Filters

10

Geeft vertrouwen!

Vanaf het maken van de afspraak voor een proefrit tot aan de aflevering van de auto een goed gevoel gehad over het bedrijf. Vriendelijk en geduldig van begin tot eind. Duidelijk en eerlijk over de prijs. Wij genieten nu van de aankoop en hebben er alle vertrouwen in dat de service ook zo blijft tijdens onderhoud. Bedankt Mulder-Mazda! De aflevering maakte de positieve ervaring af, echt heel leuk gedaan!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden met de aankoop en levering

De aflevering was 1 groot feest en ik ben zeer tevreden met de service ! Ik ben een nieuwe klant en zeker van plan te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne Ervaring

Mike Blok is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hij maakt een bezoek aan de garage een aangename ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring, begin tot het einde

Mijn ervaring bij Mulder is helemaal top! Proefrit gemaakt, beviel super. Vrijblijvend de offerte mogen ontvangen en er even over na gedacht. Eindstand de keuze gemaakt om de Mazda aan de schaffen. De auto kon super snel afgeleverd worden! De aflevering is op zijn zachtst gezegd een feestje. Wat een unieke manier van afleveren! Kortom, super ervaring en voor herhaling vatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Op 9 mei j.l. was ik zakelijk onderweg in Rotterdam, 's avonds bleek mijn rechter achterband lek. Door de bergservice werd mijn auto bij Mazda Mulder neergezet, deze waren uiteraard al gesloten. De volgende ochtend eerst gebeld en daarna vanuit mijn woonplaats Venlo naar Mazda Mulder gereden, mijn auto bleek bij aankomst in Rotterdam al gerepareerd. Wat een service!!! Na 2 koppen lekkere koffie (in de tussentijd werd mijn auto gereset) kon ik mijn weg weer vervolgen. Van harte bedankt voor de geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk

Wat mij verbaasde dat deze auto uit Duitsland kwam, dit is niet erg maar had wel door de verkoper gezegd mogen worden. Kwam er thuis achter door het instructieboekje dat in het Duits was, is wel netjes omgeruild. Verder zaten er allemaal bruine vlekken (waarschijnlijk koffie) op de hemelbekleding achter de bestuurders stoel. Heb het zelf kunnen verwijderen. Verder is het jammer dat je bij een jaarlijkse beurt geen gratis vervangend vervoer krijg. Dit heb ik altijd gehad bij Mulder Mazda, ben namelijk een oude klant en dit is mijn 6 mazda bij jullie. Ben gewend als ik mijn auto een jaarlijkse beurt laat geven, kreeg ik altijd een gratis vervangende auto. Verder ben ik tevreden met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Voortreffelijke service!

Ontspannen, eerlijk, professioneel en duidelijk samen met de klant voor de beste oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Fijne medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Vanaf het begin tot en met oplevering, zoals het hoort

Vanaf begin tot en met oplevering is het gehele traject zeer netjes en correct verlopen. Met als slot de spetterende oplevering van onze CX-60. Goed dat jullie namen, mijn bedrijfsverhuizing, enz wisten, dat maakt het menselijk en voelt je serieus genomen! Als ik al iets noemen moet, dan is het dat de handleiding zeer beperkt is, online is de volledige. Maar dat leest niet zo makkelijk in de auto. Maar daar kan Mulder niets aan doen! De Mazda rijdt uitstekend en ik ben er zeer content mee! Robbert bedankt voor het gehele traject, ik ben zeer tevreden!! (zeker ook over de CX-60, die mag ook best wat meer positief belicht worden)

  • Aanbevelen? Ja
10

Waar service nog service is

Prettige benadering van potentiële klant en niet opdringerig

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vrijdag onze nieuwe Mazda CX60 opgehaald. Prettige ontvangen. Op een leuke manier de auto in ontvangst mogen nemen. Goed uitleg gekregen van de auto. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Een feest om Mazda te rijden

De ontvangst bij Mazda, maar vooral ook het feestje bij de overhandiging van de auto was echt geweldig! Mijn hele omgeving heeft zich ook vergaapt aan het filmpje ervan. Nog nooit had iemand dit meegemaakt! Maar ook het rijden in de auto zelf is iedere keer weer een feestje. Wat een rust en wat een kracht in deze auto. Ik hoop er nog heel lang in te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service gastvrij behandeld

Wij zijn gastvrij ontvangen. Mazda Rotterdam levert goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en deskundig geholpen

Het duurt best lang als je zeven maanden op je nieuwe auto moet wachten. Deze dealer houd je goed op de hoogte en ook de aflevering was keurig verzorgt met een leuke verassing!

  • Aanbevelen? Ja
9

100% tevreden klant

2 auto’s daar nu gekocht en van verkoop tot onderhoud zeer tevreden Vriendelijk en vakbekwaam Kom vanuit Den Haag naar Rotterdam om dat ik hier goed geholpen wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

top

alle vertrouwen in goed behandeld door rowan

  • Aanbevelen? Ja
9

tevreden over de hulp en aandacht

ik kom hier al zo lang, het is net of ik bij familie binnen kom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring

FANTASTISCH

  • Aanbevelen? Ja
1

Verplichten je tot onnodige uitgaven.

Opgelet. Voordat je ervoor kiest om je Mazda bij deze dealer te laten onderhouden voor het behouden van je fabrieksgarantie, lees het volgende. Deze dealer vind de 300+ euro die je jaarlijks betaald voor het behouden van je fabrieksgarantie niet voldoende en dwingt je tot onnodige en hoge extra uitgaven bovenop de 332,02 euro die je al betaald voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Los van het feit dat dezelfde beurt in 1 jaar tijd 40euro duurder is geworden en er geen gespecificeerde rekening is gegeven, vind ik het prima en begrijpelijk dat er jaarlijks een onderhoudsbeurt moet worden uitgevoerd voor het behouden van mijn fabrieksgarantie. Deze garage zet je in een positie waarbij je gedwongen wordt om bovenop op de jaarlijkse kosten voor de onderhoudsbeurt nog honderden euro's extra uit te geven. Zo moest ik mijn remvloeistof a 63euro en mijn intererieurfilter a 70 euro te vervangen. Zelf als autobestuurder ben ook verantwoordelijk voor het onderhouden van mijn auto. Om deze reden heb ik zelf na 2 jaar al gekeken naar de kwaliteit van mijn remvloeistof, waarbij de indicator aangaf dat deze nog op 0% stond en helder was van kleur. Dit heb ik een week voor de beurt gecontroleerd en hiervan heb ik een foto genomen als bewijs. Ook heb ik vorig jaar zelf mijn interieurfilter vervangen en maak ik deze ook regelmatig schoon door bladeren en vuil te verwijderen, aangezien ik het belachelijk vind dat de garage 70euro in rekening zou brengen voor een handeling van 2 minuten werk en materiaalkosten welke niet eens in de buurt komen van de 70euro die Mazda Mulder in rekening brengt. De tijden waarin we momenteel leven zijn al duur genoeg. Ik vind het leuk om zelf met mijn auto bezig te zijn en neem ook graag zelf mijn verantwoordelijkheid voor het onderhouden ervan. Nu heb ik te horen gekregen dat mijn garantie is vervallen voor de remhydrauliek, ABS pomp en blowermotor en ontwaseming.

  • Aanbevelen? Nee
9

Perfect

Dit is onze 4 de mazda bij mulder-mazda en altijd perfect geholpen en ik had niet anders verwacht Van daar dat wij altijd terug komen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische ervaring!

Ik heb vorig week zaterdag mijn nieuwe CX5 in ontvangst mogen nemen. Ik had afgesproken om de auto in de vestiging Waddinxveen op te halen. Er werd echt aandacht besteed aan de aflevering door er een feestje van te maken. Ook kreeg mijn zoontje een miniatuur modelletje. Dat zijn de kleine details waarmee Mulder-Mazda het verschil maakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch geholpen van het begin tot het einde!

Fijn geholpen tijdens het kopen van de nieuwe auto en een prima service altijd ervaren. De oplevering van de nieuwe auto was een echt feestje!

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en op tijd afgeleverd

Auto werd netjes en op tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed vanaf het begin tot en met aflevering

Mijn zoon had al een Mazda bij Mulder gekocht,en was daar erg tevreden over. Zelf was ik ook onder de indruk van zijn Mazda CX 5. Ik rij er nu een week in,en ben erg positief!! Ook goede ervaring met Mike de verkoper,hij heeft alles goed uitgelegd. Ik hoop vele jaren veilig te rijden in mijn Mazda CX 5.

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect zoals het hoort

Keurig en kundig behandeld en voorgelicht.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Martin Luther Kingweg 21

3069 EW Rotterdam

010 - 421 42 00

[email protected]

Over Mulder-Mazda Rotterdam-Noord

Wij maken het kopen van een Mazda een bijzondere gebeurtenis, de aflevering een feest en het bezit zorgeloos. Wij zijn Mulder-Mazda en doen altijd die onverwachte stap extra. Bij Mulder krijg je méér! Dat zie je aan alles. De hoogste prioriteit is dat onze klanten tevreden zijn. Bij Mulder-Mazda is dat geen loze kreet, we timmeren continu aan de weg om die belofte waar te blijven maken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.