geen praatjes maar doorwerken

niet moeilijk over garantie

in 2022 hebben we een aantal kozijnen boven laten vervangen, dat is allemaal super verlopen. in april ging van één op andere dag een raam niet meer goed in de kiepstand. dit hebben we doorgegeven waarna de monteur langs geweest is. blijkbaar een pinnetje afgebroken. er werd direct actie ondernomen en de fabriek heeft vorige week een nieuwe vleugel geplaatst. hierdoor moeten wij wel 5 sterren geven voor garantie en service.

mooi mooi

Wat een prachtig eindresultaat. Er werd hard gewerkt en alles zat ook mee, waardoor het eerder klaar was dan gepland. Echt heel tevreden.

content

levering volgens afspraak. monteur gaf goeie tips over montage en afwerken. fijn bedrijf om kozijnen te bestellen.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Ruim 2 jaar na bestellen nog niet alles geleverd!

Maart 2022 besteld, september 2022 zijn de kozijnen geïnstalleerd , op de 4 ramen met roedes aan de voorkant na, ze hebben ons een half jaar met houten platen in de gehele voorgevel laten zitten en na veel aandringen is in december 2022 daar regulier glas ingezet omdat de ruiten met roedes nog steeds niet aanwezig waren. Nu zijn we bijna 2 jaar verder en nog steeds niet de juiste ramen. Onderhand al 10 afspraken gehad dat ze zouden komen leveren, maar elke x weer voor niets vrijgenomen omdat er weer last minute een smoes kwam of gewoon niemand kwam opdagen. Ramen kapot gevallen, verkeerde maat besteld, plotselinge vakantie, bus kapot, ziekte, storm, weer onverwachte vakantie, ramen weer kapot gegaan enz enz. Ze zijn nooit bereikbaar, echt schandalig

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: kom je afspraken na, wees eerlijk, wees bereikbaar

De deur is er goed ingezet (september 2023) maar nooit afgemaakt

Vriendelijke mensen, juiste product geleverd met mooie kwaliteit. Helaas is het niet afgemaakt en was EA kunststoftechniek niet meer bereikbaar. We hebben zelfs geopperd het zelf af te maken zodat het afdekmateriaal alleen nog opgestuurd hoefde te worden, ook dat is maanden gelden toegezegd en nooit gedaan. Kortom: het begon heel goed maar door slechte afronding en bereikbaarheid toch een vette onvoldoende

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: zorg dat je het ook afmaakt

heel mooi resultaat

op 29 april was het zover, en zijn onze kozijnen en deuren vervangen. we hebben overal triple glas en het verschil met het vorige glas was direct merkbaar. we horen geen autos meer langsrijden en we hebben echt het gevoel dat we daardoor meer rust hebben. de deur moest nog even worden bijgesteld en hans is gisteren geweest om dat op te lossen. we zijn tevreden met de hele gang van zaken.

snel en secuur

kozijnen zijn netjes geplaatst en binnen afgetimmerd met plastic sierstrips. volgens mij is het allemaal goed gedaan

redelijke montage, waardeloze nazorg

vorig jaar zomer (2023) hebben we twee schuifpuien en een keukenraam laten vervangen. Dat is redelijk netjes gedaan, al lag er na afloop meer glas naast dan in de container en liet de afwerking te wensen over. Het grootste knelpunt bleek een ventilatierooster dat op het moment van montage niet voorradig was en dat we na eindeloos bellen en mailen na 9 maanden geleverd kregen. Toen moest het echter nog gemonteerd - na nog eens tig telefoontjes heb ik het maar opgegeven en de montage door een ander bedrijf laten doen. Bij de heren van EA kan het maar beter in 1 keer goed zijn, want aan nazorg/service achteraf doen ze niet.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: zeer slechte communicatie naar de klant

Beste Eric, Wij kunnen ons niet vinden in uw review. Uw schuifpuien zijn netjes geplaatst, en ook zijn we geweest voor service om de losgelaten compriband te herstellen. De roosters waren inderdaad niet op tijd binnen, en toen deze binnen waren hebben we een afspraak ingepland met u. Op tijdstip/datum van de afspraak was er niemand bij u aanwezig? Onze monteur is nog achterom gelopen en heeft op de schuifpui ramen geklopt om te kijken of er iemand de deur open zou doen, maar het leek alsof de woning verlaten was. Wij kunnen de roosters niet vanaf de buitenkant erin zetten dus zijn we helaas voor niets gekomen. De roosters hebben we achtergelaten zodat u in elk geval kon zien dat wij ons wel aan de afspraak gehouden hebben. We vinden het jammer dat u deze ervaring heeft, maar we wensen u succes met het vinden van een bedrijf dat beter op uw behoeftes aansluit dan.

Voor zover onze kennis rijkt, lijken alle kozijnen vakkundig geinstalleerd te zijn. Waar we dachten problemen te krijgen omdat de schuifpui over de woning moest worden getild, maar dat was binnen 15 minuten gedaan. Al met al een mooi resultaat van een nog mooiere schuifpui.

geen aanmerking

netjes en snel. gelukkig maar, want was duur genoeg

Heel mooi resultaat

Onze kozijnen zijn pas vervangen, echt heel mooi geworden. meedenken naar oplossingen bij hoekjes en vensterbanken, schoonmaken achteraf, ramen die in kiepstand moeten goed nagelopen, horren erin gezet , eigenlijk alles wat je mag verwachten is netjes en in overleg met ons gegaan.

goed.

Alles opgelost

Het duurde even voor ik mijn review heb geschreven, want we moesten lang wachten op onze hor. Meerdere keren gebeld maar blijkbaar bestellen zij de horen bij een ander bedrijf, waardoor het bijna 2 maanden geduurd heeft. Maar we hebben m, en we hebben altijd het vertrouwen gehad dat het goed zou komen, daarom dan ook 5 sterren van ons.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Onze indruk is dat ze goed hun best doen

?e doen echt hun best om mooie kozijnen te monteren. De.kwaliteit is ook goed..bedrijf is soms lastig te bereiken maar uiteindelijk komt het toch goed.

• Tips of verbeterpunten:: N.v.t.

Kwaliteit en levering erg goed, verbeterpunt bereikbaarheid

Blij met de kwaliteit en de plaatsing door Hans en zijn team, plaatsing ging snel, de afwerking had op sommige plekken iets beter gekund als ze wat rustiger / secuurder hadden gewerkt maar overall dik tevreden (ben zelf een pietje precies). Na de levering moeten wachten op de hordeur, wegens omstandigheden duurde dit langer dan verwacht en is het bedrijf soms moeilijk bereikbaar om een update te krijgen, anders was het een 10 geweest qua score. De hordeur is nu netjes opgelost en blij met het resultaat, alle kozijnen en voordeur zijn vervangen.

• Tips of verbeterpunten:: Bereikbaarheid

toppers

met 4 man sterk werd in 2 dagen ons hele huis gerenoveerd. met name Hans weet overal een oplossing voor en denkt echt mee naar mooie afwerking. We zijn onder de indruk en kunnen hun bij iedereen aanraden.

Prima deur en raam

De deur en het kozijn zijn van goede kwaliteit. Plaatsing ging sneller dan verwacht. Alleen was onze deur niet goed afgesteld, waardoor het slot niet naar behoren werkte. We moesten een paar weken wachten en een aantal keer vragen wanneer men zou komen, maar verder een goede naservice. Alles werkt nu prima.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Vertel de klant wat de wachttijd van de onderhoudservice is. Dat voorkomt extra moeten vragen.

Goede kwaliteit, maar onbereikbaar na levering

In december (2023) zijn onze kozijnen geleverd. Prima advies en kwaliteit. Door miscommunicatie voor een deel verkeerd glas geleverd gekregen. Gelukkig kon dit ogelost worden. Het vervangende glas en nalevering van de horren zou eind februari (2024) plaats vinden. Inmiddels is het half april (2024) en nog steeds wachten we op het glas en de horren zonder enige indicatie wanneer de levering plaats gaat vinden. Helaas is het bedrijf zeer slecht bereikbaar. Herhaaldelijke belofte terug te bellen worden ook niet nagekomen.

• Tips of verbeterpunten:: Communicatie

Vlot en netjes gewerkt, prima gedaan.

Je kunt er op rekenen dat alles volgens afspraak verloopt.

Levering conform verwachting.

Eind 2023 een schuco pui laten plaatsen deze kon snel worden geleverd en gemonteerd, De hor kwam later (hierover ben ik goed geïnformeerd) en is inmiddels ook geleverd. Telefonisch was bedrijf soms lastig te bereiken zowel mobiel als op vaste nummer. Maar blijkt achteraf deels verklaarbaar omdat een van de medewerkers een nieuw nummer heeft. Al met al ben ben ik tevreden over de levering en montage.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: Bereikbaarheid vaste lijn > zorg dat je bereikbaar bent of terug belt als klanten bellen.

Alles liep goed alleen de bedrijf moeilijk bereikbaar

• Tips of verbeterpunten:: Betere telefonische bereikbaarheid

Goeie service goeie prijs

heel mooi geworden

Ik kan niet veel anders zeggen dan dat de hele renovatie van onze kozijnen erg mooi geworden is. Mijn man was er de hele tijd bij en ik weet dat hij nogal precies kan doen maar ook hij is blij met de oplevering.

• Kwaliteit van produkt
  • Tips of verbeterpunten:: radio iets minder hard

uitstekend

we zijn onder de indruk van de snelheid van werken. zonder pauze en onvermoeibaar hebben de heren doorgewerkt. ook werd netjes aangeveegd en opgeruimd.

Bedrijfsgegevens

Marssteden 51

7547 TE Enschede

+31 53 478 7118

[email protected]

Over EA Kunststoftechniek

EA-Kunststoftechniek is meer dan 25 jaar jaar actief in de kunststof kozijnen branche, en dan met name voor de particuliere markt. Met zorg voor de beste montagewijze en aandacht voor luxe, strakke en nette afwerking zijn we met recht dé renovatie-specialist te noemen. We gaan puur voor kwaliteit. Daarom leveren we ook alleen kunststof kozijnen van het merk Schuco. Van ramen en deuren tot schuifpuien en andere aanverwante zaken bieden we kwaliteit voor een altijd scherpe prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.