Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen over hoe het verlopen is

Solide, multimediale training met de juiste ondersteuning.

Ik waardeerde vooral het feit dat ik het onderwerp Lean via vele kanalen kon bestuderen. Ik werk het beste met geschreven theorie en boeken, dus de aantekeningen en het boek waren voor mij een goed medium. Daarnaast was de steun van onze docenten bij het beantwoorden van onze vragen en het uitwerken van de theorie cruciaal bij het verwerken van de stof. Ik vond het niet zo leuk dat het examen grotendeels gebaseerd was op exact dezelfde vragen als onze tests. Gezien de moeilijkheid ervan was het echter begrijpelijk.

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Andere type vragen

Andere type vragen dan op de oefenexamens. Bijvoorbeeld: 4 stellingen, welke 3 van de 4 is (on)waar Examen bevatte 1 rekenvraag. Oefen examen bevatte soms wel 8-10 rekenvragen.

Beste Danny, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback; het spijt ons ten zeerste te horen dat je ervaring met onze oefenexamens niet aan je verwachtingen voldeed. Bij ATIM Academy streven we ernaar hoogwaardig studiemateriaal aan te bieden dat een goede voorbereiding vormt op het werkelijke examen. Onze oefenexamens worden samengesteld door willekeurig 80 vragen te selecteren uit een uitgebreide pool van 500 vragen. Door het examen tot drie keer te oefenen, krijg je de kans om een groot deel van deze vragen te zien en ermee te oefenen. Dit zorgt voor een gevarieerde ervaring elke keer dat je oefent. We begrijpen dat dit soms kan leiden tot verschillen tussen de oefenvragen en de vragen die je tegenkomt tijdens het echte examen. Alle vragen zijn echter nauwkeurig afgestemd op de Body of Knowledge (BOK) van IIBLC, om ervoor te zorgen dat ze relevant en representatief zijn. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons. We zullen alle vragen opnieuw bekijken en indien nodig aanpassingen maken om de kwaliteit en relevantie van ons studiemateriaal verder te verbeteren. Jouw ervaring helpt ons onze diensten te verbeteren en we waarderen het delen van jouw inzichten ten zeerste. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we die graag. We staan klaar om je bij jouw voorbereiding te ondersteunen. Met hartelijke groeten, ATIM Academie

Professionele organisatie

Zaal met klasopstelling en 2 versies van het examen.Na een duidelijke uitleg, begonnen aan het examen. Begeleider zat voorin de zaal, bij vragen direct contact. Zaken werden goed opgepakt en er volgde een snelle terugkoppeling. Zo snel zelfs dat de volgende dag het opgelost was. Dank voor de snelle handeling.

Prima georganiseerd!

Goed georganiseerd, helder gecommuniceerd.

Leuke, interessante en leerzame training

De training is actueel, intensief en heel leerzaam. Desondanks was het een leuke en gezellige training in een ontspannen sfeer

Goed georganiseerd en bereikbare locaties

Twee ervaringen gehad, eentje in Zwolle bij het Mecure Hotel en een keer in Den Bosch. Beide locaties zijn erg goed te bereiken met de auto en verder was de examen afname ook goed georganiseerd!

Goed examen

Examen helder en duidelijk.

Goed georganiseerde examendag.

Qua locatie is Fletcher Hotel in Nieuwegein lekker centraal. Ook binnen in het hotel is alles goed geregeld qua mensen en faciliteiten. Alle regels werden duidelijk besproken en ook krijg je tijdig via de mail een herinnering voor je toets. Goed geregeld!

Goede praktijk gerichte opleiding met voldoende theorie

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren. Niet alleen in de schoolbanken en het opnemen van de theoretische stof, maar ook voldoende ruimte voor de praktijk opdracht en gerichte spellen die sloegen op de stof die we op de cursusdag kregen.

De docent was heel goed

Top cursus

Bedankt Henk voor de leuke en leerzame cursus!

Alleen examen gedaan

Ik heb de green belt training bij masters in lean gevolgd en heb alleen via jullie examen gedaan. De locatie van het examen was prima, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Ook de surveillanten waren prima, ze gaven duidelijke uitleg en waren niet opvallend aanwezig. Ook werd er een aantal malen duidelijk aangegeven hoeveel tijd er nog was. Ik ben dan ook tevreden over de organisatie rondom het examen

Verhelderend, leerzaam en interactief

Fijne cursus met veel aandacht voor toepassing in je eigen werkveld. Veel interactie tussen de cursisten en met de docent. Goede voorbereiding op het examen. Een aanrader!

Prettig

Prettig ervaring, goede duidelijke communicatie over de cursus en het examen proces. Ook behulpzaam met het voorbereiden en aanbieden van extra help. Enig verbeterpunt zou zijn het starten van het examen proces, een voor een de leden aftekenen duurde langer dan gedacht. Overal raad ik de cursus en het examen zeker aan!

Het heeft mij veel inzichten gegeven!

Met de vele theorieën heb ik geleerd om op een andere manier naar de processen te kijken. Er valt nog veel winst te behalen! Het geeft mij nu een goede basis om medewerkers inzicht te geven in wat lean werken voor ze oplevert. De medewerkers er meer bij betrekken is wel de sleutel. De combinatie van les in het nederlands en de boeken, thermen en examen in het engels maakte het soms verwarrend.

hele leuke training

leerzaam en leuk. Examen was moeilijk

Prima examen, te lang wachten op de uitslag

Niveau was prima, niet bijzonder hoog. 4 tot 6 weken op de uitslag van een meerkeuze examen wachten is wel echt bizar lang.

Het was een goede locatie. Alleen er stond niet super goed aangegeven waar het precies was. Ik was een van de3 eerste en de receptie moest bellen over waar wij precies zaten. Er werd verteld dat je pas na 2.5 uur weg kon maar gelukkig was dat niet zo want ik was al klaar na 40 min.

Goed geregeld!

Naar verwachting, simpel en effectief!

Uitmuntend, wel intensief

Verrijking van kennis en vaardigheden. Directe koppeling van theorie en praktijk. Een aanvulling voor elke logistieke professional

Goede informatie over alles en ook zelf veel mogen doen.

Zeer goed uitleg en veel dingen zelf ook mogen doen

Niks meer aan doen

Hoog niveau les en veel opgestoken.

Interesting training

Interesting for young professionals in the supply chain area. Help understanding theoretical concepts used every day.