Gewoon goed

Theorie en praktijk was erg goed voorbereid en uitgelegd. Alleen er was niet echt een hele goede plek in de buurt voor de praktijk brandbestrijding.

leuke leerzame training

's-morgens eerst theorie les gekregen daarna in de praktijk met de heftruck geoefend door rondjes te rijden en gevoel te krijgen wat een heftruck doet. Na de lunch nog een stukje theorie en weer in de praktijk oefeningen gedaan maar nu met op hoogtes ophalen en wegzetten van pallets. Een theoretisch examen achteraf was makkelijk te maken met alle theoretische info die de hele dag gegeven is. Erg leerzame cursus met veel handvatten waar je op moet letten wanneer je op een heftruck rijdt.

Toptraining

Top uitleg

Goede instructeur en uitleg

De cursus was goed, duidelijk en professioneel.

Een prima uitleg en een goede ervaring

Goede uitleg, fijne sfeer

Leuke vent.. lekker soepel verlopen

Leuke dag

Gezellige leerzame dag

Op een en vlotte leuke manier de herhaling van vorkheftruck en hoogwerker gedaan.

Goede uitleg in begrijpbare taal.

Was weer leerzaam en gezellig

Ga zo door.

Gemoedelijke sfeer, duidelijk taal prima!!

zeer goed

Goed uitgelegd en advies gekregen

Leerzaam

Voldoende, duidelijke leerstof

Was prima

Hoop geleerd en zet je aan tot na te denken over situaties die kunnen ontstaan.

Geen saaie les, goede inhoud en praktijkvoorbeelden

Prettige training, goede inhoud en voorbeelden uit de praktijk

Goed duidelijk

Goed gesproken over veilig heid en inzicht over het product

Zeer goede en prettige opleiding heftruck-hoogwerker

Prettige opleiding voor heftruck, hoogwerker, ept. Veel ervaring, speelt goed in op de groep en een mooie combinatie van theorie en praktijk

Goede cursus, lekker praktisch

Cursus wordt gegeven met een goeie dosis humor, praktische voorbeelden en voldoende aandacht voor de serieuze onderwerpen.

duidelijk en helder

op de praktijk gericht, verschillende soorten trucks

Echt goed en duidelijk

Gegeven door iemand met een hoop ervaring. Duidelijke antwoorden op vragen en goede adviesen op eventuele onzekerheden

Informatieve uitleg met praktische voorbeelden

Zo als hier boven beschreven

Opfriscursus

Goede uitleg

Eendrachtsweg 4

4131 NS Vianen

+31 85 782 0688

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.