Prima trainer, alles goed geregeld

Docent kwam met veel praktijkvoorbeelden. Wel heel veel stof voor het aantal uren dat we hadden, dus het tempo lag zeer hoog.

Erg positieve ervaring!

Ik heb de zelfstudie Demand Planning & Forecasting gevolgd bij ATIM. Zowel de inhoudelijke materie en de support vanuit ATIM heb ik als positief en goed ervaren, zodoende kan ik het dan ook zeker aanraden.

Dramatisch slecht

Mijn ervaring is ronduit slecht te noemen. Ik zal dit kort toelichten. De E-log opleidingen zijn alleen nog als zelfstudie of E-learning te volgen. Dit houdt niets meer in dan de ouderwetse klassikale stof + powerpoint hand outs die duidelijk dienen ter ondersteuning van een docent. Er is gesleuteld aan de stof en daardoor inhoudelijk echt niet op orde. De tentamens zijn van slechte kwaliteit en barsten van de fouten. Uitslagen kun je gerust 3 maand op wachten (MC tentamen!) Dit in combinatie met een niet betrokken docent, dubbel gefactureerde module en een niet klantvriendelijke klachtafhandeling resulteert in een mooie 1 ster. Kortom: afrader!

Klantvriendelijk en georganiseerd.

Ik heb het examen bij ATIM als zeer prettig ervaren. De werknemers waren vriendelijk en alles wat goed georganiseerd. De afspraken zijn nagekomen. Bedankt ATIM!

Examenervaring rommelig

Geen training gevolgd, maar wel het examen gedaan. Meerdere opmerkingen: - onduidelijk vanaf hoe laat de examenlocatie geopend is (in de brief wordt aangegeven dat men er uiterlijk 8.30 moet zijn, maar de deur werd pas na 8.20 opengedaan, terwijl er meerdere mensen stonden te wachten en in de omgeving geen openbare gelegenheid was om binnen te wachten of gebruik te maken van het toilet). Zeker voor deelnemers die verder moeten reizen zou het prettig zijn als de locatie eerder open is en dit in de brief wordt aangegeven. - verkeerde instructies gegeven over invulling ID-nummer op examenblad (de persoon die de instructies gaf en meekeek of we het juiste nummer invulden gaf duidelijk aan dat het rijbewijs (of paspoort)nummer ingevuld moest worden, echter werd door een andere medewerker bij inlevering van mijn examen aangegeven dat dit een ander ID-nummer moest zijn (namelijk van de instantie die het examen beoordeelt) - verder prima locatie en verzorging van koffie/thee etc.

Goed geregeld

Goed geregeld, mooie ruimte, vriendelijke examinator.

Stof komt overeen met examen

Het geleerde stof kwam overeen met het examen

Alles in orde

Examen was netjes geregeld, buiten opgewacht zodat locatie goed te vinden was

Excellent opportunity to understand the potential impact of AI & ML on the forecasting process.

Eric Stellwagen did a great job of interpreting the general AI & ML trend in society using the examples of the Turing Test & ChatGPT v4.0, to explain how Forecasting and more specially Forecast Pro (could) benefit from those. The future trade-off between ‘black box’ AI outcomes versus more intuitive – easier to explain to humans - forecasting processes will be interesting. Regardless, his explanation & discussion about the key forecasting principles was valuable, and I learned that even without AI & ML there is still plenty of opportunity to improve the forecasting process.

Een mooie en inspirerende bijeenkomst

Een mooie filosofische start om waarbij stil gestaan bij wat intelligentie is en hoe intelligentie te gebruiken bij het maken van forecasts. Verder het plaatsen van forecastmodellen in hun context en hoe hier mee om te gaan.

te commercieel

ik had meer algemene informatie verwacht. als ik van te voren was geïnformeerd dat 80% van de tijd de software van Forecast Pro zou worden behandeld, had ik me niet ingeschreven. ik heb er persoonlijk weinig tot niets aan gehad.

Veel geleerd in de Masterclass, "How AI and Machine Learning are Changing Business Forecasting".

Getriggerd door de titel van deze masterclass, "How AI and Machine Learning are Changing Business Forecasting". Veel geleerd en inzicht gekregen, goed elkaar weer gesproken te hebben!

Interessant maar vlag dekte de lading niet helemaal

Het eerste uur was bijzonder interessant vanuit filosofisch standpunt: wat is AI/ML en wat is intelligentie. Dit zijn "grote vragen" die daadwerkelijk beantwoord werden. Dat AI/ML ook relevant zijn voor forecasting werd duidelijk aan de hand van talrijke voorbeelden die ook life getoond werden dmv het forecasting software pakket forecastpro dat onder de motorkap over een op AI/ML gebaseerd expertsystem beschikt. Ik had iets meer verwacht op het gebied van machine learning algoritmes maar dat is misschien iets voor een volgende Master Class. Al met al de lange zit meer dan waard!

Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen over hoe het verlopen is

Solide, multimediale training met de juiste ondersteuning.

Ik waardeerde vooral het feit dat ik het onderwerp Lean via vele kanalen kon bestuderen. Ik werk het beste met geschreven theorie en boeken, dus de aantekeningen en het boek waren voor mij een goed medium. Daarnaast was de steun van onze docenten bij het beantwoorden van onze vragen en het uitwerken van de theorie cruciaal bij het verwerken van de stof. Ik vond het niet zo leuk dat het examen grotendeels gebaseerd was op exact dezelfde vragen als onze tests. Gezien de moeilijkheid ervan was het echter begrijpelijk.

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Andere type vragen

Andere type vragen dan op de oefenexamens. Bijvoorbeeld: 4 stellingen, welke 3 van de 4 is (on)waar Examen bevatte 1 rekenvraag. Oefen examen bevatte soms wel 8-10 rekenvragen.

Professionele organisatie

Zaal met klasopstelling en 2 versies van het examen.Na een duidelijke uitleg, begonnen aan het examen. Begeleider zat voorin de zaal, bij vragen direct contact. Zaken werden goed opgepakt en er volgde een snelle terugkoppeling. Zo snel zelfs dat de volgende dag het opgelost was. Dank voor de snelle handeling.

Prima georganiseerd!

Goed georganiseerd, helder gecommuniceerd.

Leuke, interessante en leerzame training

De training is actueel, intensief en heel leerzaam. Desondanks was het een leuke en gezellige training in een ontspannen sfeer

Goed georganiseerd en bereikbare locaties

Twee ervaringen gehad, eentje in Zwolle bij het Mecure Hotel en een keer in Den Bosch. Beide locaties zijn erg goed te bereiken met de auto en verder was de examen afname ook goed georganiseerd!

Goed examen

Examen helder en duidelijk.

Goed georganiseerde examendag.

Qua locatie is Fletcher Hotel in Nieuwegein lekker centraal. Ook binnen in het hotel is alles goed geregeld qua mensen en faciliteiten. Alle regels werden duidelijk besproken en ook krijg je tijdig via de mail een herinnering voor je toets. Goed geregeld!

Goede praktijk gerichte opleiding met voldoende theorie

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren. Niet alleen in de schoolbanken en het opnemen van de theoretische stof, maar ook voldoende ruimte voor de praktijk opdracht en gerichte spellen die sloegen op de stof die we op de cursusdag kregen.

De docent was heel goed

Bruistensingel 110