Op een fijne manier een spiegel voorhouden en vooruit helpen!

Een prettige manier om meer over mezelf te leren, weten en ontdekken. Vervolgens dat omzetten in wat juist en haalbaar is op werkgebied.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Goede begeleiding voor een zachte landing

Ik heb door de begeleiding een goede landing kunnen maken voor het groepswerk

Back on track

Berthie hielp me op uitstekende wijze met andere ogen naar mijn werkmogelijkheden te kijken en daardoor werd mij duidelijker hoe ik verder kan. De gesprekken waren een welkome onderbreking/vertraging in een periode vol veranderingen. Hartelijk bedankt voor de fijne begeleiding!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Plezierige gesprekken waarin Berthie blijft meedenken in het te volgen traject. Maar vooral geïnteresseerd is in hoe het met je gaat. Ontzettend bedankt voor de leuke en interessante gesprekken.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Berthie: betrokken, brede blik, ervaren en meedenkend.

Tijdens mijn Reïntegratie heeft Berthie een prettige, ondersteunende rol gehad. Ze zag wat nodig was op welk moment.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Door de coaching van Berthie zag ik heel helder welke baan bij me past

Ik leefde al een aantal jaren in onzekerheid over het vervolg van mijn loopbaan. Berthie heeft me geholpen mijn kernwaarden te vinden, die voor mij belangrijk zijn in werk. Daardoor zag ik heel helder welke baan bij me past. Vervolgens hielp haar coaching mij om hele fijne sollicitatiegesprekken te hebben. En ook bij het arbeidsvoorwaardengesprek kreeg ik helpende steun. Ik heb me heel erg door Berthie gezien gevoeld. Ze versterkte mij door mijn gaven telkens weer te benoemen en door haar geloof in mij.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dankjewel Anske voor je review, het was mooi je ontwikkeling te zien en wat je er mee hebt gedaan. Succes verder!

Fijn contact

Fijne gesprekken die je verder helpen bij lastige dingen.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Dank Dieneke, het was prettig met je in gesprek te zijn geweest en fijn dat ik je heb kunnen helpen in de dingen die belangrijk voor je zijn.

Super proffesionele loopbaanbegeleiding!

Een hele positieve ervaring met de loonbaanbegeleiding die ik van Berthie heb gekregen. Ze is deskundig en luistert goed naar jou wensen. Ik kan het zeker aanraden.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Hallo Alisia, dank voor je aanbeveling en succes met de voortgang in je loopbaan!1

Ontzettend waardevol

Via mijn werkgever kwam ik met Berthie in contact. Dat voelde direct vertrouwd, Berthie is een fijn persoon. Zij heeft mij enorm geholpen met verschillende duwtjes in de rug die ik nodig had: ook tevreden zijn met minder, mijzelf ook rust en oplaadmomentjes gunnen, (meer) voor mijzelf opkomen, … Dankzij Berthie’s professionele hulp kan ik nu beter mijn perfectionisme loslaten, werk-/studieopdrachten even laten liggen om zo balans te houden en sta ik sterker in mijn schoenen tegenover bijvoorbeeld collega’s. Door het hele traject voel ik zelf nu ook beter aan wanneer ik op de rem moet trappen en niet meer alle ballen hoog kan houden. Af en toe een bal wat lager of laten vallen… daar kies ik nu bewust voor en dat levert mij veel op. Rust, energie, tevredenheid, werkplezier. Berthie, bedankt!

Professioneel en betrokken

Tijdens een lastige periode op het werk werd ik in contact gebracht met Berthie, een betrokken, professionele coach met een scherpe blik en een brede aanpak. De gesprekken waren prettig en pittig tegelijk, met altijd het vizier op wat ik nodig had. Naast dieper inzicht in mijn persoon en mijn beweegredenen kreeg ik ook praktische tips die nog steeds heel helpend zijn als het even moeilijk is.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dag Ineke, Heel goed dit te horen en alles goeds verder op je pad! Mocht je nog iets willen weten, je kan altijd bij ons terecht.

Zoveel geleerd over mijzelf!

Bij de intake hebben we mijn hulpvraag besproken en was er ruimte om te kijken of er een klik was. Dit voelde al heel prettig! In het traject werd er ruim voldoende stil gestaan bij wat ik wilde leren. Ook tijdens het proces werd er voldoende meebewogen met mijn wensen en op het moment dat iets nog niet goed voelde voor mij, paste Berthie het programma aan. Ik heb voldoende tools in handen gekregen om hier de komende periode mee te experimenteren! Zo veel over mijzelf geleerd, dat ik weer een tijdje vooruit kan. Dit coachingstraject heeft als een kadootje aan mijzelf gevoeld!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Verhelderend door een persoonlijke, analytische en doelgerichte aanpak

Berthie heeft een doelgerichte aanpak, kan snel schakelen en, met behulp van een aantal testen, tot de kern komen. Haar insteek is persoonlijk en positief. Ze moedigt je aan om potentiële nieuwe werkkringen te ontdekken. Het coachingstraject heeft mij meer zicht gegeven op mijn kwaliteiten en inzicht gegeven op de volgende stap in mijn carrière. Die heb ik inmiddels gezet!

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dag Erik, Heel fijn dat je een goed doordachte nieuwe stap heb mogen zetten! Ik vond het ook heel prettig met je te mogen werken. Succes en tot ziens om te horen hoe het gaat.

Zeer blij met Berthie van van Hoek en Partners!

Berthie, is een prettige gesprekspartner en een doortastende dame. Berthie stelt de juiste (kritische) vragen, houd je de spiegel voor en zet je op het goede spoor. Eigenlijk weet je (diep van binnen) best wat jouw juiste spoor is…. Maar door de fijne gesprekken met Berthie durf je daar ook voor te gaan. Na een gesprek met Berthie ga je met veel energie en kracht op zoek naar jouw nieuwe avontuur. Dankjewel Berthie voor ons contact!

Fijne begeleiding

Berthie kan goed luisteren en aansluiten bij wat er nodig is voor de ander. Knap hoe Berthie bij de kern komt door in gesprek te zijn.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Op weg naar een nieuwe baan met grote betrokkenheid

Het contact met Jan-Paul voelde vanaf het eerste moment goed. Hij gaf me het gevoel dat hij mijn situatie begreep. Zijn positieve insteek gaf mij vertrouwen. De ondersteuning in het loopbaanadvies wordt gestuurd door een aantal inzichtgevende assessments. Hierdoor leerde ik meer over mijn kwaliteiten, mijn motivatie en drijfveren. De adviezen gaan echter verder dan een standaard aanpak doordat Jan-Paul als mens zeer geïnteresseerd en betrokken is. Dit heb ik als een meerwaarde beschouwd. Ik heb het gevoel dat ik door het loopbaantraject echt een stapje gegroeid ben. Ik ben kortom meer dan tevreden.

Loopbaancoaching met grote betrokkenheid

Tijdens mijn loopbaancoaching ben ik goed begeleid door Berthie. Ze is betrokken en stelt de juiste vragen om helder te krijgen waar je naar toe wilt. Ondanks de onrust die dat teweeg brengt, buigt zij dat om naar iets positiefs. Na 2 jaar uiteindelijk mijn doel kunnen bereiken waar we met de coaching op uit kwamen. Mooi dat dromen uitkomen! Dank.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Zinvolle traject met spiegelende gesprekken

Berthie hield me in de gesprekken een goede spiegel voor. Confronterend maar precies waar ik behoefte aan had. Het zette me aan het denken en zette me aan tot actie. Met als resultaat een succesvolle carriereswitch vol groeimogelijkheden.

Mijn verwachtingen zijn overtroffen

Ik ben erg goed geholpen door Jan-Paul, hij heeft me kundig geholpen met zowel sollicitatie-tips en loopbaanadvies, binnen een ontspannen, vertrouwelijke setting.

Maatwerk van hoog niveau

Berthie heeft mij geholpen om inzicht te krijgen in dat waar ik blij van word. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een mooie vervolgstap in mijn carrière waar ik hartstikke blij mee ben. Ze denkt mee en durft te confronteren. Dankjewel Berthie!

Verhelderend en doeltreffend

Snelle en analytische aanpak, goed en efficiënt luisterend oor. Dit zorgt voor een goede reflectie. Je krijgt de nodige tools waarmee je de toekomst met de nodige zelfvertrouwen in kunt gaan en weerstaan.

Een prettige coaching

Berthie heeft al na een korte toelichting van mijn kant in de gaten waar bij mij het probleem zat. Samen hebben we hier goed naar gekeken en heb ik veel aan haar coaching in mijn werk, maar ook in het dagelijks leven.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Persoonlijk, betrokken met aandacht voor de mens en zijn ontwikkeling

Ik heb Bertie ervaren als een empatisch en deskundig persoon die goed tot de kern van de situatie doordringt. Zij kan goed de situatie "nu" en "waar wil ik naar toe" duidelijk maken. De test die wordt afgenomen geven een goed beeldhelder aan waar mij kracht zit en mijn ontwikkeling! Ik kreeg kreeg bruikbare tools aangeleverd om mijzelf verder te ontwikkelen.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

Heel fijn te lezen Wilfred, op naar mooie nieuwe stappen waar je je prettig bij voelt. hartelijke groet, Berthie

Concreet, inspirerend en enthousiasmerend

JP weet vanuit een gedegen kennis aan te haken bij mijn praktijk. Vanuit concrete voorbeelden brengt hij je in een ruimte om zelf stappen te zetten.

• Geholpen door: Jan-Paul Buijk

Jaco, Jij ook dank voor jouw input in de sessies, je hebt ook mij geïnspireerd en ik blijf graag op de hoogte van je eventuele nieuwe stappen. Jan-Paul

Kwalitatieve, passende begeleiding!

Passende begeleiding in het herstel van burn out. Duidelijke adviezen, altijd mogelijkheid voor contact tussendoor. Daarnaast hele helpende manieren gevonden om mijn huidige werk op een andere manier aan te vliegen, zodat ik dit weer met veel plezier en energie doe. Zeer professionele begeleiding, duidelijk veel kennis en een mooi afgestemd traject op hoe mijn herstel en vragen verliepen.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dankjewel Jessica, jij veel succes weer met het fijne werk dat je doet en zorg goed voor jezelf!

Persoonlijk, kritisch, eigen inzicht

Berthie zorgt voor een veilige setting en neemt echt de tijd voor je. Door haar manier van vragen stellen weet ze je aan het denken te zetten. Wat ik als heel prettig heb ervaren is de oprechte interesse van Berthie. Ze luistert goed naar je, stelt verdiepende vragen om zo een goed beeld van je te krijgen. Wat mij vooral is bijgebleven zijn mijn valkuilen. Ik heb dan ook bruikbare tips gekregen die ik al heb weten toe te passen in de praktijk en ik kan vertellen dat voelt heel erg goed! Er is een mooie basis gelegd, waar ook een mooie carrière switch uit voort is gekomen, dank daarvoor.

• Geholpen door: Berthie van Hoek

dankjewel Yvonne, fijn dit te lezen, mooi dat het zo bij je heeft gewerkt. Het waren fijne gesprekken, jij ook bedankt voor je input. Je werkgever mag erg blij met je zijn!

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”