Zeer te vreden

Ze werken snel en secuur. En de schutting stond er in een halve dag

Vakwerk

Mooie schutting geplaatst en de mannen denken goed mee in oplossingen.

Toppers

Aardige en kundige mannen. Snel gefixt.

Top geregeld

Goede begeleiding in het offertetraject en de jongens hebben eea onder lastige omstandigheden achter bestaande begroeiing en met het overbruggen van hoogteverschillen Keurig gerealiseerd Top !

Snel service en vriendelijk

Een mooi ervaring, ook met het aanvraag van mijn schutting, vriendelijke mannen, laat me weten wat ze allemaal ging doen, en het was zo klaar.

Vakundige mensen

Alles is erg netjes geplaatst, Vriendelijk personeel.

Hele mooie en degelijke schutting voor een nette prijs

Alle communicatie na het aanvragen van een offerte is prettig en duidelijk verlopen. Alle afspraken zijn snel en volledig nagekomen. Het montageteam was prettig in de omgang, deskundig en dachten mee met hoe de schutting te plaatsen. Wij hebben antraciet betonnen palen en plaat met daarop een grenen schutting van stevige kwaliteit, zeker geen bouwmarkt kwaliteit. En bovenal was de prijs heel netjes voor de geleverde kwaliteit en montage.

Ziet er goed uit

Vakbekwaam goed personeel

Snel een correcte prijsopgave. Binnen 3 weken door nette jongens keurig geplaatst. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Mooie schutting, snel geplaatst!

De schutting was snel geplaatst en ziet er erg mooi en strak uit. Boven de deur zat er na de oplevering een plankje scheef. Hier hebben we een melding van gemaakt. We kregen meteen een reactie dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossen. Enkele dagen later hadden ze het plankje al gemaakt. Top service! Wij zijn erg tevreden.

Werken vlot en netjes, en denken goed mee. Goede communicatie.

Zeer vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben en goed meedenken met de klant. Zeer aan te bevelen.

Gewoon Goed!

Fijne mannen die weten wat ze doen, netjes in de omgang, en een prachtige schutting!

Zeer goede ervaring gehad!

In de gehele aanloop naar het plaatsen van de nieuwe schutting goed en duidelijk contact. Snel in hun reactie, duidelijke offerte. Afspraak is afspraak. Zeer prettige en kundige mannen die de schutting plaatsen. Fijn in de omvang en meedenkend.

Mooi eindresultaat, communicatie laat te wensen over

Zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat. De schutting is van goede kwaliteit, vakkundige geplaatst door zeer vriendelijke medewerkers. Complimenten. Communicatie rommelig. Dit staat los van de vaklui die keurig werk hebben geleverd.

Strak, snel, uitstekend geplaatst en opgeruimd

Ondanks dat de mannen een stuk moesten rijden (van Dronten naar Nieuwegein, waren ze keurig op tijd. De schutting is mooi strak geplaatst. Goed meegedacht bij de schuine hoek. Netjes opgeruimd, al met al zeer positief.

Makkelijk in omgang & nuchter

Schutting laten plaatsen snel en goede service ondanks het wat tegenzat moer goed werk geleverd kan deze mensen zeker aanraden

Uitstekende service en goede prijs kwaliteit verhouding.

In korte tijd en met wel heel slecht weer een prachtige schutting gezet door de mannen van Schuttinggigant.

Erg tevreden, snel en netjes geplaatst

Ben erg tevreden

Strak werk en alles in goed overleg!

De schutting via de website aangevraagd en al snel een offerte ontvangen. Na overleg over de details en het moment van plaatsen, de offerte bevestigd. Voorafgaand aan het plaatsen nog een aantal tips ontvangen over welke maatregelen getroffen kunnen worden bij vorst zodat niemand bij het moment van plaatsen voor verassingen komt te staan. Het plaatsen ging in goed overleg en de mannen waren binnen drie uurtjes klaar met een kleine 15 meter aan schutting. Samengevat, strak werk geleverd tegen een prima prijs.

Alles perfect geregeld!

Ondanks de vele kabels in de grond waardoor ze alleen met de hand konden graven staat hij er perfect bij!

Passende oplossing voor hoogteverschil

Vandaag hebben de mannen van SchuttingGigant weer een schutting bij ons geplaatst. Veel hoogte tussen de kavels van de achterburen en ons is keurig opgelost met een houtbeton-schutting met dubbele onderplaat en langere palen. We zijn er erg blij mee. Er was enige vertraging maar er was ons verzekerd dat de schutting voor het weekend zou staan en het is gelukt. Mannen bedankt.

Goede Kwaliteit en netheid

Aardige en handige jongens die goed meedachten en het precies maken zoals je het wil hebben. Komen op tijd en gaan voor kwaliteit en tevredenheid. Ze konden op korte termijn terecht. Tevreden klant.

Geweldig resultaat

Ondanks de koude en regen een fantastisch team die de oude schutting heeft verwijderd en een prachtige nieuwe geplaatst. Een zeer tevreden klant.

De geplaatste schuttingdeur ziet er goed uit en werkt prima

Het plaatsen van de schuttingdeur is op een goede en snelle wijze uitgevoerd. De monteurs waren vriendelijk en waren bereid om tijdens het werk aanpassingen te verrichten. De schuttingdeur werkt goed. Een kleine opmerking: in eerste instantie was de schutting bevestigd aan de garage van de buren terwijl afgesproken was dat dat niet zou gebeuren. De monteurs hebben het na onze opmerking hierover keurig aangepast.

Over Schuttinggigant.com

Dat uw schutting naast praktisch er ook mooi uit moet zien weten wij als geen ander. Wij hebben daarom de beste en mooiste materialen voor u geselecteerd. Van modern zwart grenen tot stoere douglas schermen. U vindt alle opties in onze online calculator. Wilt u eerst nog even inspiratie opdoen kijk dan eens bij onze voorbeelden van tevreden klanten.