Van A tot Z in één woord geweldig. Van het inmeten en uitzoeken tot de plaatsing en afwerking. Alles zeer netjes gemaakt en alles werd weer netjes schoon en opgeruimd achter gelaten. Communicatie met Marta gaat ook fantastisch.

Goed geregeld

Snel en goed geregeld!

Prima werk en vriendelijke meedenkende mensen

Tijdens het bestellen denkt PN kozijnen met je mee. Tijdens de installatie vriendelijke mensen en werken alles netjes en keurig af!

Uitstekende kwaliteit en service

Professioneel bedrijf, service is prima communicatie is goed en kwaliteit van werken zeer goed en denken goed mee

Zeer goede kwaliteit en service.

Wij hebben ons complete appartement met kunststof en triple glas laten vervangen. Door de goede verhalen hebben wij besloten om bij PN kozijnen de kozijnen te bestellen. Pawel en Marta zijn beide zeer kundig. Marta stond ons altijd snel te woord en had overal wel een oplossing voor. We kregen netjes meerdere uitgewerkte opties van Marta aangeboden, waarbij ook hier weer alles klopte. Dit was erg fijn. Pawel is bij ons alles komen inmeten en heeft allerlei materialen laten zien en heeft ons advies gegeven. Pawel heeft ook met zijn team alles zelf geplaatst. Ze werken super netjes en nauwkeurig. Evenals in de uitvoering wordt er meegedacht. Erg fijn bedrijf om zaken mee te doen! Een aanrader dus!

Hartelijk bedankt voor de heel aardig beoordeling. Nogmaals harstikke bedankt genieten van jullie nieuwe kozijnen en deuren en tot de volgende kier.

Vakmanschap

eerlijke communicatie ,duidelijk ,open. keurig afgewerkt en mooi eindresultaat. Deze mensen zijn gepassioneerd in hun vak en willen een goed bedrijf runnen met goede spullen en producten ,dat lukt ze!!!!!!!!!

Voldoende

Ik heb twee keer met dit bedrijf geruild. De eerste keer was ik voor 95% tevreden maar de tweede keer ging er iets mis. Ramen vrij goed geïnstalleerd, iets later zoals afgesproken, één raam plus een buitenzonwering klaar en twee maanden later geïnstalleerd. Toegangsdeur zou enige verbetering behoeven. Daarom kan ik niet meer dan 3 sterren geven

Goede service, goed behandeld

Een fijne samenwerking. Communicatie liep vlot en er wordt met je meegedacht. Op de dag van plaatsing waren de mannen op tijd aanwezig, en werkten met veel plezier; snel en netjes. Er wordt netjes gewerkt en alles wordt keurig opgeruimd

Goed werk geleverd.

Werken snel en nauwkeurig. Leveren prima werk.

Communicatie kan beter, plaatsing en afwerking prima

Het plaatsen en afwerken was netjes, alleen jammer dat het leveren van vensterbanken wat langer duurde.

Kundig en klant vriendelijk

Mijn tweede ervaring met dit bedrijf. Eerste keer goed advies gehad over screens en bij de tweede keer een uitval scherm laten plaatsen. Kundig, vriendelijk en netjes geplaatst. Top bedrijf

Onwijs goede service en topkwaliteit materiaal.

Kozijnen zijn van topkwaliteit en het plaatsen ervan wordt secuur gedaan. Advies en ervaring wordt graag gedeeld en helpt daardoor aan het verbeteren van de woning. We zijn zeer te spreken over dit bedrijf! Wij hebben de hele woning voorzien van nieuwe kozijnen met HR++ en zijn van het begin tot het eind erg goed geholpen in onze keuzes en vragen.

Super goed

Bij onze opdracht zat alles tegen, de oude ramen zaten vast en moesten losgeslepen worden. De klus duurde hierdoor flink langer dan verwacht. Door wat uitstel door corona werd het de klus in het weekend ingepland. Ondanks deze tegenvallers heeft het team van Pn Kozijnen de moed erin weten te houden en alles mooi geplaatst met zeer nette afwerking. Kortom, ik zou ze zeker aanraden bij iedereen die op zoek is naar nieuwe kozijnen en / of screens!

goed werk geleverd voor een goede prijs!!!

De installatie mannen hebben zeer netjes gewerkt. Ze hebben de vloeren afgeplakt en alles super netjes achter gelaten. Wij zijn SUPER tevreden.

sehr gute Leistung

Pünktliche Lieferung; saubere und fachmännische Montage

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Snelle reactie en vakkundige installatie

Er wordt snel gereageerd op vragen en opmerkingen en de installatie is vakkundig gedaan. Zeer tevreden met het resultaat.

Fijne ervaring.

Zeer klantvriendelijk

De kozijnen zijn tegen een superprijs geplaatst. Ik had trouwens renovatie kozijnen over mijn houten kozijnen heen laten plaatsen. Daar is wel ooit een stukje los van gegaan maar dat kwam men meteen netjes repareren. Het is goede kwaliteit voor een lage prijs.

ein sehr professionelles und zuverlässiges Unternehmen

Ich empfehle diese Firma jedem, der es schnell, günstig und gut machen möchte!!!

Prima prijs kwaliteit.

Vriendelijk en prima prijs kwaliteit. Komen afspraken na.

Keurig geleverd en geplaatst.

Gewoon zoals het hoort. Vanaf het begin, de mogelijkheden, de prijs, het inmeten en het plaatsen van de kozijnen. Zeker tevreden.

Gewoon geweldig

Eerlijke en professionele advies en hoogwaardige materialen tegen een lage prijs. Ze zijn vriendelijk en geen achteraf dingen.

Goede prijs, net werk en houden je goed op de hoogte

Prima bedrijf, met goede service en goed bereikbaar

Deskundige installatie en hele dienstverlenende instelling

Zeker aan te bevelen. Goede prijs en kwaliteit verhouding

Tópkwaliteit voor een scherpe prijs!!!

Duidelijk en persoonlijk advies, ruime keuze in tópkwaliteit kozijnen. Zeer professionele montage, ruimen ook alles netjes op en dat alles voor een prima prijs!!!