We zijn a) goed geadviseerd en b) uitvoering is perfect gelopen met advies

Abrahams adviseerd op een persoonlijke manier en voert het ook zo uit en er is altijd een mogelijkheid tot overleg. Kort om zeer aan te bevelen

hardwerkend, kennis van zaken

We hebben alle dagen zeer gezellige medewerkers mogen ontvangen, die altijd hard werken, kennis van zaken hebben, gepassioneerd zijn en goed op elkaar zijn ingewerkt. als het nodig is ook overleggen met ons. Abrahams mag trots op ze zijn! Het resultaat (ter voorbereiding op de overkapping en een schuurtje) mag er zijn! Wij zijn er heel erg blij mee. Nu nog even geduldig wachten op een overkapping. groet K&H

Kwaliteit, passie voor het vak, goei volk!

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Meegedacht met onze wensen en goede ideeën aangedragen om die wensen te verwezenlijken. Zeer prettige uitvoerings-fase door enthousiaste, flexibele en vakkundige medewerkers. Goed aangegeven wat, wanneer zou worden gedaan en houden aan afspraken. Kortom, wij zijn tevreden.

Exact uitgevoerd wat wij wilden bereiken in korte tijd

Wij zijn heel tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden in onze tuin, van het rooien van de 2 mtr. brede bomenrand, het gelijkmaken van de tuin tot het leggen van de graszoden. Kortom een bedrijf met veel kwaliteit, professionaliteit, betrokkenheid en service. Jan en alle medewerkers waren vriendelijk en toegankelijk. Kortom perfect werk geleverd! Aanbevelen? Ja

Exact uitgevoerd wat wij wilden bereiken in korte tijd

Geweldige, vakkundige, klant- en servicegerichte top-hovenier!

Onze nieuw aangelegde tuin ziet er fantastisch uit. Exclusieve materialen voor bestratingen, vlonders, wandafscheidingen, plantenbakken. Zowel voor- als achter tuin zijn mooi beplant en uitgelicht met bijbehorende tuinverlichting. En we hebben een zeer nuttige geautomatiseerd bewatering (drip) systeem. De bestratingen liggen er superstrak in en ook de perceelafscheidingen passen goed in het geheel. We hadden het tuinontwerp zelf aangeleverd via een derde partij, en Abrahams heeft het precies zo gemaakt als we hadden gehoopt. Ons aanspreekpunt in het voortraject, Arjen, is een kundige adviseur die goed met ons heeft meegedacht over tegels, stenen, en andere gebruikte materialen, maar zeker ook t.a.v. het beplantingsplan, de verlichting etc. goed heeft voorgelicht. Hij heeft ons fantastisch begeleid van offerte stadium tot oplevering! Tijdens de uitvoeringsfase hebben we ook steeds goede communicatie gehad met de projectleider, de ploegleiders en alle medewerkers "on site". Daar waar toch nog laatste aanpassingen wenselijk (of noodzakelijk) waren, ging dat altijd in goed overleg We kunnen iedereen Hoveniersbedrijf Abrahams aanbevelen!

Zeer tevreden!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en meegedacht over mogelijkheden. Er was prettig contact bij vragen en ook tijdens de uitvoering verliep alles prima! We zijn enorm tevreden over het eindresultaat!!! Dus zeker een aanrader…

Zeer netjes professioneel en volgens afspraak geholpen

vanaf de tekening tot de uitvoering zeer tevreden. denken mee en leveren goed en mooi werk. wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat.

Vakmanschap

Opvallen hoe nauwkeurig en netjes er gewerkt is wat betreft de maatvoering. Fijne jongens die meedenken en initiatief nemen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen

Goed,snel

Vakmanschap

Heel blij met de snoeibeurt van mijn tuin. In paar uur keurig gesnoeid en opgeruimd. Vakkundig en beleefde hoveniers, tuinman en tuinvrouw!

Puik werk door prima mensen

Afspraken, planning en uitvoering worden stipt nagekomen.

Positief meedenkend naar opties

Goede communicatie Deskundigheid

Goede kwaliteit en service

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit, professionaliteit en service van Jan Abrahams Hovenier. Tijdens het werk kwamen we een onvoorziene tegenslag tegen en dit werd vakkundig (last minute) opgelost. Alle aanspreekpunten en medewerkers waren vriendelijk en toegankelijk.

Prettige mensen, vlotte afhandeling, gewoon top.

top

prima bedrijf, professionele aanpak

de tuin volledig naar mijn wensen ingericht binnen de gestelde tijd. Er liggen nog wel een paar tegels los maar die komen ze binnenkort goed leggen.

Snelle, goede en klantvriendelijke service

Na het eerdte mailtje snel vontact offerte en uitvoering van mijn wens. Deskundig en snelle service.

Betrouwbare en creatieve hovenier

Tijdens onze vakantie in het buitenland kon onze “ tuinklus” gewoon prima doorgaan. We werden op de hoogte gehouden en telkens werd er telefonisch overlegd hoe ver men was, wat onze wensen waren etc. We hebben gewoon de sleutel gegeven en verder hebben ze alles op eigen initiatief perfect in orde gemaakt. Planten die nog behouden konden worden werden netjes verplaatst, alles is precies zoals we in gedachten hadden ( of eigenlijk nog beter). Het was leuk thuiskomen met een perfect gelegd terras van flagstones, borders en kunstgras, slimme afvoerroosters.

Heldere communicatie, snelle en goede uitvoering!

Heldere communicatie, snelle en nette uitvoering! Zeer tevreden met resultaat!

Goed georganiseerd en uitgevoerd

Professioneel bedrijf met prima vaklui.

Goed, keurig, professioneel werk geleverd

Keurig werk geleverd, goede adviezen. Medewerkers waren vriendelijk, professioneel. Tevreden over de project begeleiding! Wij vonden het erg jammer de door ons in eerste instantie gekozen terrastegels niet cq niet tijdig besteld zijn door uw bedrijf. De offerte van tegelleverancier was reeds in september/oktober geaccordeerd! Wij stonden nu voor het feit om het werk ongeveer een halfjaar uit te stellen of andere tegels uit te zoeken. Het bericht van uw firma dat de 1e keuze tegels niet meer op voorraad waren, kwam net voor kerstmis 2021 maar werkzaamheden konden al wel 3 januari 2022 starten! Was zoals u begrijpt een flinke tegenvaller!

Prima realisatie van het gemaakte tuinontwerp

Onze tuinwensen zijn goed omgezet in een mooi tuinontwerp. De daadwerkelijke realisatie van de tuin is snel en soepel verlopen.

Positief

Er is altijd koffie en je wordt prima geholpen door het personeel.

prima voorbereiding en uitvoering

prima voorbereid en snel en vakkundig uitgevoerd. afspraken goed nagekomen