Heel fijn

Hele fijne docent, Willem, die alles op een leuke manier met veel praktijk voorbeelden uitlegd!

Top cursus

Goede cursus waar iedereen van leert Het is voor iedereen een goede cursus Iedereen heeft er wat aan

leerzaam

goede uitleg en veel geleerd

Weer wat geleerd, toch wat dingen vergeten

Leuke leerzame dag

Goede docent

Weer even bijgeschoold en ik kan weer 5 jaar heftruck rijden.

top!!!!

dit is al 3 keer bij Bace de hef/reachtruck volg, de instructeurs zijn top in hun manier van lesgeven, zeer praktisch gericht en helder en duidelijk in hun uitleg

geregeld

mooie ruimte,

Goed uitgelegd en begeleid

Geleerd hoe je heftruck en reachtruck veilig moet gaan rijden.

Fijne mentor de heer Marc Bouter

Ik ben een onzekere jongen maar door Marc werd ik zeker van dat ik in me zelf ging geloven en ja wat was ik blij dat ik te horen kreeg dat ik was geslaagd voor mijn vorkheftruck examen. Bedankt Marc voor het vertrouwen in mijn. Groetjes Richard van der Kast

Fijne, leerzame cursus die me veel kennis heeft opgebracht

Leuke leerzame cursus. Goede docent met leuke actieve opdrachten. Houdt rekening met de cursist en zorgt voor een veel interactie.

Goede uitleg, gezellig en alles weer opgefrist!

De verplichte herhaling vind ik positief. Alles wordt weer opgefrist en met een enthousiaste trainer is het nog gezellig ook☺

Leuke cursus

Leuke leraar duidelijke uitleg

Hele goede docent, die op een leuke en leerzame manier lesgeeft.

Leuke leerzame dag, waarin de docent doormiddel van veel grappen alsnog heel erg duidelijk en leerzam les geeft.

super I am fully satisfied

I am fully satisfied, very good instructor

duidelijk uitleg op de cursusdag en aansluitend examen waren goed geregeld

De cursusdag erg positief ervaren. Wel moet je vooraf het cursusboek doorgenomen hebben want je gaat in vogelvlucht door het boek en je kan veel oefenvraagstukken maken.

Goede, duidelijke lessen

De lessen waren intensief, maar heel duidelijk. Goede leraar!

Opfrissen

Informeel en ontspanning

Leerzaam

Gezellig en leerzaam

Interessant en leerzaam

Prima locatie en goeie instructies

Miro is een praktische leraar die goed weet wat vaak fout word gedaan. Zijn aanwijzingen zijn duidelijk en zinnig.

Een goede informatieve curses

We hebben een goede uitleg gehad van een goede leermeester heel belangrijk vind ik zelf ben blij dat ik hem weer in de pochet heb

Leerzame curcus

Hele fijne dag gehad. Goede uitleg en weer helemaal up to date. Fijne cursusleider.

leuke curcus om de ervaren chauffeur weer ff scherp te krijgen!

Was een geslaagde ochtend met een bekwame en vriendelijke instructeur. Ik kan weer 5 jaar verzekerd op mijn hef en reachtruck rijden en op wat extra vragen die ik vanuit mijn organisatie had meegekregen voor de instructeur kreeg ik ook bevredigende antwoorden/tips waardoor we hier weer wat aanpassingen zullen doen qua veiligheid omtrent het laden van de trucks en het gebruik van voorzetstukken.

Over BACE Academy

BACE Academy is, met meer dan 120 opleidingen en trainingen, één van de grootste onafhankelijke opleidingsinstituten met name binnen de transport en logistieke sector. Per jaar volgen meer dan 6000 cursisten één of meerdere modules, variërend van vmbo tot hbo+ niveau. Uw behoefte is ons uitgangspunt. Door jarenlange ervaring in het snel kunnen opstarten van (maatwerk)trajecten zijn wij zeer flexibel op dit gebied. Wij staan bekend als een betrouwbare opleidingspartner met oog voor persoonlijke aandacht. De opleidingen en trainingen worden bij ons, of natuurlijk in-company, verzorgd met begeleiding van docenten die over veel praktijkervaring beschikken. Door onze grote docentenpool kunnen wij op ieder gewenst moment en tijdstip een training opstarten. Bij BACE Academy bieden we onder andere de volgende opleidingen/trainingen aan: Veiligheidstrainingen, zoals heftruck/reachtruck rijden Chauffeursopleidingen, zoals alle Code 95 onderdelen, ADR en het ondernemersdiploma voor goederenvervoer, VCA opleidingen in de variant VOL en VCU, Arbotrainingen zoals BHV.