Super strak vakwerk geleverd

Wij zijn zeer tevreden vanaf het moment van laten inmeten tot het plaatsen door zeer vakkundige en nette heren.

Zeer slordig afgewerkt

De schutting is niet naar behoren afgeleverd. Dwz bovenkantensekties niet gelijk gemonteerd. Er zijn spleten tussen de palen en de schotten. Beschadigingen van de schotten niet bijgewerkt met verf. Algemene indruk slordig afgewerkt!!

Zeer goed echt een aanrader

Zeer vakkundig gedaan alles in goed overleg

Professioneel geplaatste schutting

Deze week hebben de mannen aan Schutting Gigant een nieuwe schutting bij ons geplaatst. Over een lengte van 34 meter zat een hoogte verschil van 47cm. Dit hebben ze keurig opgelost door de delen van de houtbeton schutting te laten verspringen. Netjes en professioneel uitgevoerd, we zijn er erg blij mee.

Top ervaring er is geen betere.

Vandaag een schutting laten plaatsen echt strak en met de juiste preciezie neergezet. Zelf de schutting zo aangepast dat de dakgoot op zijn plek kan blijven zitten. Echte vakmensen uut Twente.

Afspraak is afspraak !

Prima werk geleverd door Uw medewerkers. Ondanks soms slechte weersomstandigheden toch de tijdsplanning gehaald.

Wij raden iedereen schuttinggigant.com aan!

Wij willen hierbij Schuttinggigant.com bedanken voor de geweldige service en medewerking aan ons project. Met name HERALT en zijn team, bedankt voor de enorme inzet .

Goed, netjes en vlot werk!

Goed, netjes en vlot werk.

Perfect geplaatst

De schutting is perfect geplaatst door de medewerkers, ze hebben dit in overleg gedaan. Ook werd er rekening gehouden met de verzoeken die werden gedaan om zoveel mogelijk schade aan de bestaande tuin te voorkomen.

super gedaan!

Team Cris, die waren geweldig, veel overleg mogelijk, echte aanpakkers. foto heeft Lucas gemaakt.

Schutting is hoger dan afgesproken

Helaas is de schutting 15 cm hoger uitgevallen dan afgesproken. Ook kon de schutting tot 2 maal toe niet geplaatst worden. 1 keer vanwege de beplanting en 1 keer vanwege de stenen die met een slijptol moesten worden weggehaald. Achteraf had Schuttinggigant dit ook kunnen doen. Hierdoor hebben we veel extra kosten gehad. De schutting zelf ziet er goed uit en de medewerkers zijn wel vriendelijk. Toch hadden we het liever anders gezien.

Uitstekend gedaan

Mijn ervaring is tot nu toe altijd goed geweest. ze hebben tweemaal bij mij een schutting mogen zetten. Het werk wordt goed en vlot uitgevoerd. in overleg is veel mogelijk. en ze denken mee in oplossingen. zo vroeg ik of het ook mogelijk was om de palen iets hoger te zetten, anders was het hoogte verschil met het doorlooppad te laag en kunnen mensen makkelijk over de schutting kijken als ze op de fiets zitten. dit was mogelijk en werd gedaan. ook al moesten er een paar palen dan weer uit. in een paar uur tijd werd en 26 meter aan schutting gezet, dit lukt jezelf nooit.

betrouwbaar en goed werk

Beloften worden waargemaakt en er staat een goed product.

Toch teleurstellend

Snelle plaatsing, doch 3 palen niet aangevuld met beton. Palen staan niet meer in 1 lijn. Geprobeerd contact te krijgen via E mail..... geen reactie, telefonisch .... alle medewerkers ( blijven ) bezet. Jammer.......

Vakwerk geleverd!

Schutting is snel en netjes geplaatst

Professioneel en uitstekende service

Via de telefoon goed geholpen met onze keuze voor een afscheiding onder de carport. Uitgekomen bij een Rhombus scherm. Plaatsing is vakkundig gedaan binnen korte tijd. Zeer tevreden.

Netjes/prima

Precies volgens afspraak en netjes afgewerkt

Goed meegedacht, mooi eindresultaat!

De jongens hebben vakwerk geleverd!

Op 31-7 een schitterende schutting laten plaatsen door schutting gigant! De mannen hebben keurig werk geleverd. Uiteindelijk troffen we een paar schoonheidsfoutjes maar deze zijn keurig en snel hersteld, kosteloos kwamen ze de boel oplossen. Erg fijn contact gehad met dit bedrijf! Ook zijn de heren makkelijk in omgang. De jongens zijn gezellig en nemen een leuke sfeer mee naar hun werkplek. Al met al TOP service!

Beste Rianne, Graag kom ik nog in contact met u, de leidinggevenden in deze periode waren met vakantie. Waardoor dit gewoon (nog) niet goed opgelost is. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat we komen inmeten en daarna alsnog wat te kort komen. Ik zal er alles aan doen dat we beiden tevreden zijn met het eindproduct. m.v.g. Nick van Schuttinggigant

Korte lijnen met het bedrijf fijne ervaring

Vak mensen weten wat ze doen. Snelle reacties op de mails. Kort om super bedrijf

Snel en secuur gewerkt mannen daar houd ik van

Netjes en goed vakwerk afgeleverd , wij zijn heel erg tevreden. Kan schutting gigant iedereen aanbevelen. Nogmaals schutting gigant erg bedankt . H.Oldegbers

Prima en supermooie schutting

Goede offerte en duidelijk Ze waren op tijd Binnen 5 uur stond de schutting Jongens hebben het vaker gedaan Tip: iets meer overleg als er vanuit de klant iets word gevraagd. Onze deur is iets te hoog geplaatst

Keurig werk geleverd

Ondanks dat er wat kleine probleempjes zich voordeden zijn deze keurig opgelost.

Het was de tweede x dat de schuttinggigant bij ons de schutting (ver)plaatste. Het is netjes geregeld, zowel de opdracht telefonisch geregeld als het plaatsen. Zowel de eerste x als 2de x, vriendelijk en professioneel personeel. Ik ben dan ook super tevreden ober de diensten van de.schuttinggigant

Top bedtijf

2de keer hier een schutting gekocht. Super aardige mensen.

Handelsweg 11

7671 DB Vriezenveen

085 - 8900757

Over Schuttinggigant.com

Dat uw schutting naast praktisch er ook mooi uit moet zien weten wij als geen ander. Wij hebben daarom de beste en mooiste materialen voor u geselecteerd. Van modern zwart grenen tot stoere douglas schermen. U vindt alle opties in onze online calculator. Wilt u eerst nog even inspiratie opdoen kijk dan eens bij onze voorbeelden van tevreden klanten.