Goed geregeld

Afspraken goed nagekomen, en snel geïnstalleerd.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Nico, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Groeten, Team Mezutec

Heb besteld via de site, dag erna werden de producten geleverd. Super

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? N.v.t.

Beste Marie-Louise, Dank voor de positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Groeten, Team Mezutec

Snelle nalevering zoutzakken aan huis!

Eén keer per ruim 1 jaar bestel ik 6 zoutzakken van 25 kg per stuk. Deze kunnen aan huis worden bezorgd.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Marco, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de review! Groeten, Team Mezutec

Zeer tevreden zijn over de service gerichtheid van uw monteur en hoe hij zijn werkzaamheden heeft verricht. Duidelijke en eerlijk verkoopgesprek Zeer tevreden met de waterontharder.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Dennis, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent. Groeten, Team Mezutec

Bedrijf waar je op kunt rekenen.

Prettige monteur, die zijn werk verstond.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste Jolanda, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review en lovende woorden. Groeten, Team Mezutec

Heel goed service!

Makkelijk on line onderdelen te bestellen en ze zijn snel bezordgd..

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Giancarlo, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de review! Groeten, Team Mezutec

Vlot en vakkundig geïnstalleerd

De installatie verliep vlot en vakkundig,behalve een lekkage later en problemen met de pomp ,die droog stond te draaien,waarschijnlijk nog een luchtbel bij het aanzuigende uit de bron.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste Derk, Dank voor de positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Als het goed is, is inmiddels ook de lekkage verholpen! Groeten, Team Mezutec

de service is prima, ik had 2 zakken zout besteld en gekregen en vooruitbetaald met ideal, kreeg later een herinnering dat ik niet heb betaald, een mail gestuurd en geen antwoord gehad, hoe zit dit!

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! De factuur is door een foutje in ons systeem extra verstuurd, dit is nu opgelost! Excuus voor het ongemak! Groeten, Team Mezutec

Slechter kan niet

Afspraak voor onderhoud tussen 08.00 en 12.00 Hele ochtend iemand thuis gebleven hiervoor en ook nog mijn mob nr op de voordeur gehangen Geen monteur geweest (kan natuurlijk gebeuren)en wat mij het meeste stoort is dat er geen bericht komt van mezutec dat de afspraak niet door kan gaan.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Stefan, Bedankt voor de feedback en excuus voor het ongemak! Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en een nieuwe afspraak ingepland. Groeten, Team Mezutec

Deskundig en vriendelijk

Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van de diensten van Mezutec (eerst een wateronthardingssysteem en nu een bronwaterpompsysteem) en opnieuw was het een uitstekende ervaring. Mezutec heeft me voorzien van goede adviezen en uitstekende, professionele diensten. Een echte aanrader!

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder, Bronwaterzuiveringssysteem

Beste Giancarlo, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review en lovende woorden. Groeten, Team Mezutec

Zeer goede ervaring

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste H.J. Dijkstra, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent! Groeten, Team Mezutec

Top!!!

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Siebrigje, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

gewoon goed en degelijk

Medewerkers zijn kundig en vriendelijk, service is ok.

Hoi Alex, Dank voor de positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Groeten, Team Mezutec

Navulling zout gekocht en gratis bezorgd door mezutech!

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Hoi Jan, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service! Groeten, Team Mezutec

Altijd vriendelijk en alles netjes op tijd

Top bedrijf

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Hoi Claudia, Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Groeten, Team Mezutec

Goede service met persoonlijk tintje

De vertegenwoordiger is oprecht, eerlijk, gezellig en heeft kennis van zaken. De mannen die de ontharder kwamen plaatsen zijn fijn gezelschap, weten wat ze doen en leggen alles rustig uit. Mocht ik toch nog vragen hebben, mag ik altijd bellen; dat is een echte geruststelling.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Carla, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review en lovende woorden. Groeten, Team Mezutec

Lekker zacht water snelle plaatsing gewoon top bedrijf

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Sokre, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de waterontharder. Dank voor de complimenten en review! Groeten, Team Mezutec

goed geholpen

goed en snel geholpen, leuk personeel en goed bereikbaar.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Natalja, Goed om te horen dat u zo positief bent over onze service. Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

Duidelijke info, net werk

Geen zin in…

Beste Onno, Bedankt voor de positieve beoordeling! Groeten, Team Mezutec

prima gedaan

prima gegaan goede uitleg gehad

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Bronwaterzuiveringssysteem

Beste Tonnie, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de review. Groeten, Team Mezutec

een zeer goede bedrijf

ze zeggen wat ze doen en vragen als ze iets moeten weten een Top bedrijf Super

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Hoi Wilma, Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Groeten, Team Mezutec

uiterst vriendelijke monteur

monteur was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste J Spoelstra, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de installatie van de waterontharder. Bedankt voor de mooie review! Groeten, Team Mezutec

Slechte after sale

Om een simpele vraag te beantwoorden, waarom we zoveel zout gebruiken kwam de firma langs en zonder vooraf aan te geven dat dit kosten met zich mee zou brengen. Was binnen een jaar na levering met onderhoudscontract afgesloten. Veel complimenten voor de installateurs. Mag de firma blij mee zijn

matig

Communicatie hebben ze niet op orde. Waarom krijg je bij een online bestelling geen bericht wanneer er geleverd gaat worden. Ik heb eerst 2 weken gewacht en toen naar een telefoontje kreeg ik te horen dat ik nog 2 weken kan wachten.

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? N.v.t.

Beste Ronald, Bedankt voor uw feedback en excuus voor de vertraging in de bezorging. Helaas kan de levering van het zout door omstandigheden momenteel langer duren dan u van ons gewend bent. We zullen u op de hoogte houden wanneer de leverdatum bekend is. Groeten, Team Mezutec

alles word goed geregeld

vriendelijk personeel. word alles goed geregeld wat bestelling betreft

• Wat voor installatie heeft u van Mezutec? Waterontharder

Beste Marie-Louise, Bedankt voor de positieve beoordeling! Groeten, Team Mezutec

Over Mezutec Waterzuiveringssystemen

Mezutec Waterzuiveringssystemen is specialist op het gebied van bronwaterzuiveringssystemen. Ten behoeve van vele bedrijfstakken, particulieren en instellingen bouwen, leveren en installeren wij onze watersystemen. Tevens onderhouden en repareren wij alle soorten bronwaterinstallaties. Met succes ontwikkelt en produceert Mezutec hi-tech installaties. Door de moderne technologie zorgen deze voor gegarandeerd zuiver water. Mezutec begeleidt het gehele traject van idee tot uitvoering. Kiest u voor kwaliteit, vakmanschap en een scherpe prijsstelling: dan kiest u voor Mezutec!