goed.

Alles opgelost

Het duurde even voor ik mijn review heb geschreven, want we moesten lang wachten op onze hor. Meerdere keren gebeld maar blijkbaar bestellen zij de horen bij een ander bedrijf, waardoor het bijna 2 maanden geduurd heeft. Maar we hebben m, en we hebben altijd het vertrouwen gehad dat het goed zou komen, daarom dan ook 5 sterren van ons.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Onze indruk is dat ze goed hun best doen

?e doen echt hun best om mooie kozijnen te monteren. De.kwaliteit is ook goed..bedrijf is soms lastig te bereiken maar uiteindelijk komt het toch goed.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Niet te bereiken, reageren nergens op en komen afspraken niet na nadat de levering is geweest

Ik zou heel graag een goede recensie willen schrijven want tot en met de plaatsing ging alles voorspoedig. Blij met de kwaliteit en de plaatsing door Hans en zijn team, plaatsing ging snel, de afwerking had op sommige plekken iets beter gekund als ze wat rustiger / secuurder hadden gewerkt. Na de levering Mei 2023 was het alleen wachten op de hordeur van de schuifpui, afdekdopjes vensterbank en op mijn verzoek extra sleutels voor de voordeur. Nu 11 maanden verder na talloze mails, apps en telefoonpogingen nog steeds niks. Er wordt nergens op gereageerd, behalve 1 x telefonisch in september 2023 (de hordeur was net binnen gekomen en zou snel geleverd worden) en 1 x in januari per mail (hij ging het bespreken met Hans die de planning maakt en ik zou zsm antwoord krijgen). Verder 0 reactie en ik hoop echt een hordeur te hebben voor de zomer. In de mails heb ik gevraagd uit wanhoop dat ik zelf een hordeur kon regelen en het kleine bedrag wat nog open staat (blij dat ik niet alles reeds betaald heb) kan vervallen, wel zwart op wit bij akkoord. Maar ook bij dit voorstel 0 reactie. Ik wil graag mijn recensie naar 4 of 5 sterren omzetten maar zoals ik lees wordt er wel gereageerd op slechte recensies. Triest maar hopelijk waar omdat er geen andere keuze is. Voor nu zeg ik, pas op voordat je met dit bedrijf in zee gaat. Alle beweringen in de recensies over de after sales is echt waar !!!!

• Tips of verbeterpunten:: After Sales

toppers

met 4 man sterk werd in 2 dagen ons hele huis gerenoveerd. met name Hans weet overal een oplossing voor en denkt echt mee naar mooie afwerking. We zijn onder de indruk en kunnen hun bij iedereen aanraden.

Prima deur en raam

De deur en het kozijn zijn van goede kwaliteit. Plaatsing ging sneller dan verwacht. Alleen was onze deur niet goed afgesteld, waardoor het slot niet naar behoren werkte. We moesten een paar weken wachten en een aantal keer vragen wanneer men zou komen, maar verder een goede naservice. Alles werkt nu prima.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Vertel de klant wat de wachttijd van de onderhoudservice is. Dat voorkomt extra moeten vragen.

Goede kwaliteit, maar onbereikbaar na levering

In december (2023) zijn onze kozijnen geleverd. Prima advies en kwaliteit. Door miscommunicatie voor een deel verkeerd glas geleverd gekregen. Gelukkig kon dit ogelost worden. Het vervangende glas en nalevering van de horren zou eind februari (2024) plaats vinden. Inmiddels is het half april (2024) en nog steeds wachten we op het glas en de horren zonder enige indicatie wanneer de levering plaats gaat vinden. Helaas is het bedrijf zeer slecht bereikbaar. Herhaaldelijke belofte terug te bellen worden ook niet nagekomen.

• Tips of verbeterpunten:: Communicatie

Vlot en netjes gewerkt, prima gedaan.

Je kunt er op rekenen dat alles volgens afspraak verloopt.

Levering conform verwachting.

Eind 2023 een schuco pui laten plaatsen deze kon snel worden geleverd en gemonteerd, De hor kwam later (hierover ben ik goed geïnformeerd) en is inmiddels ook geleverd. Telefonisch was bedrijf soms lastig te bereiken zowel mobiel als op vaste nummer. Maar blijkt achteraf deels verklaarbaar omdat een van de medewerkers een nieuw nummer heeft. Al met al ben ben ik tevreden over de levering en montage.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Bereikbaarheid vaste lijn > zorg dat je bereikbaar bent of terug belt als klanten bellen.

Alles liep goed alleen de bedrijf moeilijk bereikbaar

• Tips of verbeterpunten:: Betere telefonische bereikbaarheid

Goeie service goeie prijs

heel mooi geworden

Ik kan niet veel anders zeggen dan dat de hele renovatie van onze kozijnen erg mooi geworden is. Mijn man was er de hele tijd bij en ik weet dat hij nogal precies kan doen maar ook hij is blij met de oplevering.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: radio iets minder hard

uitstekend

we zijn onder de indruk van de snelheid van werken. zonder pauze en onvermoeibaar hebben de heren doorgewerkt. ook werd netjes aangeveegd en opgeruimd.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Mwoah - eerst goed nadenken voor in zee gaan met de heren

Goed in verkoop, leveren. Bijzonder slecht in communiceren en werkzaamheden afmaken. Wacht nu al sinds december op afmaken van de klus en levering van de beloofde 'gratis' horren. Regelmatig slecht bereikbaar met smoesjes over te weinig man. Vandaag (12 april 2024!!!) zou men langskomen (nadat eerdere afspraak was verzet), maar de heren zijn niet verschenen! Zorg er aub voor dat de rekening niet volledig betaald is en dat het restant pas na afloop van klus betaald wordt, want ze reageren bijzonder slecht na betaling

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Communicatie en afwerken van opdracht!

Beste Eric, onze excuses voor dit misverstand in de communicatie. We hadden vandaag ingepland om uw laatste restjes af te werken, echter hebben we nooit een bevestiging mogen ontvangen van uw kant. Daarom is deze afspraak niet doorgegaan. Uiteraard zullen we zsm een nieuwe poging inplannen zodat ook de laatste openstaande restjes op korte termijn worden opgelost. Nogmaals onze excuses voor dit misverstand in de communicatie.

December besteld, maart geplaatst

In december hebben we deuren en kozijnen besteld, en in maart is alles opgeleverd. ging mooi snel en het ziet er netjes uit.

hele mooie schuco pui

sinds vorige week hebben we een prachtige schuifdeur waardoor onze kamer veel ruimer en groter lijkt. Ook is het veel helderder in ons huis. hij zit er prachtig in en schuift erg makkelijk open en dicht. Zeker aan te raden.

tevreden met resultaat

Overal kun je wat van vinden, maar wij zijn tevreden met onze kozijnen. Het is jammer dat we smalle vensterbankjes hebben, dit hadden we liever anders gezien, maar ja. De voordeur is echt mooi geworden.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

snelle afhandeling van onze klacht

In oktober 2023 is onze voordeur vervangen. deze begon wat door te zakken. Gisteren is dat keurig verholpen daarom 5 sterren.

good

3 maand geleden hebben we kozijnen besteld voor ons huis, en die zijn vorige week geinstalleerd. Er is netjes gewerkt en de afwerking is in overleg met ons gedaan.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Prima ervaring mogen ervaren. Een keurige offerte die we geaccepteerd hebben, keurige man die is komen inmeten en prachtige kozijnen inmiddels die door dezelfde ploeg is geplaatst

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Kozijnen zijn mooi en netjes opgeleverd.

Service en garantie

De aankoop ging allemaal voorspoedig en ook de levering in juni 2023 ging vlot. Helaas bleken enkele ramen lastig op de kierstand te krijgen; wij hadden gekozen voor ramen zonder rooster. De service afdeling zou langskomen en is tot op heden voorjaar 2024 niet geweest. In het najaar bleek er water tussen het raam door te komen. Dachten dat het kiertje verstopt zat, waardoor het water weg moest lopen. Dat hebben we schoongemaakt. Helaas bleek het toch weer terug te komen. Opnieuw contact gezocht en gekregen. Wederom de toezegging dat de serviceafdeling langs zou komen. Inmiddels weer weken verder en geen service en appjes en telefoontjes worden niet opgenomen/beantwoord. Kortom vriendelijke mensen om mee te spreken. Helaas maken ze hun beloftes tot op heden niet waar.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Lever ook service als het niet goed gemonteerd of geleverd is.

mooi

mooie pui, zoals verwacht. monteurs waren op tijd, en binnen 3 uurtjes klaar met afwerken en al. Keurig.

Goede ervaring

Goed en netjes. Leuke mensen

3 dagen

Onze hele woning is in 3 dagen tijd omgetoverd van een tochthol tot goed isolerend huis. Er werd hard doorgewerkt en ondanks het vele werk was er tijd voor een grapje op zn tijd. Al met al een goede en plezierige ervaring die zeker het aanraden waard is.

Over EA Kunststoftechniek

EA-Kunststoftechniek is meer dan 25 jaar jaar actief in de kunststof kozijnen branche, en dan met name voor de particuliere markt. Met zorg voor de beste montagewijze en aandacht voor luxe, strakke en nette afwerking zijn we met recht dé renovatie-specialist te noemen. We gaan puur voor kwaliteit. Daarom leveren we ook alleen kunststof kozijnen van het merk Schuco. Van ramen en deuren tot schuifpuien en andere aanverwante zaken bieden we kwaliteit voor een altijd scherpe prijs.