

Aardig en correct behandeld.
Erg fijne tandarts afspraken. Er wordt goed verteld wat er gedaan moet worden voor al als je wat angstiger bent. En Angela is natuurlijk de beste!!
Zolang ik een vaste tandarts/behandelaar /mondhygiënist(Abdel) heb, vind ik het prima. En dat is nu het geval. Dus ben ik nu tevreden!!
Goede ervaring Vriendelijke tandarts en mondhygiëniste
Deskundig,, vakbekwaam, attent, geruststellend (wat voor mij heel prettig was). Vriendelijke en prettige persoonlijkheden.
Klinkt standaard, maar het personeel is gewoon vriendelijk en kundig. Ik heb geen vrees voor de tandarts, maar als mensen dit wel hebben wordt daar zeker rekening mee gehouden. Leuk en jong team voor zover ik zag.
Goed
Rustige vakbekwame mensen. Nemen de tijd en leggen je alles uit.
Prima tandarts Roef. Al jaren goede ervaringen
zorgzaam en kundig team
Iedere keer iemand anders en dan ook nog zeer slecht te verstaan.
goed behandeld
Mondhygiënist 81€ per half uur Gebits controle:: adviezen om bestaande vullingen te vervangen. Naar klachten wordt slecht geluisterd. Voelt voor mij als zakkenvullers.
De tandarts Kalo probeerde de pijn weg te halen uit de mond, maar kon niet in 1 wortelkanaal komen, daarom doorgestuurd naar tandarts Ahmed. Deze heeft wel het einde van de wortelkanaal kunnen bereiken. Dit is nu een week geleden en ik heb tot dus ver geen last meer van deze kies gehad.
Bij de tandarts Rose ging het al niet goed ivm het er uithalen van de happroef en ik moest regelmatig hoesten. In Dinxperlo ging alles anders dan ik van de heer Rose gewend was. De tandarts (mevrouw E. Garrido) moest een veel te grote kies bijslijpen om het uiteindelijk erin te kunnen zetten. Maar halverwege de behandeling zat de kroon hangend vast tussen de kiezen. Mevrouw Garrido kreeg de kroon er niet meer uit en moest assistentie vragen bij een man. Deze heeft mij dusdanig in de lippen gesneden dat ik er dagen last van had. Na ruim een uur zat de kroon eindelijk op zijn plaats. Geen enkel excuus wat ik zeer op prijs had gesteld, jammer.
Vriendelijk personeel! Tandarts die alle tijd voor je neemt. En regelmatig vraagt of het nog gaat. Erg prettig! Als ik deze beoordeling moest doen nav bezoek mondhyg, dan was dit alles stukken minder positief geweest! Ik vind die behandeling echt zo verschrikkelijk dat ik ermee ben gestopt en gewoon weer naar Melanie ga!
Nvt
Er hangt een prettige sfeer in de praktijk. De tandartsen en alle andere werknemers voeren uiterst professioneel en goed hun werk uit.
Goed en vakkundig!
Je wordt er vakkundig geholpen. Je wordt er altijd op je gemak gesteld en ze nemende tijd voor je als niet alles duidelijk is of dat er wat moet gebeuren
Vriendelijke personeel
Nu ik ouder wordt merk ik dat mijn gebit bij controles minder secuur gecontroleerd wordt dan toen ik jong was. Die verandering merk ik bij de jonge tandartsen.
Mijn Ervaring met de tandarts was prima. Mijn ervaring met de preventie assistentie krijgt een onvoldoende Dit omdat ze in mijn beleving erg gehaast en ruw te werk ging.
Professionele zorg, organisatie te groot, als je binnen komt lijkt het op een fabriek. Ruimte is te klein, teveel clienten in een ruimte. Ruimte is niet gezellig, bent echt bij een tandarts, Ruimte stelt je niet op je gemak. Receptie heeft het te druk, je voelt de stress bij haar. De aanmelding-scan werkt niet, elke klant die binnen komt, komt het zelfde liedje. Heef U een afspraken kaart, wilt u die scanne. Antwoord: ik heb geen kaartje ivm telefonisch afspraak, ik heb het kaartje vergeten enz. Je krijgt een nieuw kaartje, moet zelf scanne en je mag gaan zitten. Wat is vriendelijke om je te melden, iemand te woord te staan. Dit stelt je alvast een beetje gerust. Iedereen heeft het erover in de wachtkamer en bij elke nieuwe client, komt dat riedeltje weer langs en we zeggen in koor, daar gaat het bandje weer. De kundigheid is groot, maar ik voelde me echt een nummer in de wachtkamer. Na de behandeling wordt je nogmaals erop gewezen om de volgende keer het kaartje mee te brengen en te scanne. Ben bij de tandarts geweest en mondhygienste. Naam vergeten. Kaartje heb ik niet meer uit protest.
.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.