Professioneel Bedrijf.

Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf met professionele medewerkers die weten waar het over gaat. Mocht u willen verduurzamen dan zou ik dit bedrijf zeker willen aanbevelen.

Meedenken in de juiste oplossingen

Vanaf de eerste contacten via de telefoon werd er goed meegedacht in de best passende mogelijkheid voor onze situatie. Ook de monteurs waren vriendelijk, keken ter plaatse naar de juiste oplossingen en betrekken je als eigenaar bij de beslissingen die gemaakt worden. Aangezien ik het dak van de schuur vervangen had konden daar minder panelen geplaatst worden dan gedacht, dit was vooraf bekend. De monteurs zagen mogelijkheden om op de woning extra ruimte te gebruiken. De factuur was achteraf echter gebasseerd op de oorspronkelijke 12 panelen en niet op de uiteindelijk geplaatste 9 panelen zoals afgesproken. Gelukkig is het, nadat ik dit heb aangegeven, aangepast.

Perfect bedrijf

Hebben vandaag 10 zonnepanelen bij mij geplaatst waar ik zeer content mee ben. Kwamen vanochtend op de afgesproken tijd met 4 werknemers en hebben net werk geleverd. Zelfs de gemaakte rommel en afval ven de verpakkingen meegenomen. Alles netjes uitgelegd hoe alles werkt en de installatie aangemeld bij de netwerkbeheerder.

Fantastische service gecombineerd met en een hoogwaardige kwaliteit levering

Ik ben blij om een positieve review te schrijven over Solarcentrum, het bedrijf dat voor de derde keer zonnepanelen bij ons heeft geplaatst. De service die we hebben ontvangen was uitstekend en de panelen werden snel geïnstalleerd. Bovendien zijn we zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. Het team van Solarcentrum heeft zich vanaf het begin tot het einde van het project zeer professioneel opgesteld. Ze waren altijd bereikbaar om onze vragen te beantwoorden en gaven duidelijke uitleg over het hele proces. Ze namen de tijd om onze behoeften te begrijpen en adviseerden ons over de beste oplossing voor onze specifieke situatie. Hun kennis en expertise op het gebied van zonne-energie waren duidelijk merkbaar. Wat ons ook opviel, was de snelheid waarmee de installatie plaatsvond. Nadat we akkoord waren gegaan met het voorstel, werden de zonnepanelen al binnen een paar weken geplaatst. Het installatieteam werkte efficiënt en professioneel. Ze hielden rekening met onze wensen en zorgden ervoor dat alles netjes werd geïnstalleerd. Bovendien werd na de installatie alles keurig opgeruimd, zodat we geen rommel achteraf hadden.

Deskundig, met flexibiliteit hoog in het vaandel

Het contact met Solarcentrum Nederland verliep prima. Door een fout mijnerzijds (toch geen 3 fasen aansluiting maar een 1 fase aansluiting) ter elfder ure de installatie aangepast en het maximaal aantal panelen voor 1 fase (12 stuks) werden gemonteerd. Tegelijkertijd werden alle voorbereidingen voor een 3 fasen aansluiting getroffen. Na omzetting naar 3 fasen door de netwerkbeheerder de bestaande installatie uitgebreid met 28 panelen, waarbij in samenspraak met de Adem, een van de monteurs, het optimale legplan werd bepaald. De elektricien zorgde netjes voor een correcte aansluiting in de meterkast. Monteurs werken hard, netjes en de rommel wordt opgeruimd. Solarcentrum Nederland BV is telefonisch goed bereikbaar en eventuele zorgen voorafgaand aan de installatie kunnen goed worden besproken Indien nodig is het bedrijf flexibel om de voor de klant passende de oplossing te vinden. Ook na afronding van de installatie is het bedrijf goed bereikbaar voor eventuele nazorg vragen, bijvoorbeeld over de opbrengstmonitoring.

Telefonisch een fijn informatief gesprek er werd mee gedacht met de mogelijkheden. Daarna rustig de tijd gehad om erover na te denken en andere opties te bekijken. Gekozen voor Solar Centrum Nederland mooi aanbod, fijne service. Alles was definitief en ingepland, toen kregen we een telefoontje of het week eerder kon. Vandaag zijn ze geïnstalleerd. Vriendelijked monteurs die netjes te werk zijn gegaan. Kortom wij zijn tevreden.

Maken waar wat ze zeggen

Van aanvraag en offerte tot en met plaatsing en installatie goed en vriendelijk geholpen. Ze maken waar wat ze zeggen.

Alles tot tevredenheid

De monteurs werkten netjes, rommel werd opgeruimd. Tijdens de montage bleek dat de panelen niet volgens de tekening geplaatst konden worden. Ter plekke werd een oplossing gezocht zodat toch het volledige aantal panelen geplaatst konden worden. Wij zijn zeer tevreden.

Vakkundig bedrijf

Zeer vakkundige mensen die de panelen hebben geplaatst en tevens meedenkend omtrent het plaatsen. Zowel de mensen van Solar centrum Nederland zijn vriendelijke mensen die welwillend meedekend zijn. De personen die de electriciteit hebben aangesloten zijn serieus en zijn de volgende dag teruggekomen met de nodige aanpassingen.

Vakkundig, vriendelijk, voldoet aan de verwachtingen

Zeer tevreden over Solarcentrum Nederland. Twee weken geleden 18 PV’s laten plaatsen met een oost-/westligging op beide dakhelften. Er kwam een team van vier medewerkers, drie PV-monteurs en een installateur. Alles is volgens de specificaties binnen één werkdag uitgevoerd. Leidingen netjes weggewerkt. Meterkast vakkundig uitgebreid. Na plaatsing hulp gekregen bij het activeren van de app. Dagelijks is het opwekken van de PV’s nu te volgen, wat (in combinatie met een verbruiksapp) bijdraagt aan een stuk bewustwording van het energieverbruik.

Zeer professioneel.

Zeer vakkundig en meedenkend. Aardige serieuze jongens. De zonnepanelen liggen er naar volle tevredenheid op!

Snelle levering, netjes alles gelegd. Ons dak was door diverse bedrijven afgewezen als te complex. Solar Centrum dacht mee en kwam met een goede oplossing, alles probleemloos verlopen.

Top bedrijf alles ging naar wens

Na lang zoeken toch uitgekomen bij Solar Centrum Nederland uit Deventer. Zij hebben een uitstekende klantenservice die direct alles uitlegt. Na 3 weken volgde de installatie alles is goed verlopen, ik zou deze partij dan ook zeker aanraden.

Tevreden

Een goed advies. Snelle levering Zeer goed overleg met de vakkundige installateurs de panelen op het dak geplaatst. alle kabels goed weggewerkt. Bedrijf telefonisch goed bereikbaar.

Snelle levering en plaatsing!

Prima bedrijf, aanvraag gedaan, dakscan gemaakt en nog iemand langsgekomen om alles door te nemen en de situatie te bekijken. Offerte was netjes, kreeg even later voor dezelfde prijs nog een upgrade naar de nieuwste panelen die meer opbrengen. Installatieafspraak gemaakt, werd na een tijdje gebeld met de vraag of het ook 2 weken eerder kon, top! Installatie keurig gedaan, hele aardige en netjes werkende monteurs en elektricien. Kortom, zeer tevreden!

Uitstekende service Solar Centrum Nederland

Onlangs heb ik zonnepanelen laten installeren door Solar Centrum Nederland en ik ben zeer tevreden over hun dienstverlening. Ondanks weersomstandigheden die de installatie vertraagden, waren de monteurs professioneel, vriendelijk en klantgericht. Het bedrijf was altijd bereikbaar voor vragen en hield me op de hoogte van de voortgang. Ze namen de tijd om het systeem uit te leggen en waren zorgvuldig met de installatie. Solar Centrum Nederland toonde professionaliteit en verantwoordelijkheid. Ik kan hen van harte aanbevelen aan iedereen die overweegt zonnepanelen te laten installeren.

Een 1 dag klus werd een 6 dagen klus

Volgens de offerte en de gemaakte afspraak zou de installatie binnen 1 dag gereed zijn. Dit werden uiteindelijk 6 dagen. Omdat de mannen al ingepland waren bij andere opdrachten moesten de extra 6 dagen ingehaald worden in de avond uren en weekend, zelfs zondag. In de hele periode van de installatie zijn dit de negatieve punten. 3x niet op de afgesproken dag gekomen en dus voor niets vrij genomen en thuis gebleven. Tot 2 x aan toe, duidelijk aangeven dat ons dak 9 meter hoog is ipv 6 meter toch met een te kleine ladder gekomen en daarna weer vertrokken. Troep na installatie niet altijd opgeruimd. Een nota sturen voordat de installatie af was. Tijdens het bellen aangeven dat we pas hoefden te betalen nadat de installatie volledig was afgemaakt en toch een betalingsherinnering gestuurd. Het vervelende is dat als er zaken niet goed gaan, kleine dingen gaan irriteren. Uiteindelijk maken de mannen die komen alles wel netjes in orde, alleen gaat niet van zelf en moet je overal achteraan. Heel erg jammer dat het zo is gelopen, wij raden dit bedrijf niet aan.

Beste George, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We hebben de feedback inmiddels intern opgepakt bij afdeling planning en werkvoorbereiding, om de miscommunicatie binnen onze planning in de toekomst te voorkomen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw recente interactie met ons. We begrijpen dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed en we betreuren het ten zeerste dat we niet in staat waren om u de hoogwaardige ervaring te bieden die u van ons mag verwachten. We zijn blij om te horen dat we het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen, daarnaast hebben we telefonisch besproken u tegemoet te komen door u te crediteren met 150 euro. We hopen dat dit u enige compensatie biedt voor de problemen die u heeft ondervonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We stellen uw feedback op prijs en zullen er alles aan doen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Solar Centrum Nederland

Medewerkers hebben goed en secuur gewerkt

Omvormer en kabel naar de meterkast volgens plan netjes opgehangen en weg gewerkt , via video gezien hoe de panelen op het dak liggen.

Erg tevreden met het eind resultaat

Solar Centrum Nederland is een zeer professioneel bedrijf welke klanttevredenheid in een hoog vaandel heeft! Klant staat centraal in alles wat ze doen. Monteurs zijn zeer vriendelijk en doen hun uiterste best om het product op te leveren. Werkten tot in het donker door. Helaas voor hun moesten ze de volgende dag de laatste 3 panelen leggen omwille van veiligheid. 2 kleine rest puntjes worden ook probleemloos opgelost. Dank voor de samenwerking!

Perfect geregeld!

Afgelopen januari bij ons enphase systeem geplaatst met de jinko panelen. Na lang zoeken uitgekomen bij Solar Centrum Nederland. Zeer tevreden over de installatie en vakkundige installateurs! Gr.

Goede duidelijke offerte, snelle levering en vakkundige installatie. Erg tevreden.

In een woord, topervaring

Mijn ervaring met solar centrum nederland was een positieve ervaring. Vanaf het eerste contact tot de installatie ben ik steeds goed te woord gestaan. De installatie is gedaan door vriendelijke en vakkundige mannen. Een kleine storing werd ook gauw verholpen. Ik raad dan ook iedereen aan om hier zonnepanelen aan te schaffen!

In een woord FANTASTISCH

Fijne contacten met de mensen van Solar Centrum Nederland, zowel vooraf als tijdens de installatie als achteraf bij de kleine opstartproblemen. Een prima advies vooraf en de installatie verliep prima, aardige installateurs die uitleg gaven tijdens het werk en meedachten aan oplossingen bij onverwachte problemen. Kortom, een topbedrijf dat uitstekende kwaliteit levert. Een aanrader!

Wij zijn zeer tevreden over de monteurs, elektricien en ondersteunende diensten

Op 24 februari hebben de monteurs 5 panelen gelegd volgens legplan en afspraken. Een paar dagen later kwam de elektricien om ze aan te sluiten. Omdat de oorspronkelijk bedachte route van de kabel naar de meterkast niet lukte heeft hij ter plekke een prachtige oplossing bedacht in goed overleg met mij de opdrachtgever. Sowieso werd er goed overlegd ook door de monteurs. Kortom hele prettige mensen om mee te werken die alles ook nog eens netjes hebben afgewerkt. Ze bestaan dus nog echt vakmannen met liefde voor hun vak.

Top! Goeie ervaring

Eind januari zijn de panelen geplaatst, dit is erg goed verlopen! Ook erg netjes hoe alles overlegd wordt, en denken met je mee qua aanleg van de kabels en plaatsen van de panelen. Ik zou Solar Centrum Nederland zeker aanbevelen aan mijn omgeving

Keulenstraat 11 C

7418 ET Deventer

+31 6 53561337

Over Solar Centrum Nederland

Een eerlijk advies op maat en een montage uitgevoerd door vakkundige installateurs. Zo willen wij Nederland laten profiteren van duurzame energie.