Al een paar jaar kom ik in Waddinxveen wat opvalt is dat het personeel heel toegankelijk en vriendelijk is. Wel heb ik nog een tip nl, wanneer een auto afgeleverd wordt lijkt het mij zinvol als er gevraagd wordt of de verzekering is geregeld
Goede info omtrent modellen. Vriendelijke adviseurs Vooral de aflevering van de auto was erg origineel en leuk.
Applaus voor Mulder-Mazda: alles is keurig en prima geregeld
Ik ben heel fijn geholpen met de aankoop van mijn nieuwe auto. Ook de aflevering was fantastisch:) Nu een paar dagen in gereden en hij rijdt werkelijk heerlijk, ben er erg blij mee!
Zoals eerder ook nu weer prettig geholpen in de zaak te Waddinxveen. Is altijd ongedwongen en er wordt niet "gepusht". Voelt niet aan als de meeste dealers, en dat is positief. Helemaal tevreden met weer een mooie Mazda :-) Om toch een puntje van kritiek te mogen geven: De levertijd duurde wat langer dan initieel werd aangegeven. Op zich geen punt (ik besef dat daar de dealer ook niet altijd invloed op heeft), maar op vragen werd wat laat geregeerd, en soms pas na herhaalde verzoeken. Wees daar alert op en het is weer helemaal als vanouds.
Bij binnenkomst gelijk spontaan en goed geholpen. Zeer snel een proefrit kunnen regelen wat heeft geleid tot de aankoop van een CX-5. Twee minpunten zijn dat er geen flesj wijn of iets dergelijks bij de levering wordt overhandigd, en dat je vertrekt met een halve tank brandstof. Je geeft duizenden euro’s uit dan mag je wel verwachten dat de auto vol is afgetankt.
Ik ben daar voor de eerste keer gekomen. Om naar een Mazda CX5 te kijken het was een Occasion die net binnen was . Werd er meteen goed ontvangen door een Dame van de receptie. Die meteen een verkoper er bij haalde voor mijn . Dat was de hr.Tomas Franssen Die mijn prima geholpen heeft en Alles uit gelegd heeft.We Zijn de zelfde ochtend tot een Dael gekomen en heb de auto gekocht en ja meteen mee weg gereden naar huis . Dat waren goede km met een heel goed gevoel. Ik zou ook zeker wel de Garage aan bevelen Top gaan zo door .
In de mail stond al iets over dat het een feestje zou zijn maar dit had ik niet verwacht toen ik mijn prachtige Mazda 2 op ging halen. Ik had altijd gehoopt op een auto met strik maar dit was zoveel leuker! Het filmpje ook al zoveel laten zien aan vrienden, collega's en familie en iedereen is enthousiast. Ook de sleutels zo leuk meegegeven, alsof ik ten huwelijk gevraagd werd ;) De service was sowieso heel goed, denken met je mee en al het personeel wat toen aanwezig was wenste mij veilige kilometers: het zijn de kleine dingen die het doen De auto rijdt fantastisch en ik voel me weer veilig op de weg. Hartstikke bedankt voor deze onvergetelijke ervaring!
De aflevering werd heel leuk gedaan.
Na negatieve ervaring , een goed gesprek gehad met de manager en waaruit ik zeg ruimte voor verbetering.
Originele beoordeling
Tijd voor een sprookje. Er was eens een autoverkopertje genaamd T. in het ogenschijnlijk mooie bedrijf Mazda Mulder in Waddinxveen. Waarbij ik na telefonisch contact op Vrijdag aangaf om op Zaterdag een auto te komen bekijken die op de website vermeld staat als beschikbaar en klaar om mee proef te rijden. (ik zeg beschikbaar bewust maar wacht af..) Met goede zin vanuit het Westland naar Waddinxveen om een auto te bekijken van circa 15.000 euro. Echter blijkt als wij arriveren de bewuste verkoper waarmee wij hebben afgesproken genaamd B. niet beschikbaar te zijn. We worden verder geholpen door verkoper T. ja T. de zelfingenomen verkoper T. die zichzelf erg graag hoort praten. Onze auto staat nog ingebouwd in de occasions showroom en ook onze verkoper is iemand anders (goed begin is het halve werk) Desalniettemin konden we een proefrit maken en dan ging T. even onze oude Mitsubishi Space Star uit 2001 taxeren. Wij gingen onder het proefrijden er vanuit dat de dagwaarde á 500 prima had geweest. Echter bij terugkomst is onze auto nog niet getaxeerd? Omdat onze T. blijkbaar zoveel belletjes had gehad hij er nog geen tijd voor had gehad, en er zou ook een andere verkoper ziek naar huis zijn gegaan? collega B. Wat een toeval dat er ook andere mensen waren die interesse hadden in een duurder segment auto. Dus tja T. de goede verkoper ruikt meer geld. Hoe kom ik van de mensen af met gezonde echte interesse in de auto die minder oplevert. Hij bedacht laat ik nog kopje koffie aanbieden met een stroopwafel en het sprookje ging rustig verder. Wij kregen van T. een stevige handruk en de absolute garantie dat hij mij ging bellen, mailen, appen en zelf een postduif ging sturen om te laten weten wat hij kon doen qua prijs en taxatie , om 7 uur 's-avonds een app dat de auto al reeds verkocht is en of hij mij mocht bellen? lieve Mazda Mulder zet deze verkoper op non-actief! Wij hebben een Mitsubishi Cross Eclipse á 35.000 gekocht. Mvg, Fam.van B.
Goede service, informatieverstrekking en prijs/kwaliteit.
De auto die ik zocht stond bij Mulder en mijn vrouw vond de kleur mooi, dus beslissing genomen, de auto rijdt lekker.
Zeer goed en geweldig geholpen door Tomas wat een fantastische verkoper hij heeft ons heel vakkundig geholpen niets was hem te veel.En toen kwam het moment dat we onze Mazda 3 op konden gaan halen wat was dat een feestje echt geen woorden voor. Hele goede uitleg gehad van Tomas over de vele mogelijkheden van onze Mazda 3.Dus in een woord dikke pluim voor jullie.
Alles was top geregeld bij het afhalen van onze auto, duidelijke uitleg en een leuke sfeer actie, maar het meest belangrijke ..... de MAZDA is geweldig!
Goede garantie Netjes geholpen Auto Netjes gepoetst Terug gegaan voor een kapotte spiegel motor. Super geholpen en het was garantie. Groetjes Willem
Als klant voelde ik me welkom en de communicatie is goed en niet opdringerig. Prima. Er waren wat puntjes vergeten die we besproken hadden is grotendeels opgelost. Nog een punt van aandacht die ik teruggekoppeld heb aan jullie collega Bas de passagiers zijde vloer mat is niet aanwezig en nog niet geleverd. Dat komt nog wel goed . Ik hoop in de toekomst als er eventueel wat moet gebeuren aan de Mazda ook een goed geholpen te worden Met vriendelijke groet Jack van der Plas
Wij hebben een auto ingeruild voor een occasion van Mazda. Het gesprek verliep prettig, er werd een serieus bod gedaan op onze oude auto en de gehele transactie verliep vlekkeloos. Bij aflevering onverwacht een verrassende show na het indrukken van de 'rode knop', erg leuk. Vriendelijk personeel, uitstekende verkoper.
We kwamen op zaterdagmorgen binnen. Was meteen wat wilt u drinken. En we gingen de vrijdag erop de auto ophalen we moesten op een rode knop drukken muziek en mist roldeur ging open en de auto werd binnen gereden kreeg er kippenvel van mooi.
Super blij met de Mazda 2 Full Hybrid Homura. Auto rijdt geweldig goed! De aflevering van de auto was een feestelijk gebeuren, een geweldige ervaring! Van verkoper Bas kreeg ik duidelijke uitleg over de technische snufjes, hoe alles werkt. Het voelde voor mij als een warm bad. Bedankt!
klantvriendelijk en correcte afhandeling van de aflevering er werd voldoende tijd genomen om alle verschillende mogelijkheden van de auto uit te leggen. Tot nu toe erg tevreden.
Na maanden zoeken op internet en kijken bij de dealers mijn Mazda cx-3 ingeruild goede prijs gekregen en een Mazda cx-30 gekocht. Tot nu toe erg blij met de auto en goed geholpen door de medewerkers.
We kwamen onverwacht in een situatie terecht waarin we acuut een andere auto nodig hadden. Mulder heeft ontzettend goed met ons meegedacht en is ons op een zeer klantvriendelijke manier tegemoet gekomen met een droomauto die dankzij hen in ons budget en onze situatie paste. En net als bij de vorige Mazda maakten ze ook deze keer een feestje van het ophalen van de nieuwe auto. Het spreekt voor zich dat we nog lang klant hopen te blijven en over een aantal jaren ook onze volgende auto bij Mulder hopen aan te kunnen schaffen. Wij wonen in Hilversum dus Waddinxveen is bepaald niet naast de deur maar voor zulke goede service hebben we graag wat extra reistijd over. Bedankt aan iedereen bij Mulder en aan Bas in het bijzonder.
Wij werden prettig ontvangen en de uitleg over de auto is kundig gedaan. Er werd voldoende tijd besteed.
De ontvangst en de commerciële benadering straalde vertrouwen uit
Voordat je een auto koopt: Nette showroom, prettige sfeer, prima verkopers zoals ik ze eigenlijk nog niet eerder heb gezien. Geen opdringerige verkooptactieken zoals je elders wel eens ziet. Mede hierdoor een mooie deal gesloten voor een Mazda 2 occasion waar de verkoopadviseur ook écht zijn best voor heeft gedaan. Nadat de auto is gekocht: Na een maandje terug voor loslatende raamrubbers aan mijn destijds 20 maanden jonge auto. Ze stonden niet direct te springen er iets aan te doen tot ik erop aandrong. Het kon allemaal niet zo'n kwaad. En dan hebben we het slechts over een paar rubbers op een "certified occasion" waar "alles aan klopt", met 2 jaar garantie. Nu wil ik een paar opties laten in bouwen. Email formulier ingevuld en mijn wensen geuit en prijsinformatie opgevraagd. Geen reactie. Gebeld en alles vriendelijk uitgelegd. Prima, zou terug gebeld worden. Niet gebeurd. Whatsapp dan proberen. Hier kreeg ik wel wat bruikbare informatie op maar onvolledig. Wat gaat dit allemaal ontzettend moeizaam. Ik vraag slechts om een paar opties en de prijzen. Wat wil nu het geval, het is niet slechts Mulder-Mazda. Bij een andere dealer precies hetzelfde. Geen reactie op email, geen terugbelactie. Van één andere dealer wel een reactie maar amper antwoord op mijn vragen. Laat ik Mazda Nederland eens proberen. Telefonisch onmogelijk om iemand te spreken te krijgen. Slechts een voicemenu en een optie om jawel, terug gebeld te worden. Tot driemaal toe geprobeerd. De moeite genomen om een vriendelijke, constructieve email op te stellen en je raadt het al... geen reactie. Mazda bouwt topauto's. Niets dan lof voor de ontwerpers en technici. Alles eromheen, laat maar. Wat een totale desinteresse in klanten. Hoe kan ik een Mazda dealer erop vertrouwen adequaat en betrouwbaar onderhoud te verrichten als auto's verkopen slechts het enige is waar ze voor warm draaien? Jammer, hoe goed mijn 2 ook is, Mazda is niet mijn merk en hij zal binnen een jaartje weer ingeruild worden.
Originele beoordeling
Nette showroom, prettige sfeer, prima verkopers zoals ik ze eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt. Geen opdringerige verkooptactieken zoals je elders wel eens ziet. Zoals ze beloven houden ze geen verkoopgesprekken maar adviesgesprekken en dat is ook mijn ervaring. Mede hierdoor een mooie deal gesloten voor een Mazda 2 occasion waar verkoopadviseur ook écht zijn best voor heeft gedaan. Iedereen blij. Van de oplevering had ik iets meer verwacht. Geen feestje zoals ze beloven of auto die mij op stond te wachten in de showroom. Die stond ergens achter op straat. Schoonmaken had ook net iets beter gemogen. Er werd na de administratieve handelingen wel gevraagd of ik alsnog een "showtje" wilde maar op deze manier is de spontaniteit er al af. Een presentatie zet je klaar vóórdat de klant komt. Voor mij was het voldoende geweest als hij in de showroom had gestaan zonder allerlei poespas eromheen. Ook bij Mulder-Mazda zal je daarvoor eerst in het hogere segment moeten shoppen. Ik lees althans dat CX-60 en MX-5 baasjes een andere behandeling genoten hebben. Wat voor mij niet vanzelfsprekend was is het feit dat deze uitvoering standaard geen werkende navigatie heeft. Je ziet wel een optie in MZD Connect en hebt er fysieke knoppen voor maar er ontbreekt een SD-kaart en bij Mazda mag je daar nog even 500 euro extra voor aftikken, wat een belachelijke prijs is. Iets waar Mulder-Mazda niets aan kan doen maar ik had er wel even op geattendeerd mogen worden. Daarnaast was het aardig geweest als Mulder nog iets van een aanbodje had gedaan maar de reactie was ineens een stuk meer zakelijk... dat het 500 euro kost. Overigens was deze laatste ervaring niet met dezelfde verkoopadviseur (afwezig) maar iemand bij de klantenservice via Whatsapp. Nog één positieve noot: ik weet niet of het standaard is maar ik kreeg een volle tank peut mee. Ik ben benieuwd naar mijn ervaringen voor het komende jaar. Voor nu 3 sterren en een Ja omdat ik niet kan kiezen voor misschien.
Kanaaldijk 42
2741 PA Waddinxveen
Wij maken het kopen van een Mazda een bijzondere gebeurtenis, de aflevering een feest en het bezit zorgeloos. Wij zijn Mulder-Mazda en doen altijd die onverwachte stap extra. Bij Mulder krijg je méér! Dat zie je aan alles. De hoogste prioriteit is dat onze klanten tevreden zijn. Bij Mulder-Mazda is dat geen loze kreet, we timmeren continu aan de weg om die belofte waar te blijven maken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.