Heel verhelderend!

Het was heel prettig en leerzaam om met Bedina in gesprek te gaan over mijn loopbaan. Ze nam alle tijd voor me en bracht me weer tot nieuwe inzichten waar ik verder mee kan. Echt een aanrader!

• Geholpen door: Bédina Gelling

Bedankt! Het was plezierig om met je in gesprek te zijn en dat ik een stukje mocht meelopen in je loopbaan. groet, Bédina

Ik heb ontdekt dat ik prima op mijn plek zit!

Door middel van een drietal sessies met Bédina ben ik veel te weten gekomen over mijzelf. De bzo-test heeft me daarin laten zien wat mijn persoonskenmerken zijn. Daarbij heb ik fijne gesprekken gehad met Bédina die op doortastende en professionele wijze doorvroeg om zoveel mogelijk duidelijkheid te krijgen over mijn loopbaan en waar ik naar toe wilde. De coach luisterde aandachtig, was empatisch en een fijne gesprekspartner. Heb je een vraag over je loopbaan, dan zou ik haar zonder meer aanbevelen.

• Geholpen door: Bédina Gelling

dag Jaap, bedankt voor je positieve woorden en je openheid tijdens het gesprek. Veel succes gewenst bij het zetten ( of is het nemen) van je vervolgstap in je loopbaan! hartelijke groet, Bédina

Bertrokken en flexibel

Ik heb veel begrip en nabijheid gemerkt. Staan naast je en denken met je mee. Ook naast de normale werkuren goed te bereiken.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dankjewel Bert, jij ook heel veel succes in je volgende stappen. Het komt goed! groeten, Berthie

Weten wat je wilt én kunt.

Ik ben een dromer en soms moet je die dromen ook maar eens aan een ander voorleggen. Samen met Berthie benoemde ik mijn onzekerheden en ontdekte ik dat de beren op de weg uiteindelijk wel meevielen en dat wat ik vroeger dacht nu niet meer opgaat. Daardoor durfde ik een andere weg in te slaan. Zelfvertrouwen zit in jezelf maar Berthie was de grote motivator!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dag Judith, fijn dit te lezen en blij voor je dat de richting die je op bent gegaan klopt en je vooral GAAT! hartelijke groet, Berthie

Wel oké

Goede gesprekken gehad. Er is mee gedacht. De gevolgen van de conclusie zijn mijn inziens niet helemaal goed doordacht. Denk aan thuissituatie en financiële gevolgen. Achteraf gezien te snel conclusies getrokken.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Hallo Wilco, Ik heb begrepen dat je blij bent met je keuzes en het naar je zin hebt. Heel fijn en je weet ons te vinden als het nodig is.

Door de vakkundige coaching van Berthie kwam ik 'in mijn kracht' te staan! te staan!

Berthie kan met haar kennis en ervaring heel goed analyseren en de vinger op de 'zere plek' leggen. Ze stelt kritische vragen en geeft op een prettige manier feedback, waardoor ze je aan het denken, en anders handelen aanzet. Ik heb met haar ondersteuning na 12 jaar een vaste baan opgezegd en heel goed afgerond. En daarna, binnen een half jaar tijd, een baan gevonden in het vakgebied en de nieuwe richting die ik graag op wilde. Door zorgvuldige, en vooral heel concrete, begeleiding bij het solliciteren. Zoals bijvoorbeeld het meelezen met brieven of het oefenen van een sollicitatiegesprek via teams. En vooral ook de 'nazorg' in mijn persoonlijke ontwikkeling!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Brigitte, dankjewel voor deze mooie woorden, 'Woorden' die jouw passie zijn. Het was voor mij ook bijzonder te zien hoe je de draai gemaakt hebt naar je echte 'liefde' in werk, de taal. En ook in een nieuwe werkomgeving die uitstekend bij je past. Succes verder! Berthie

De gesprekken hebben mij goed geholpen!

Door een aantal gesprekken heb ik inzicht gekregen over mijn kwaliteiten en hoe ik die het beste kan inzetten. Daardoor ben ik nu op zoek naar een ander soort werk en ben met een studie begonnen. Heel stimulerend en het helpt mij om de juiste stappen te nemen. Tineke

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel, vanuit het ontwikkeladvies van de overheid hebben we met de 3 gesprekken mooie resultaten behaald. Jij ook dank voor je openheid en inzichten. Veel succes! Berthie

Jan Paul Buijk is een geweldige man

Ik had te maken met Jan Paul Buijk, erg benaderbaar persoon, ziet je staan, snapt wat je bedoeld. Alleen maar complimenten

• Geholpen door: Jan-Paul Buijk

Bedankt Etienne, Het was fijn met je te sparren en we konden snel schakelen in de richting bij jou past. Ik heb de gesprekken ook als prettig ervaren! Jan-Paul

Prettige persoonlijke sfeer en begeleiding

Professionele benadering met een persoonlijke sfeer. Er wordt tijd genomen net even verder te kijken dan de eerste indruk. De begeleiding is prettig, rustig en betrouwbaar.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel! Veel succes verder met de volgende stappen en je weet me te vinden als het nodig is. Berthie

Prettige gesprekken, goede adviezen

Twee keer een gesprek gehad. Eén keer op locatie en één keer telefonisch. Fijne gesprekken gehad over mijn situatie en goed advies gekregen over welke richtingen ik kan kijken qua ander werk/opleiding. Ook advies gekregen over wat voor mij belangrijke dingen zijn waar een werkplek aan moet voldoen. Ik kan zeker na deze gesprekken verder met nadenken over welke keuzes ik ga maken.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel Martine, het loopbaanadviesgesprek n.a.v. de test en een extra nagesprek was voor jou voldoende om weer verder te kunnen, fijn! Berthie

Luisterend oor

Ik heb goede ervaring met van Hoek & partners. Berthie heeft mij begeleidt om mijn kwaliteiten, valkuilen en werk-privé-balans goed in kaart te brengen. Ze kan goed luisteren en verhelderende vragen stellen.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dankjewel Anne-Marijke, het was ook fijn met jou te werken, succes verder! Berthie

Inspirerend en ontzettend leerzaam

Het traject bij Van Hoek en Partners heb ik ervaren als leerzaam en een prettige bevestiging van de ontwikkeling die ik doormaak als professional. Marijne, die mij begeleid heeft, verraste me met haar talent om zo goed te luisteren dat ze binnen één sessie al een aantal rake punten wist aan te stiplen wat betreft dingen waar ik binnen mijn werk behoefte aan heb. Door deze bevindingen naast de theorie over verschillende soorten werkomgevingen te leggen, ging ik naar huis met een bevestiging dat het dus helemaal niet vreemd is dat bepaalde soorten organisaties wel en andere niet bij mij passen - en dat dat oke is. Kortom: ik ben zeer tevreden!

• Geholpen door: Marijne Bos

Geïnspireerd en tevreden

Berthie heeft me erg goed geholpen bij het nemen van mijn volgende stap. Ik kwam uit een moeilijke situatie, maar door Berthie haar scherpe inzicht, persoonlijke aandacht en ervaring heb ik er nu weer vertrouwen in. Haar aanpak is maatwerk en ik heb er veel uit kunnen halen.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dankjewel, fijn dat het je goed heeft geholpen! Vertrouw op jezelf dan komt het goed, Berthie

Kundig, respectvol en motiverend.

Bij Van Hoek & Partners voel ik mij altijd respectvol behandeld, dit zorgt ervoor dat ik altijd mijn verhaal kan delen en snel stappen kan maken in de richting die (misschien wel) beter bij mij past. Er is ruimte en begrip voor je persoonlijke verhaal in combinatie met de zakelijke uitdagingen die er op dat moment (kunnen) zijn. Mijn ervaring is dan ook positief en ik zal ze zeker aanraden voor de volgende stap.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Kars, dankjewel, goed te lezen dat je verder kan met onze adviezen! Mooi dat je je weg hebt gevonden en vooral boeiend te zien op welke manier! Succes en als je ons nodig hebt, de koffie staat klaar. Berthie en Jan-Paul

Prettige en professionele begeleiding!

In een kwetsbare periode is het fijn dat je kunt rekenen op deskundig advies in een veilige omgeving. Dit heb ik mogen ervaren tijdens de begeleiding van Berthie!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dank Nadine, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en je zelf weer uitstekend verder kan! Berthie

Zeer deskundig, warm en vriendelijk.

Openminded, toegankelijk, ervaren... en zo kan ik nog wel even door gaan. Meerdere malen gesproken met zowel Berthie als Jan-Paul. Beiden hebben zij mij meer inzicht gegeven in wat ik wil in mijn carrière en leven. Gefocust op mijn kunnen maar vooral gespitst op waar ik enthousiast van word en waar ik energie van krijg.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel Hilja voor de lovende woorden.. Altijd fijn dit te lezen, bij jou hebben zowel Jan-Paul als ik je kunnen helpen. We wensen je allebei succes en blijf vertrouwen op jezelf! Berthie en Jan-Paul

Duidelijk!

Ik ben met 3 afspraken goed geholpen. De ontmoeting was duidelijk en fijn. Ook was het persoonlijk wat ik als prettig heb ervaren.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel Rianne, De 3 gesprekken via het Ontwikkeladvies zijn goed besteed en ik wens je veel succes verder met je loopbaan! Berthie

Een fijne en veilige plek om je hart te luchten, om daarna met moed en kennis verder te kunnen.

Fijne hulp op maat gekregen. Luisterend oor, humor, advies. Kreeg daardoor moed om weer actief met de maatschappij mee te draaien.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel Bibi, het waren fijne gesprekken waar we wederzijds van leerden. Veel succes in je nieuwe werkrichting en kom nog eens langs om te vertellen hoe het met je gaat! Berthie

Heel veel goede tips gehad in een hele positieve en gemoedelijke sfeer!

Ik ben heel goed begeleid, heb veel geleerd en vond het altijd fijn om er weer heen te gaan!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Tina, dankjewel en jij veel plezier in je nieuwe keuzes! Berthie

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”