Heel tevreden

Keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst

Snelle en goede levering van product, professioneel gezet!

Nadat we een schutting hebben besteld konden we al snel een datum plannen. De jongens waren er op tijd en hebben nauwkeurig werk geleverd!

Zeer vriendelijk personeel dat vakwerk levert.

Komen op tijd zijn goed in prijs en leveren perfect af.

Zowel verkoop als plaatsing verdienen een compliment.

Een lastig schuttingprobleem, waar zelfs in de vrije tijd Rens mee bezig was, werd daardoor tot een oplossing gebracht. Professionele schuttingbouwers deden de rest.

super strak geplaatst !!!

Herralt en team geweldig mooi resultaat neergezet. Vakkundig uitgevoerd, meedenkend voor het plaatsen van 2x 25 meter schutting. Bedrijf en klant super tevreden. Aan te bevelen voor iedereen.

Snelle plaatsing en prachtige schutting

De heren kwamen om half 8 en om half 12 stond de schutting. We kozen voor hout met betonnen palen en ook mooi recht geplaatst. We kregen ook nog een paar haakjes om het gaashek aan het hout vast te maken. Top! Goede communicatie vooraf. En een prima prijs.

Twee harde werkers hadden in 6 uurtjes een schutting geplaatst.

Bijna 15 meter schutting geplaatst in 6 uurtjes. Uitermate tevreden met het resultaat. Heeft u een schutting nodig dan adviseer ik de Schuttinggigant.

Het plaatsen van de schutting ging heel vlot en precies.

Het was een prettige kennismaking met het personeel van uw bedrijf. Het werk verliep heel vlot en ze hebben onze wensen heel goed uitgevoerd. Hartelijk dank

Geen technisch support

Ik heb via Schuttinggigant een Trendhout overkapping besteld. Vooraf toegezegd dat wij te allen tijde kunnen bellen voor technische ondersteuning. Nou die was echt nodig daar de technische bouwtekeningen cq omschrijvingen onvoldoende waren. Vele malen gemaild, gebeld en terugbel verzoeken ingediend maar geen ondersteuning. Er is maar een persoon die technische ondersteuning kan verlenen en die moest invallen in de buitendienst Trendhout is een mooi product met slechte handleidingen.

Zeer tevreden met de nieuwe schutting!

Vandaag is onze nieuwe schutting geplaatst. Zeer vriendelijk personeel en super mooi resultaat! We zijn erg blij met de nieuwe schutting.

Letterlijk en figuurlijk wat voeten in aarde - heel mooi geworden

Communicatie met 'kantoor' verloopt bijzonder prettig. Er waren wat 'dingetjes', maar er werd steeds bijzonder klantvriendelijk gereageerd en de schutting (beton-Nobifix) is degelijk en mooi en de poort gaat super soepel. Ik ben een kritische klant maar dat is bij Schuttinggigant geen probleem, zij richten zich juist ook op echte klanttevredenheid.

prima service

De service is uitstekend. er wordt mee gedacht na een goede oplossing om iets te plaatse. werknemers en contact persoon leveren uitstekende werkzaamheden.

Mooie strakke schutting in een dag

Het bedrijf doet wat ze zeggen, vlotte jongens (Michel en z'n maatje) valt veel te overleggen en doen niet moeilijk, harde werkers. Dus wij zijn zeer tevreden.

Helemaal tevreden!

Schuttinggigant medewerkers zijn vriendelijk, werken netjes en zijn erg klantgericht. Bij het advies vooraf en de bij de uitvoering.

Bij aankomst wordt er direct meegedacht over hoe de schutting het best geplaatst kan worden. Hoe ga je om met verhogingen in de tuin, en hoe sluit je de schutting het mooist aan bij de schutting van de buurman. De schutting kon aan de muur van de woning vastgemaakt worden, dat scheelt weer een paal. En het eindresultaat mag er wezen, wij zijn er heel blij mee!

Zeer te vreden

Ze werken snel en secuur. En de schutting stond er in een halve dag

Vakwerk

Mooie schutting geplaatst en de mannen denken goed mee in oplossingen.

Toppers

Aardige en kundige mannen. Snel gefixt.

Top geregeld

Goede begeleiding in het offertetraject en de jongens hebben eea onder lastige omstandigheden achter bestaande begroeiing en met het overbruggen van hoogteverschillen Keurig gerealiseerd Top !

Snel service en vriendelijk

Een mooi ervaring, ook met het aanvraag van mijn schutting, vriendelijke mannen, laat me weten wat ze allemaal ging doen, en het was zo klaar.

Vakundige mensen

Alles is erg netjes geplaatst, Vriendelijk personeel.

Hele mooie en degelijke schutting voor een nette prijs

Alle communicatie na het aanvragen van een offerte is prettig en duidelijk verlopen. Alle afspraken zijn snel en volledig nagekomen. Het montageteam was prettig in de omgang, deskundig en dachten mee met hoe de schutting te plaatsen. Wij hebben antraciet betonnen palen en plaat met daarop een grenen schutting van stevige kwaliteit, zeker geen bouwmarkt kwaliteit. En bovenal was de prijs heel netjes voor de geleverde kwaliteit en montage.

Ziet er goed uit

Vakbekwaam goed personeel

Snel een correcte prijsopgave. Binnen 3 weken door nette jongens keurig geplaatst. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Mooie schutting, snel geplaatst!

De schutting was snel geplaatst en ziet er erg mooi en strak uit. Boven de deur zat er na de oplevering een plankje scheef. Hier hebben we een melding van gemaakt. We kregen meteen een reactie dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossen. Enkele dagen later hadden ze het plankje al gemaakt. Top service! Wij zijn erg tevreden.

Handelsweg 11

7671 DB Vriezenveen

085 - 8900757

Over Schuttinggigant.com

Dat uw schutting naast praktisch er ook mooi uit moet zien weten wij als geen ander. Wij hebben daarom de beste en mooiste materialen voor u geselecteerd. Van modern zwart grenen tot stoere douglas schermen. U vindt alle opties in onze online calculator. Wilt u eerst nog even inspiratie opdoen kijk dan eens bij onze voorbeelden van tevreden klanten.