met plezier in hun vak. Binnen de vooraf geplande tijd waren de mannen klaar met het plaatsen van de zonnepanelen. Bij aflevering was alle 'rommel' opgeruimd! Kortom, van A tot Z: méér dan tevreden.

Snel, netjes en behulpzaam

Na het gesprek is er direct gekeken wat mogelijk was. Offerte was er binnen een week. Na akkoord konden ze al binnen 8 weken leveren. De monteurs denken mee en daardoor konden er nog wat extra panelen bij. Na de installatie is de helpdesk goed bereikbaar voor allerlei aanvullende vragen.

Keulenstraat 11 C

7418 ET Deventer

+31 6 53561337

Over Solar Centrum Nederland

Een eerlijk advies op maat en een montage uitgevoerd door vakkundige installateurs. Zo willen wij Nederland laten profiteren van duurzame energie.