Filters

9

Goede service, leuke communicatie

Na jarenlang Toyota gereden te hebben voor het eerst een gebruikte Mazda gekocht bij Mulder Mazda. Robbert Dols nam alle tijd voor ons en kwam met een goed inruilvoorstel. Daarnaast dacht hij mee om de gekozen Mazda optimaal af te leveren. Aankoop ervaring was helemaal top, hopelijk ook de komende jaren in onderhoud en service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en prettig in het contact.

Intussen onze 2e Mazda gekocht bij Mulder en wij zijn zeer tevreden over de auto’s en de klantbenadering. Ook bij het afleveren uitgebreid de tijd voor ons genomen ook al was het voor hen niet op de standaard tijden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Vanaf het begin t/m de aflevering van mijn mazda 2 perfect geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
8

Poditief

De ervaring bij Mazda Mulder is positief. Vriendelijke ontvangst ook bij de receptie Uitgebreide uitleg bij de aflevering van de nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Middels het internet een Fiat 500 gezien in de vestiging Waddinxveen. Zonder afspraak langs gegaan en werden keurig geholpen. Een kop koffie, een stroopwafel en zelfs een bakje water voor de hond hoorde erbij. Van de proefrit, naar de inruil en vervolgens de aanschaf. Alles verliep rustig en ontspannen. Wij raden de aanschaf van een auto hier zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Correcte benadering duidelijke mening over prijs ,komen na wat afgesproken is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het kan altijd beter

Onze nieuwe cx5 op gehaald Helaas de deur deed het niet en hij werd toen buiten afgeleverd gelukkig was het droog weer De mazda emblemen zouden zwart gespotwn zijn maar zaten er helaas nog niet op eerlijk is eerlijk mulder wilde ze thuis komen monteren wij wilde dit liever in de garage dus zijn wij zelf naar waddingsveen gereden daar zijn ze netjes gemonteerd maar wij vinden het vreemd dat de auto nog niet klaar was (ze hadden dat kunnen doorgeven voor de afspraak)we hadden liever dat we dan een dagje langer hadden gewacht om op te halen helemaal klaar was mooier geweest De vragen die wij hadden werden netjes beantwoord maar de goede poetsdoek die we zouden krijgen was helaas niet nieuw Verder rijd de cx5 goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top !

Vriendelijk personeel met veel kennis van de auto's. Goede service , we zijn ontzettend tevreden! Heel blij met onze mazda.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en klantgericht geholpen.

Vriendelijk en klantgericht geholpen. Fijne auto.

  • Aanbevelen? Ja
6

Informatie had beter gekund

De verkoper ging niet heel diep in op alle technische specificaties en gebruiksmogelijkheden die de auto biedt zodat wij na het ingebruikname nemen regelmatig met verrassingen te maken kregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

attente verkoper, oplossingsgericht

na keuze en bestelling bleken er achteraf toch wat issues te zijn tav de geleverde auto. Verkoper stond hier open voor en in overleg tot goede oplossing gekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische ervaring bij Mulder Waddinxveen

Mijn ervaring bij Mulder Waddinxveen was uitstekend-vriendelijk, deskundig en werkelijk de allermooiste CX-30 rijker Ik voelde me echt goed geholpen door adviseur Robbert alles verliep soepel van eerste contact t/m de inlevering CX-30 en aflevering van de nieuwe mooie CX-30. Wat een auto, zó mooi. Al met al goed gedaan. Een 10

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Op zoek naar een nieuwe Mazda CX-5 kwamen we o.a. terecht bij Mulder-Mazda Waddinxveen waar we direct een scherp aanbod kregen en snel en goed te woord gestaan werden. Eind oktober konden we de nieuwe Mazda CX-5 dan ophalen bij Mulder-Mazda Waddinxveen waar we zeer vriendelijk verwelkomd werden. We zijn zéér blij met onze nieuwe Mazda CX-5 en genieten er met volle teugen van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Polished service.

Working with Bas was fun, easy and enjoyable. We had many questions, which he helped us answer. We also had many questions over email which he also continuously answered in a speedy way. Allowing us to test drive the car was the thing which sold us that this was the one. Thank you for the excellent purchasing experience. On a different note, the Mulder Mazda Rotterdam was not a good experience. The car was flashing all sorts of warnings, told us the oil needed changing and more. When we asked about it, they said that the accu was low. Wish they had explained that the car was not ready to test drive. Luckily we could drive back to Groene Hart and explain what we experienced to Bas who also seemed disappointed with that experience.

  • Aanbevelen? Ja
5

Is alles eerlijk verteld?

Er werd verteld dat er niet gerookt is in deze auto. Een gat in de achterbank deed mij twijfelen. Nu heb ik ook op bestuurdersstoel 2 brandgaatjes ontdekt en dat lijkt er toch op dat er is gerookt in deze auto. Er zit veel schade op de achterdeur, zag ik pas in het volle zonnetje, maar nu is het niet meer te negeren. Er zitten wel 20 kleine krasjes op. Ik heb hier een slecht gevoel over. Jammer dat hier niet eerlijk over gecommuniceerd wordt bij de verkoop. Wat ga ik nog meer ontdekken wat niet verteld is?

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed gesprek, duidelijk

Keuze was snel gemaakt, inruilprijs was iets minder dan verwacht maar met extra korting op aankoop in orde. Leuke overdracht met de bekende rode knop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Hele fijne ervaring bij Mazda Mulder in Waddinxveen. Goed geholpen. Prettig contact met de verkoper. Het warme stroopwafeltje was heerlijk en draagt ook bij aan prettige ontvangst en op gemak voelen. Goede service en uitleg, ik kreeg antwoord op al mijn vragen, heel leuke oplevering. Was ik door verrast. Al met al heel tevreden door de service die wordt aangeboden, ook na de koop van de auto, en het contact dus ter plaatse en vooraf en na de aankoop, verkoper was ook goed bereikbaar, en uiteraard het kwalitatieve product, de mooie en goede auto waar ik nu heel blij mee ben

  • Aanbevelen? Ja
9

Never change a winning team

Het is eigenlijk niet eerlijk want ik ben een echte Mazda fan..ik rij het merk al vanaf mijn 21 ste jaar (bij meneer Mulder, Garage Mulder op de Hoofdweg Rotterdam) en ik ben nu bijna 68 jaar oud.Dit wordt alweer mijn zesde Mazda....een merk dat me nooit in de steek heeft gelaten....1 Mazda is in Frankrijk totalloss gereden. Dat was jammer, de dame in kwestie slipte in de pyreneeën gelukkig voor beide partijen goed afgelopen.... en 1 mazda Mazda cx 5 heb ik via de zaak gereden...de andere 4 dus probleemloos prive....De cx 5 vind ik een prachtig model...elegant en stijlvol met een heerlijke hoge instap....Is er dan niks veranderd ....aan de techniek zeer zeker die is alleen maar vooruit gegaan en ik rij voor het eerst een automaat (heerlijk). De rijbeleving is ook bij deze uitvoering weer subliem...We vertrouwen erop dat we vele kilometers en vele landen met onze nieuwe Mazda cx5 gaan bezoeken. WE HEBBEN ER ZIN IN!!!!! De levering ging snel en correct....en The Eye of the Tiger bind ons.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gedoe met banden, over deal wel redelijk tevreden

Ik moest bij mijn nieuwe CX30 750€ bijbetalen voor all season banden. Achteraf best wel vrij veel, er zaten immers al nieuwe banden onder. Bij aflevering kwam ik er bij toeval achter dat ik zomerbanden geleverd had gekregen. Na een paar dagen gewisseld, bleek ook nog een ventiel kapot dus alles bij elkaar meermalen langs geweest. De zomerbanden waren mooi zwart gemaakt. De all season niet. Daarnaast was de auto niet volgetankt. Aangezien je dat toch uiteindelijk zelf betaalt snap ik niet waarom niet, komt wel prettiger over. Kreeg 2 maal excuses, prima. En door.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goede indruk, maar teleurstellende afhandeling

Uiterst vriendelijke mensen, het bedrijf maakt een nette en professionele indruk en de werkplaats is goed. Helaas liet de interne communicatie te wensen over: de afgesproken tijd voor de proefrit werd verkeerd doorgegeven, en ook bij de aflevering en vervolgafspraak ging het mis. Tijdens het aankoopgesprek met Bas was naar mijn mening duidelijk toegezegd dat de beschadigde zwarte sierlijsten van de occasion vervangen zouden worden, omdat herstel door de diepe krassen geen optie was. Thuis ontdekte ik echter dat dit niet was gebeurd. Daarnaast vond ik de auto slordig opgeleverd: er zat op diverse plekken nog wat polijstmiddel en het interieur was nauwelijks schoongemaakt. Bij de documentatie zat geen recente print van het Mazda Service Register, maar wel oude rapporten en zelfs het voormalige leasecontract met adres van de vorige bestuurder. Niet de start die je verwacht bij de aanschaf van een auto bij een erkende dealer. Na contact mocht ik de auto opnieuw brengen, waarbij ook enkele garantiewerkzaamheden werden uitgevoerd. De service hierbij was netjes, inclusief een goede leenauto. Helaas bleek bij het ophalen dat de één van de twee sierlijsten (bumper) opnieuw niet was aangepakt. Vergeten, miscommunicatie enz. Direct gemeld en er werd wel netjes aangeboden om de auto op te halen en terug te brengen, maar toen werd er ineens gesproken over het herstellen/spuiten van de beschadiging in plaats van vervangen. Dan vraag ik me wel af of ze het niet gewoon bewust zijn 'vergeten' vanwege de hogere kosten. En ik zou dat standpunt nog begrijpen ook, maar zeg dat dan gewoon. Nu ben ik twee keer niet tevreden, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Mocht je dus overwegen hier een occasion te kopen, maak dan duidelijke afspraken en leg deze bij voorkeur schriftelijk vast. Voor mij is het vooral heel teleurstellend dat gemaakte afspraken tot twee keer toe niet zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uistekend

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Afgelopen week de showroom binnengelopen vpor een offerte. Zeer vriendelijk geholpen door Robbert Dols. Door goed te luisteren en gerichte vragen te stellen heeft hij aan mij de juiste auto in 1 dag verkocht. Dank je wel, Robbert voor het meedenken en jullie service. Je hebt mijn ervaring bij Mazda weer positief gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zwaar teleurgesteld

Wanneer ik een afspraak maak voor een proefrit op woensdag 15-10-2025 om 11.00 uur en vervolgens op deze dag om 0.900 uur de mededeling krijg dat de betreffende auto verkocht is??? Zeer vreemde manier van (geen) zaken doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed advies en fijne service

Toen mijn oude CX-5 kosten begon te maken, ging ik op zoek naar een nieuwere occasion. Bij Mulder Mazda vond ik al snel een prachtige auto, en binnen een half uur was de deal rond. Een week later stond hij klaar, en sindsdien rijden we weer met veel plezier. We weten ook dat we bij vragen of problemen altijd bij Mulder Mazda terechtkunnen, omdat dit al 15 jaar onze dealer is. Dat is natuurlijk niet voor niets.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

In een fijn gesprek met Robert heb ik mijn auto wensen/voorkeuren kenbaar gemaakt. In de showroom stond een Mazda CX-5 welke aan al mijn wensen voldeed! Robert heeft geregeld dat ik direct een proefrit kon maken en na de proefrit was ik verkocht! Dank aan Mulder Mazda voor het prettige en fijne gesprek en prima service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kanaaldijk 42

2741 PA Waddinxveen

0182 - 60 60 03

[email protected]

Over Mulder-Mazda-'t Groene Hart

Wij maken het kopen van een Mazda een bijzondere gebeurtenis, de aflevering een feest en het bezit zorgeloos. Wij zijn Mulder-Mazda en doen altijd die onverwachte stap extra. Bij Mulder krijg je méér! Dat zie je aan alles. De hoogste prioriteit is dat onze klanten tevreden zijn. Bij Mulder-Mazda is dat geen loze kreet, we timmeren continu aan de weg om die belofte waar te blijven maken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.