makkelijke omgang en snelle en goede service

ik heb bij KW automotive een nieuwe iveco bus gekocht. super goede service en alles snel geregeld. bij ophalen van de bus een kleine beschadiging gevonden, dit is netjes opgelost door een schadeberijf bij mij in de buurt en door KW automotive betaald. bij problemen één telefoontje en het word geregeld

Fijne zaak

2e hands auto gekocht, volgende dag meteen een nieuwe APK gehad, en voor de zekerheid een nieuwe accu. Fijne mensen daar, lekker relaxed!

Netjes afgewerkt.

Bus gekocht en deze is op een zeer correcte manier afgeleverd. Een voorbeeld voor veel anderen!

We zijn ontzettend goed geslaagd!

We hebben op zaterdag een proefrit gemaakt, maandag de auto gekocht en op woensdag opgehaald! Netjes geholpen en blij met de auto!

Gewoon correct en vakkundig personeel!

Mijn bus laten repareren en service beurt gedaan

Top service!

Servicegericht. Het personeel staat altijd voor jou en jouw auto klaar. En wat al helemaal fijn is om mee te maken; er wordt hier meegedacht in oplossingen. Qua logistiek, werkzaamheden en te vervangen onderdelen. De transparantie is hier goud! En daarnaast.. De liefde voor auto's is te voelen in dit bedrijf en dat zie je terug in de kwaliteit. Uiteraard en zeker ook in de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is precies wat we zochten! Dankje KW-AutoMotive voor de goede zorgen.

Topservice. Topmonteurs. Meedenkers.

Servicegericht. Het personeel staat altijd voor jou en je jouw auto klaar. En wat al helemaal fijn is om mee te maken; er wordt hier meegedacht in oplossingen. Qua logistiek, werkzaamheden en te vervangen onderdelen. De transparantie is hier goud! En daarnaast.. De liefde voor auto's is te voelen in dit bedrijf en dat zie je terug in de kwaliteit. Uiteraard en zeker ook in de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is precies wat we zochten! Dankje AutoMotive voorde goede zorgen

Gewoon goed

Heb 2 auto. ,s voor onderhoud gebracht werd netjes gebeld wat er mee moest gebeuren en advies daar over. Gewoon goed autobedrijf!

Goede ervaring

Bus gekocht Alles netjes afgehandeld Hoe het hoort .

Ontzettend goede service

Zeer goede service en betrokken in het contact.

Snelle en prima service

Auto heeft een apk gehad en de nodige reparaties.

goed en snel

Professioneel

Professioneel en klantvriendelijk

Een goede service, zeer tevreden met de aangekochte auto !

Wij zijn echt super tevreden met de aangekochte occasion bij KW automotive. Aardige gasten, denken zeker met je mee. Het was voor ons eerste keer auto kopen, alles werd netjes uitgelegd. Er zit standaard 3 maanden garantie op wat ook erg fijn is! Enige punt: auto mocht wel wat netter meegegeven worden.

Super goed

Alles netjes en goed geregeld

Fijn contact, goede service

Onze ervaring bij KW is met Job van Eldik. Goed contact, spontaan en meedenkend. Blij met onze Ford Transit custom. Netjes afgeleverd volgens de gemaakte afspraken. Bij vragen en probleempjes kan je langskomen en nemen ze de tijd om met je mee te kijken, uit te zoeken en op te lossen.

Fijn bedrijf en eerlijk en open medewerker

Ik wilde de auto kopen en meenemen naar mijn eigen garage om de auto te laten bekijken voor de aankoop. Allemaal geen probleem en uiteindelijk de auto ook gekocht. Ontvangst werd ook als prettig ervaren.

goed en netjes de problemen opgelost.

ik had de auto uitgezocht op het internet en vervolgens een afspraak gemaakt met KW automotive. De vertegenwoordiger hield geen mooi en lang verhaal. Hij was kort van stof en verhelderend. Dit was zeer fijn. de Auto kreeg naar een paar dagen rijden een storing. KW automotive is de auto komen halen en heeft deze al dan niet met "merk specialisten" de problemen opgelost. De materiaal kosten die niet binnen de garantie vielen en een deel van de uren zijn door KW Automotive vergoed. Heel erg netjes. De auto is ook weer afgeleverd door Automotive. Gedurende deze periode werd ik ook geïnformeerd met de stand van zaken.

goede service,

Aardige mensen. Ik ben tevreden

Slechte omgang met klanten

We zijn daar geweest om naar een Mercedes Viano te gaan kijken, donderdags voor gebeld, we konden langs komen, als ze iets zouden vinden dan gaven ze een telefoontje. Afgesproken dat we zaterdagmorgen zouden komen, krijg ik een telefoontje dat de gloeistaaf kapot was en we konden geen testrit er mee maken, maar we waren al onderweg er naar toe en gezegd dat we onderweg waren en toch kwamen kijken. Daar aangekomen stond de auto op de brug, het was de gloeistaaf niet, maar was wat met luchtregelaar. Afgesproken dat we terug zouden komen als de auto klaar zou zijn om een proefrit te maken. Ik denk dat er veel meer aan de auto mankeerde, ze hebben na een dikke week nog niet gebeld. Zou waarschijnlijk dinsdag klaar zijn, dat er een staafje van de luchttoevoer afgebroken is zal niet van het stil staan zijn. Zorg eerst dat de auto’s 100% in orde zijn voordat ze op alle verschillende verkoopsites staan

uitstekend!

Prijs is helemaal goed en klantvriendelijk!

Top bedrijf

Mooie audi a8 gekocht bij kw automotive Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam Heb de auto nu een paar weken en ben zeer tevreden over de auto.enige probleem ..vocht in de koplampen..heb hierover gebeld kon gelijk langskomen om het probleem te verhelpen..top service...zou hier zeker weer een auto kopen Top bedrijf

Aardige verkoper

Behulpzaam en professionele bedrijf! Wij zijn blij met onze Volvo!