Prettig bedrijf met aandacht voor de klant

We waren al een tijdje op zoek naar een jonge occasion. On oog was op een Ford Kuga gevallen. Na een mindere ervaring bij de merkdealer kwamen we een Ford Kuga tegen bij Vakgarage Wesselink in Deventer. Dat leek ons wel wat, dus wij gebeld. Geïnformeerd of we dezelfde dag (Zaterdag) nog langs konden komen en eventueel een proefrit konden maken. Dat bleek totaal geen probleem en we waren van harte welkom. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De Kuga was al klaar gezet voor de proefrit. Geen vraag was teveel. Ook nadat de auto in feite gekocht hadden was er alle medewerking om nog een aantal details nader te regelen. Nadat we een tijdje in onze nieuwe auto hadden rondgereden werd telefonisch geïnformeerd hoe de auto beviel. In mijn beleving een unicum. Kortom wij zijn niet alleen tevreden met onze Ford Kuga maar ook met de manier van zaken doen met garage Wesselink.

Slecht!!!!

Ik ben meer dan 10 jaar klant geweest bij deze garage en ik moet zeggen dat de afgelopen jaren hun vakkundigheid en klantvriendelijkheid erg achteruit is gegaan. In de afgelopen 2 jaar ben ik met 2 problemen bij hun geweest met mijn Honda Civic. Bij het eerste probleem hebben ze een ernstig motorprobleem verondersteld. Voor onderzoek zou de motor uitgebouwd moeten worden en hun advies was om maar een andere auto te kopen. Gelukkig heb ik een second opinion opgevraagd bij een andere garage. Het probleem bleek alleen de aircopomp en werd opgelost. Jammer genoeg in december met een probleem van de centrale deurvergrendeling weer naar Wesselink in Deventer gegaan. De auto moest daarvoor uiteindelijk drie keer naar de garage en toen pas is het hun gelukt om het probleem te vinden, maar wel drie hele hoge rekeningen gekregen. Maar daarna werkten de elektrische ramen en spiegels niet meer en kon volgens hun alleen opgelost worden met het volledig vervangen van de motorkabelboom wat nog eens een heel hoog bedrag zou worden. Ik ben maar weer naar een andere garage gegaan die het probleem heeft opgelost, het bleek alleen een kabelbreuk te zijn … Let op! Ze hebben alleen inspanningsverplichting om het probleem op te lossen en als dat niet lukt is dat jammer voor de klant want die moet alle reparatiepogingen wel betalen!!! Zonder enige coulance of korting!!! Ik raad deze garage niet aan bij onduidelijke of complexe problemen, ze hebben de kennis hiervoor niet en willen dat niet weten.

Deskundig, klantvriendelijk

Prettig contact, goed bereikbaar, proffecionale service, korte lijnen. Klantvriendelijk : ik was ziek en kon zelf niet komen, mijn auto werd opgehaald voor onderhoud zonder problemen en schoon terug gebracht.

Al jaren tevreden klant

Ik ben al jaren een tevreden klant van Vakgarage Wesselink. Mijn auto hier gekocht en in onderhoud gehouden. Altijd vooraf overleg bij eventuele reparaties/vervanging onderdelen. Komen afspraken na en geen onnodige reparaties of iets dergelijks. Onderhoudsbeurten altijd prima uitgevoerd. Kortom zeer tevreden en indien mogelijk koop ik zonder problemen mijn volgende auto bij Wesselink.

Vakmensen en zeer klantvriendelijk

Een uitstekende ervaring rijker

Recentelijk een VW Sportsvan occasion gekocht op de locatie Deventer. Aflevering was een bijzondere ervaring die je eigenlijk alleen ziet bij aanschaf van een nieuwe auto. Auto was in zeer nette staat afgeleverd volgens de aflever condities en garanties. De aandacht die aan deze occasion is gegeven is een aanbeveling voor dit bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitermate tevreden vanaf t moment van aankoop tot aflevering

Na lang gezocht te hebben voor dit type auto qua prijs, kleur en km-stand kwam ik uiteindelijk bij dit bedrijf terecht. Een flink eind uit de buurt van Alphen aan den Rijn maar dat heb ik er graag voor over gehad. De begeleiding van aankoop tot aflevering heb ik als zeer prettig en plezierig ervaren. De gunstige prijs voor zowel mijn inruilauto als aan te schaffen auto heeft ook zeker een grote rol gespeeld. Ik zou hier voor een eventuele nieuwe aankoop zeker weer langsgaan !

Klantvriendelijke en prettige communicatie

Auto was bij aflevering niet gereinigd zoals standaard bij de afleveringsprocedure hoort, dit werd door Reza meteen geconstateerd. Dit is op een zeer klantvriendelijke manier opgelost.

denkt met je mee

We waren op zoek naar een auto met een hoge zit en waren door recensies op het verkeerde been gezet, maar hier zijn we uitstekend geslaagd.

Erg goede garage

Bijzonder klantvriendelijk

Geheel volgens afspraak onderhoudsbeurt

Goede vervangende auto tijdens de onderhoudsbeurt en apk met gratis herstel van pin in trekhaakaansluiting, top!

Fijne garage

Vriendelijk en vakkundig.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, deskundig en meedenkend geholpen.

Al tijdens het eerste bezoek een goed gesprek over eventuele inruil van de eigen auto en de aankoop van een occasional. Hetgeen resulteerde in een reéel bod en een vlotte levering van de aangekochte auto. Een kwaliteit van handelen die past bij de kwaliteit van het merk Honda.