De dakboeien hebben de 2 medewerkers van jullie goed en vakkundig uitgevoerd, zij deden alles in overleg en legden ook goed uit wat zij allemaal deden, goede communicatie met jullie. Ga zo door.

Schutting naar volledige tevredenheid geplaatst

Mannen van de SchuttingGigant. Schutting naar volledige tevredenheid geplaatst, grote klasse. Hoogteverschil prima opgelost. Groet uit Peize

Maatwerk en goed advies

Schuttinggigant heeft een mooie schutting bij ons geplaatst. Ze hebben een duidelijke website, goed advies o.a. in hun fabriek en passen maatwerk toe (tot op het laatste moment tijdens de aanleg). Schuttinggigant neemt evt ook al je voorwerk uit handen. Bij ons moest nl eerst een 20 meter lange coniferenhaag verwijdert worden. De medewerkers zijn vriendelijk, netjes en leveren goed werk af. Bij ons waren er tijdens de aanleg nog wat kleinere aanpassingen mogelijk. Alles kan in overleg. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel in staat totaal plaatje te leveren. Het resultaat is prachtig.

Super schutting!

Snel en vakkundig geplaatst, we zijn blij met onze nieuwe schutting! Aardige monteurs!

Zeer Goed

Zeer goed bedrijf vanaf de inmeet service tot het plaatsen.

Men werkt vlot

Na meerdere keren contact is het probleem nog niet opgelost. Enkele panelen staan scheef. Probleem opgelost.

Nette snelle plaatsing

Schutting met diverse buurtbewoners aangeschaft. Ziet er best netjes strak uit. Na plaatsing extra rekening gehad voor meer meters wat gedoe over gehad en is komen tevervallen. Na dien was er nog plank die scheurde ( zwakke plek) gerepareerd zonder kosten

Prima service. Binnen twee dagen schutting al geplaatst. Bedankt.

Prima service. Snelle levering.

Goed advies en zeer snelle plaatsing. Topprestatie.

Goed advies gekregen. Geen doorsnee schutting, maar prima maatwerk. De plaatsing in slechts 2 dagen heeft ons zeer positief verrast.

Zeer goede ervaring

Online offerte gemaakt, offerte binnen op mijn mail en bevestigd. Afspraken komen ze na en petje af voor degenen die de schutting hebben geplaatst. Erg vriendelijk en professioneel. Het is geen 10 geworden omdat sommige dingen online invullen niet helemaal duidelijk zijn, maar ook dit is netjes opgelost.

Keurig werk geleverd

Goed vakmanschap en goede service

Top schutting

Uitstekende afwerking van de opdracht.

Vriendelijke en vlotte werkers. Met perfectionisme is de opdracht uitgevoerd. Keurig werk geleverd! En alles schoon achtergelaten. Ondanks omstandigheid (geen doorgang voor de werkbus) werd er gewoon doorgewerkt, geen probleem! Pauze nemen? "Nou ja, omdat het moet..." Hartelijk dank. Onze verwachting is overtroffen!

Onze mooie schutting is snel en vakkundig geplaatst door aardige en professionele medewerkers.

Mooie schutting en deskundig geplaatst.

Heb de schutting laten inmeten en daarna een duidelijke offerte ontvangen. Besteld en op de afgesproken dag stond de montageploeg op de stoep. Er was 2 dagen voor ingepland maar omdat er een extra ploeg beschikbaar was is de schutting in 1 dag geplaatst. Klein probleem met het slot van een schuttingdeur werd vlot en deskundig opgelost en ook op vragen via e-mail werd snel en duidelijk gereageerd.

Uitstekend en snel geleverd.

De mannen waren al vroeg aanwezig en daardoor ook op tijd klaar. De schuttingen zien er prachtig uit. Wij zullen hier nog jaren van kunnen genieten .

Ik ben Uitstekend tevreden over de Schuttinggigant

Ze hebben een mooi tuinhuis geplaatst helemaal zoals verwacht ga zo door.

Klantvriendelijk, correct en afspraken worden nagekomen.

Zeer tevreden over de geplaatste schutting.

Prima werk geleverd

De jongens werkten snel en precies. Waren beleefd. Alles netjes opgeleverd.

top

vakwerk en leuke medewerkers

De schutting is goed afgeleverd

We hebben een mooie schutting gekregen en het is naar tevredenheid goed afgemaakt

Super !!

Fijne vriendelijke mensen. Zowel qua verkoop/advies als de mannen van de montage. Werken vlot ,nauwkeurig en erg gezellig.

Mooie schutting netjes geplaatst.

Goede service en goede communicatie. Mannen werken netjes en snel.

Voor de 3e keer weer top

Vorig jaar begonnen met het laten plaatsen van een schutting met tuindeur en dit jaar afgemaakt met 2 grenzende buren. In alle 3 gevallen gewoon goed geholpen. Zeker aan te raden.

Ik ben zeer en zeer tevreden.

De jongens waren keurig op tijd, waren nette jongens en hebben vakwerk afgeleverd al dan niet in overleg met mi).

Handelsweg 11 7671 DB Vriezenveen

085 - 8900757

Over Schuttinggigant.com

Dat uw schutting naast praktisch er ook mooi uit moet zien weten wij als geen ander. Wij hebben daarom de beste en mooiste materialen voor u geselecteerd. Van modern zwart grenen tot stoere douglas schermen. U vindt alle opties in onze online calculator. Wilt u eerst nog even inspiratie opdoen kijk dan eens bij onze voorbeelden van tevreden klanten.