Dramatisch slecht

Mijn ervaring is ronduit slecht te noemen. Ik zal dit kort toelichten. De E-log opleidingen zijn alleen nog als zelfstudie of E-learning te volgen. Dit houdt niets meer in dan de ouderwetse klassikale stof + powerpoint hand outs die duidelijk dienen ter ondersteuning van een docent. Er is gesleuteld aan de stof en daardoor inhoudelijk echt niet op orde. De tentamens zijn van slechte kwaliteit en barsten van de fouten. Uitslagen kun je gerust 3 maand op wachten (MC tentamen!) Dit in combinatie met een niet betrokken docent, dubbel gefactureerde module en een niet klantvriendelijke klachtafhandeling resulteert in een mooie 1 ster. Kortom: afrader!

Beste Gerbert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met onze E-log opleidingen niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is voor ons van groot belang, omdat we voortdurend streven naar verbetering en de beste leerervaring voor onze cursisten willen bieden. We begrijpen uw zorgen met betrekking tot de zelfstudie- en E-learning modules. Ons doel is altijd geweest om hoogwaardige en flexibele leeropties aan te bieden die aansluiten bij de behoeften van onze cursisten. We zullen uw opmerkingen over de inhoud en de opzet van het materiaal grondig onderzoeken en waar nodig aanpassingen maken om de kwaliteit te waarborgen. Wat betreft de tentamens, betreuren we de vertraging en fouten die u heeft ervaren. We zijn momenteel bezig met een herziening van ons toetsingsproces om ervoor te zorgen dat tentamens nauwkeurig en tijdig worden nagekeken. Daarnaast willen we ons verontschuldigen voor de problemen die u heeft ondervonden met betrekking tot de docentbetrokkenheid, facturering en klachtafhandeling. We nemen deze punten zeer serieus en zullen ze intern bespreken om passende maatregelen te nemen en onze service te verbeteren. Nogmaals, we stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen in onze opleidingen te herstellen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Ilja Kempenaars

Klantvriendelijk en georganiseerd.

Ik heb het examen bij ATIM als zeer prettig ervaren. De werknemers waren vriendelijk en alles wat goed georganiseerd. De afspraken zijn nagekomen. Bedankt ATIM!

Hoi Michael, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden was. Jouw feedback geeft ons een enorme boost. We doen ons best om het iedereen naar de zin te maken. Groetjes, Ilja Kempenaars

Examenervaring rommelig

Geen training gevolgd, maar wel het examen gedaan. Meerdere opmerkingen: - onduidelijk vanaf hoe laat de examenlocatie geopend is (in de brief wordt aangegeven dat men er uiterlijk 8.30 moet zijn, maar de deur werd pas na 8.20 opengedaan, terwijl er meerdere mensen stonden te wachten en in de omgeving geen openbare gelegenheid was om binnen te wachten of gebruik te maken van het toilet). Zeker voor deelnemers die verder moeten reizen zou het prettig zijn als de locatie eerder open is en dit in de brief wordt aangegeven. - verkeerde instructies gegeven over invulling ID-nummer op examenblad (de persoon die de instructies gaf en meekeek of we het juiste nummer invulden gaf duidelijk aan dat het rijbewijs (of paspoort)nummer ingevuld moest worden, echter werd door een andere medewerker bij inlevering van mijn examen aangegeven dat dit een ander ID-nummer moest zijn (namelijk van de instantie die het examen beoordeelt) - verder prima locatie en verzorging van koffie/thee etc.

Beste Amy, Hartelijk dank voor uw feedback over het examen dat u onlangs bij ons heeft afgelegd. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. Uw opmerkingen helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als u langer moet wachten dan verwacht, vooral als er geen openbare voorzieningen in de buurt zijn. Het klopt dat onze deuren 10 minuten voor aanvangstijd openen, omdat onze medewerkers de tijd nodig hebben om alles goed voor te bereiden. Wij zullen ervoor zorgen dat dit duidelijker wordt gecommuniceerd in de uitnodigingsbrief, zodat onze deelnemers beter geïnformeerd zijn over de openingstijden van de locatie. Wat betreft de instructies over het invullen van het ID-nummer op het examenblad, betreuren wij de verwarring die is ontstaan. Op de betreffende dag werd er een nieuwe medewerker ingewerkt, en helaas kunnen er dan kleine foutjes gebeuren. We zullen dit intern bespreken en zorgen dat alle medewerkers dezelfde instructies geven om dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen. We zijn blij te horen dat u tevreden was over de locatie en de verzorging van koffie en thee. Het is ons streven om een comfortabele en aangename omgeving te bieden voor al onze deelnemers. Uw opmerking over de eerdere opening van de locatie voor deelnemers die van ver komen, nemen we ter harte. We zullen bekijken of we hier in de toekomst flexibeler mee om kunnen gaan. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen en dat uw ervaring dan geheel naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Ilja Kempenaars

Goed geregeld

Goed geregeld, mooie ruimte, vriendelijke examinator.

Hallo Machteld, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring had. Jouw feedback motiveert ons team enorm. We doen ons best om iedereen een fijne tijd te bezorgen. Groetjes, Ilja

Stof komt overeen met examen

Het geleerde stof kwam overeen met het examen

Hoi Melis, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat de geleerde stof goed overeenkwam met het examen. Dat is precies waar we naar streven. Groetjes, Ilja Kempenaars

Alles in orde

Examen was netjes geregeld, buiten opgewacht zodat locatie goed te vinden was

Hoi Carlijn, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder. Groetjes, Ilja Kempenaars

Excellent opportunity to understand the potential impact of AI & ML on the forecasting process.

Eric Stellwagen did a great job of interpreting the general AI & ML trend in society using the examples of the Turing Test & ChatGPT v4.0, to explain how Forecasting and more specially Forecast Pro (could) benefit from those. The future trade-off between ‘black box’ AI outcomes versus more intuitive – easier to explain to humans - forecasting processes will be interesting. Regardless, his explanation & discussion about the key forecasting principles was valuable, and I learned that even without AI & ML there is still plenty of opportunity to improve the forecasting process.

Hi Dennis, Thank you for your great review! We're glad you found the session on AI & ML and forecasting valuable. Thanks again, and we hope to see you next time! Best regards, Ilja Kempenaars

Een mooie en inspirerende bijeenkomst

Een mooie filosofische start om waarbij stil gestaan bij wat intelligentie is en hoe intelligentie te gebruiken bij het maken van forecasts. Verder het plaatsen van forecastmodellen in hun context en hoe hier mee om te gaan.

Hoi Maarten, Bedankt voor je inspirerende review! We zijn blij dat je de bijeenkomst mooi en waardevol vond. We kijken ernaar uit je bij een volgende bijeenkomst weer te zien! Groetjes, Ilja Kempenaars

te commercieel

ik had meer algemene informatie verwacht. als ik van te voren was geïnformeerd dat 80% van de tijd de software van Forecast Pro zou worden behandeld, had ik me niet ingeschreven. ik heb er persoonlijk weinig tot niets aan gehad.

Beste Stan, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de sessie niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen dat je meer algemene informatie had verwacht. We willen graag verduidelijken dat de focus op Forecast Pro bedoeld was om concreet te laten zien hoe AI en Machine Learning toegepast kunnen worden binnen een forecasting software en niet alleen specifiek in Forecast Pro. Het was zeker niet bedoeld als commercieel praatje, maar als praktisch voorbeeld om de mogelijkheden en impact van AI en Machine Learning te illustreren. We waarderen je opmerkingen en zullen deze meenemen om onze toekomstige sessies beter af te stemmen op de verwachtingen van onze deelnemers. Het is belangrijk voor ons dat iedereen waardevolle inzichten opdoet. Met vriendelijke groet, Ilja Kempenaars

Veel geleerd in de Masterclass, "How AI and Machine Learning are Changing Business Forecasting".

Getriggerd door de titel van deze masterclass, "How AI and Machine Learning are Changing Business Forecasting". Veel geleerd en inzicht gekregen, goed elkaar weer gesproken te hebben!

Hoi Rob, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je veel hebt geleerd en waardevolle inzichten hebt opgedaan tijdens de Masterclass "How AI and Machine Learning are Changing Business Forecasting." Het was ook fijn om je weer te zien en met elkaar in gesprek te gaan. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij onze volgende sessie! Groeten, Ilja Kempenaars

Interessant maar vlag dekte de lading niet helemaal

Het eerste uur was bijzonder interessant vanuit filosofisch standpunt: wat is AI/ML en wat is intelligentie. Dit zijn "grote vragen" die daadwerkelijk beantwoord werden. Dat AI/ML ook relevant zijn voor forecasting werd duidelijk aan de hand van talrijke voorbeelden die ook life getoond werden dmv het forecasting software pakket forecastpro dat onder de motorkap over een op AI/ML gebaseerd expertsystem beschikt. Ik had iets meer verwacht op het gebied van machine learning algoritmes maar dat is misschien iets voor een volgende Master Class. Al met al de lange zit meer dan waard!

Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen over hoe het verlopen is

Solide, multimediale training met de juiste ondersteuning.

Ik waardeerde vooral het feit dat ik het onderwerp Lean via vele kanalen kon bestuderen. Ik werk het beste met geschreven theorie en boeken, dus de aantekeningen en het boek waren voor mij een goed medium. Daarnaast was de steun van onze docenten bij het beantwoorden van onze vragen en het uitwerken van de theorie cruciaal bij het verwerken van de stof. Ik vond het niet zo leuk dat het examen grotendeels gebaseerd was op exact dezelfde vragen als onze tests. Gezien de moeilijkheid ervan was het echter begrijpelijk.

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Goede begeleiding en verzorging, was van A tot Z geregeld!

Andere type vragen

Andere type vragen dan op de oefenexamens. Bijvoorbeeld: 4 stellingen, welke 3 van de 4 is (on)waar Examen bevatte 1 rekenvraag. Oefen examen bevatte soms wel 8-10 rekenvragen.

Beste Danny, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback; het spijt ons ten zeerste te horen dat je ervaring met onze oefenexamens niet aan je verwachtingen voldeed. Bij ATIM Academy streven we ernaar hoogwaardig studiemateriaal aan te bieden dat een goede voorbereiding vormt op het werkelijke examen. Onze oefenexamens worden samengesteld door willekeurig 80 vragen te selecteren uit een uitgebreide pool van 500 vragen. Door het examen tot drie keer te oefenen, krijg je de kans om een groot deel van deze vragen te zien en ermee te oefenen. Dit zorgt voor een gevarieerde ervaring elke keer dat je oefent. We begrijpen dat dit soms kan leiden tot verschillen tussen de oefenvragen en de vragen die je tegenkomt tijdens het echte examen. Alle vragen zijn echter nauwkeurig afgestemd op de Body of Knowledge (BOK) van IIBLC, om ervoor te zorgen dat ze relevant en representatief zijn. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons. We zullen alle vragen opnieuw bekijken en indien nodig aanpassingen maken om de kwaliteit en relevantie van ons studiemateriaal verder te verbeteren. Jouw ervaring helpt ons onze diensten te verbeteren en we waarderen het delen van jouw inzichten ten zeerste. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan horen we die graag. We staan klaar om je bij jouw voorbereiding te ondersteunen. Met hartelijke groeten, ATIM Academie

Professionele organisatie

Zaal met klasopstelling en 2 versies van het examen.Na een duidelijke uitleg, begonnen aan het examen. Begeleider zat voorin de zaal, bij vragen direct contact. Zaken werden goed opgepakt en er volgde een snelle terugkoppeling. Zo snel zelfs dat de volgende dag het opgelost was. Dank voor de snelle handeling.

Prima georganiseerd!

Goed georganiseerd, helder gecommuniceerd.

Leuke, interessante en leerzame training

De training is actueel, intensief en heel leerzaam. Desondanks was het een leuke en gezellige training in een ontspannen sfeer

Goed georganiseerd en bereikbare locaties

Twee ervaringen gehad, eentje in Zwolle bij het Mecure Hotel en een keer in Den Bosch. Beide locaties zijn erg goed te bereiken met de auto en verder was de examen afname ook goed georganiseerd!

Goed examen

Examen helder en duidelijk.

Goed georganiseerde examendag.

Qua locatie is Fletcher Hotel in Nieuwegein lekker centraal. Ook binnen in het hotel is alles goed geregeld qua mensen en faciliteiten. Alle regels werden duidelijk besproken en ook krijg je tijdig via de mail een herinnering voor je toets. Goed geregeld!

Goede praktijk gerichte opleiding met voldoende theorie

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren. Niet alleen in de schoolbanken en het opnemen van de theoretische stof, maar ook voldoende ruimte voor de praktijk opdracht en gerichte spellen die sloegen op de stof die we op de cursusdag kregen.

De docent was heel goed

Top cursus

Bedankt Henk voor de leuke en leerzame cursus!

Alleen examen gedaan

Ik heb de green belt training bij masters in lean gevolgd en heb alleen via jullie examen gedaan. De locatie van het examen was prima, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Ook de surveillanten waren prima, ze gaven duidelijke uitleg en waren niet opvallend aanwezig. Ook werd er een aantal malen duidelijk aangegeven hoeveel tijd er nog was. Ik ben dan ook tevreden over de organisatie rondom het examen

Bruistensingel 110

5232 AC